Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-16
Keistas PSA grupės sprendimas - vietoje vienos elektromobilių strategijos bus net kelios

Keistas PSA grupės sprendimas - vietoje vienos elektromobilių strategijos bus net kelios
 
PSA grupė, kuriai priklauso „Peugeot“, „Citroën“, DS, „Opel“ ir „Vauxhall“ markės, ruošiasi elektrinei ateičiai. Ir turi ruoštis - žaidimo taisyklės automobilių rinkoje kardinaliai keičiasi. Tačiau PSA elektrifikacijos strategija yra šiek tiek keista.
 
Ne viena Europos šalis jau numatė, kada automobiliai su vidaus degimo varikliais jos miestuose nebebus laukiami. Tai - tik laiko klausimas. Be to, Europos Sąjungos taisyklės, numačiusios baudas už per didelį vidutinį parduotų automobilių taršumą, verčia gamintojus investuoti į elektromobilius. Ir PSA tai žino - kiekvienais metais elektromobiliai sudarys vis didesnę modelių gamos dalį.
 
PSA grupės direktorė, atsakinga už aplinkai draugiškų automobilių vystymą, Anne-Lise Richard žurnalui Autocar.co.uk atskleidė, kad PSA neturi vieningos elektrifikacijos strategijos. Ir tai yra labai keista.
 
PSA grupė nėra tokia jau didelė, tačiau, pasak Richard, kiekviena markė kurs savo elektrifikacijos strategiją. Kiekviena markė atskirai spręs, kokie nauji modeliai turės elektrinę versiją, o kurie - ne. Toks decentralizuotas elektrifikacijos modelis leis išbandyti kelias strategijas ir geriau suprasti, ko nori rinka.
 
Pavyzdžiui, PSA grupės markės savo C segmento automobilius gali kurti ant eCMP arba EMP2 platformų. Pirmoji leidžia pagaminti elektromobilį, antroji - hibridą. Štai „Peugeot 308“, pasirodysiantis 2022 metais, bus sukurtas ant atnaujintos EMP2 platformos ir bus hibridinis. Tuo tarpu „Citroën C4“ bus sukurtas ant CMP platformos, todėl šalia dyzelinės bei benzininės versijos bus ir elektrinė. Na, o sprendimas dėl panašaus dydžio „Opel Astra“ dar nėra priimtas.
 
PSA, kaip ir kiti automobilių gamintojai, dar nežino, ką daryti su savo mažiausiais. Jie gyvena mieste, todėl elektrinė sistema jiems puikiai tinka. Tačiau žmonės nėra linkę mokėti didesnių sumų už itin mažus automobilius. Taigi, „Peugeot 108“ likimas dar nėra aiškus - šis automobilis gali ir neatsirasti. Automobilių žurnalistai jau kurį laiką kalba, kad nauji emisijų standartai pigius ir itin mažus automobilius gali tiesiog išstumti.
 
„Peugeot“ ketino rinkai pasiūlyti pigesnę e-208 versiją su mažesne baterija. Tačiau buvo nuspręsta, kad kainų skirtumas būtų per daug mažas ir ekonomiška mažojo elektromobilio versija tiesiog neturėtų pirkėjų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose la 
Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriausiai? Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriau 
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimus jau 2025 metais „General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimu 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt