Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-09-24
Kodėl elektromobiliai yra saugesni už automobilius su vidaus degimo varikliais?

Kodėl elektromobiliai yra saugesni už automobilius su vidaus degimo varikliais?
JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija atliko „Tesla Model 3“ saugumo bandymus. Jų rezultatai nieko nenustebino - taip pat gerai pasirodė ir kiti markės automobiliai. Tačiau kodėl elektromobiliai yra tokie saugūs? Ko trūksta automobiliams su vidaus degimo varikliais?
 
„Tesla Model 3“ praėjo įprastus NHTSA bandymus. Automobilis buvo apverstas, įvažiavo į sieną, šonu trenkėsi į stulpą, į jo šoną trenkėsi kitas automobilis. Agentūra nevertina autopiloto suteikiamų privalumų, tačiau „Model 3“ vis tiek gavo maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą, kurio iš jo ir buvo laukiama.
 
5 žvaigždutes gavo ir „Tesla Model S“ bei „Model Y“. Tiesa, ir konkurentas „Chevrolet Bolt“ gavo 5 žvaigždutes, nors maksimalų įvertinimą gavo ne visose bandymų subkategorijose. „Model 3&ldquo ; geriau bandymuose įvertintas tiesiog negalėjo būti - visur gavo maksimalius balus. Tačiau kodėl elektromobiliai yra tokie saugūs?
 
 
Šis klausimas yra įdomesnis nei gali pasirodyti iš pradžių. Juk „Tesla“ automobilius gamina palyginti neilgai, o saugumo technologijos yra gana sudėtinga inžinerijos sritis. Tačiau nemaža dalis paslapties glūdi pačioje elektromobilio sandaroje - juos lengviau padaryti itin saugiais.
 
Visų pirma, priekyje nėra sunkaus ir kieto vidaus degimo variklio, kuris avarijos metu įsibrautų į salono erdvę. Elektromobilio priekyje dažnai būna papildomas bagažo skyrius (bet ne visada), o aplink jį - susilankstanti konstrukcija, sugerianti smūgius. Tiesa, tikrai kyla klausimas, kas nutiktų avarijos metu, jei priekinėje bagažinėje būtų koks nors sunkus ir kietas daiktas. Beje, tai, kad priekyje nėra variklio, yra gerai ir kambant apie pėsčiųjų saugumą
 
 
Antra, elektromobiliai turi labai žemą svorio centrą. Baterijos yra išdėstytos po salono grindimis, o jos yra gana sunkios. Taigi, elektromobilį apversti gana sunku. Baterijoms taip pat reikia tvirtos platformos, todėl automobilio bazė yra itin tvirta. Aišku, kartu taip prisideda prie didesnio automobilio svorio - „Tesla Model 3“ 1,6-1,8 tonas, priklausomai nuo baterijų ir variklių konfigūracijos. Panašiai svėrė ankstesnės kartos „Audi A6“, kuris yra gerokai didesnis ir prabangesnis automobilis.
 
Nereikėtų pamiršti ir to, kad elektromobiliai ir taip yra brangesni. Tai - baterijų nuopelnas, tačiau kuo brangesnis automobilis, tuo geresnes medžiagas jam galima panaudoti. Tačiau svarbiausia „Tesla Model 3“ priežastis yra gamintojo rūpestis.
 
„Tesla“ didžiulį dėmesį skyrė saugumui. Tai buvo vienas iš pagrindinių automobilio dizaino kriterijų. Taip gerinamas markės įvaizdis, parodant, kad ji yra subrendusi, pasiruošusi varžytis su pagrindiniais rinkos žaidėjais.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt