Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-12-14
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis nežino pagrindinės jų funkcijos

Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis nežino pagrindinės jų funkcijos
Žinote tas rankenėles, pritvirtintas prie automobilio salono lubų? Šmaikščiai vadinamos „o, Dieve!“ rankenėlėmis jos dažnai pasitarnauja kaip kabykla drabužiams ar vieta įsikibti, kai vairuotojas posūkius įveikia šiek tiek entuziastingiau nei derėtų. Bet kam jos iš tiesų skirtos?
 
Internautai pasakytų, kad šios rankenėlės yra skirtos jūsų tėvams įsikibti, kai posūkį įveikiate 2 km/h greičiau nei jie norėtų. Kiti pajuokautų, kad taip įvairių baimių kamuojami keleiviai bando išlaikyti automobilį prispaustą prie asfalto. Aišku, įsikibti, kad išlaikytumėte savo stabilumą, jos tinka puikiai, bet tai nėra pagrindinė jų paskirtis.
 
Netikite? Šias rankenėles turi tikrai ne visi automobiliai. Savaime aišku, jų neturi kabrioletai, tačiau jas rasite ir ne visuose sportiniuose automobiliuose. Jų neturi ir „Audi TT“, ir „Ferrari 488 GTB“, ir „Lamborghini Aventador“, ir Alpine A110“, ir absoliuti dauguma kitų sportinių automobilių. Rankenėlių nerasite ir ant „Tesla Model S“ lubų! O juk šie automobiliai yra išties greiti ir patys kviečia posūkius įveikti greičiau.

 
„Audi TT“, kaip ir daug kitų sportinių automobilių, šių rankenėlių neturi 
©„Audi“ nuotrauka

Iš tiesų pagrindinė šių rankenėlių paskirtis - pagalba įlipant ir išlipant iš automobilio. Galbūt jūs esate jaunas ir sveikas, todėl šias rankenėles tam naudojate retai, bet vyresni, žmonės su negalia, viršsvoriu ar dėl kitų priežasčių sunkiau  judantys jas naudoja būtent tam. Žinoma, automobilių gamintojai jau seniai suvokė, kad žmonės rankenėles naudos ne pagal paskirtį, todėl šalia jų montuoja įvairius kabliukus ir kitus įtaisus, skirtus specialiai drabužiams pakabinti.
 
Tačiau, grįžtant prie sportinių automobilių, kodėl jie tokių rankenėlių neturi? Na, į juos patekti yra gerokai sunkiau, nes jie yra labai žemi, o durų angos dažnai būna mažesnės nei įprasta. Dar sunkiau patekti į rimtus superautomobilius, kurie dažnai turi labai plačius slenksčius, tačiau vis tiek neturi rankenėlių. Taip yra dėl poros priežasčių - gamintojas nenori, kad entuziastingai važinėdami ranką laikytumėte prie šoninės saugos pagalvės ir stiklo, ir stengiasi išsaugoti lygių salono paviršių eleganciją.
 
„Tesla Model S“ pirkėjai, beje, nėra tuo patenkinti ir dažnai patys montuoja rankenėles, kad galėtų lengviau išlipti iš automobilio. Kai kurie netgi teigia, kad jos gali suteikti saugumo - gali padėti apsaugoti galvą nuo smūgio į stiklą, kai automobilis praranda sukibimą su kelio danga.
Daugiau apie šį automobilį:
Audi TT, 2014 - dabar
technologijos.lt
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt