Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-25
Kodėl kai kurie žmonės negali pakęsti sėdėjimo nugara į važiavimo kryptį?

Kodėl kai kurie žmonės negali pakęsti sėdėjimo nugara į važiavimo kryptį?
Surandate keturias viena į kitą pasuktas tuščias vietas ir įsitaisote, tačiau jau po akimirkos išgirstate draugo prašymą - „gal pasikeiskim“. Jis negali pakęsti sėdėjimo nugara į važiavimo kryptį, bet toks jis tikrai ne vienintelis - to nekenčia daugybė žmonių, tačiau kodėl?
 
Tai girdime nuolat. Kai bandome užleisti savo vietą vyresniam žmogui ir jis atsisako, nes jūsų vieta jam netinka, kai keliaujame su draugais, kai kas nors desperatiškai prašo nepažįstamųjų pasikeisti vietomis. Ir daugybė žmonių su tuo sutinka - daug kam sėdėjimas nugara į judėjimo kryptį nesukelia jokio diskomforto. Tačiau tarp mūsų visada yra žmogus, kuris apie tai net negalvoja - šios sėdynės jam net neegzistuoja.
 
Tam yra net kelios priežastys. Visų pirma, žmogaus kūnas jau taip sukurtas, kad mums patogiau sėdėti veidu į važiavimo kryptį. Mūsų kūnai yra pratę prie jėgų, kurios juos veikia, kai judame pirmyn. Mums net eiti atbulomis yra gana sudėtinga. Kai kuriems žmonėms taip nepatogu sėdėti priešingai, kad juos gali ir supykinti.
 
Tuomet yra ir paprasto patogumo klausimas. Autobusai ir traukiniai bėgėjasi pakankamai sparčiai, tačiau tai vis tiek šiek tiek užtrunka. Kai sėdite važiavimo kryptimi, inercija jus lengvai spaudžia prie sėdynės atlošo. Kai sėdite veidu pasisukęs į transporto priemonės galą, esate stumiamas iš sėdynės ir tenka laikytis kojomis. Stabdant viskas vyksta atvirkščiai, tačiau stabdymas trunka trumpiau ir dažnai yra švelnesnis.
 
Galiausiai, nereikėtų nuvertinti ir psichologinių priežasčių. Sėdėdami veidu į važiavimo kryptį per langą galime matyti tai, kas artėja prie mūsų. Tai mūsų smegenims yra įprasta. Kartu į pamatytą įdomesnį vaizdą galima žiūrėti ilgiau - tolstančio jo galime ir nepastebėti.
 
Tuo tarpu kitiems žmonėms tai jokio diskomforto nesuteikia, nes jie prie to yra pripratę ir keliaudami mintis nukreipia kitur. Jie turi gerą pusiausvyros jausmą ir per daug nesidomi, kas vyksta už lango.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt