Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-10-29
Kodėl „Mazda“ galvoja, kad jos rotorinis variklis puikiai tiks elektromobiliams?

Kodėl „Mazda“ galvoja, kad jos rotorinis variklis puikiai tiks elektromobiliams?
„Mazda“ - tai markė labiausiai prisidėjusi prie šiokio tokio rotorinio variklio populiarumo. Tokie varikliai gali išvystyti daug arklio jėgų, nors yra pakankamai maži, tačiau turi stiprių trūkumų ir kažin ar kada bebus naudojami sportiniuose automobiliuose. Tačiau „Mazda“ nenori atsisakyti savo sentimentus keliančios technologijos ir ieško jai vietos. Kodėl dabar kompanija galvoja, kad rotorinis variklis puikiai tinka elektromobiliams?
 
Rotoriniai varikliai turi labai rimtų trūkumų. Visų pirma, nors jie išvysto pakankamai rimtą galią, sukimo momentas yra gana žemas. Dėl nepakankamo sandarumo ir įgimtos variklio tepimo sistemos, nuolat deginami tepalai. Tai, žinoma, į padanges kelia išmetamas aplinkai žalingas dujas. Galiausiai, tokių variklių kuro sąnaudos yra neįtikėtinai aukštos. Visi šie trūkumai iš esmės braukia rotorinį variklį iš bet kokių realių „Mazda“ kompanijos sportinių automobilių. Tačiau „Mazda“ mano, kad kitokioje rolėje rotorinis variklis vis dar gali sugrįžti.
 
Keturios priežastys, kodėl nematome automobilių su rotoriniais varikliais:
 
Nepaisant visų koncepcinių automobilių, stiprios inžinierių komandos ir inovatyvių medžiagų bandymų, įgimtų rotorinio variklio trūkumų išspręsti nepavyko. Jis negali konkuruoti su įprastais degimo varikliais, o ir entuziastams tokios dovanos suteikti negalima dėl aplinkosauginių reikalavimų. Tačiau „Mazda“ galvoja, kad rotorinis variklis gali būti naudojamas elektromobiliuose kaip generatorius, užtikrinantis ilgesnį vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą.
 
Mitsuo Hitomi, „Mazda“ kompanijos variklių kūrimo vadovas, teigia, kad rotorinis variklis puikiai tinka elektromobiliams. Jis ten nesuktų ratų, o tik būtų naudojamas tose situacijose, kuomet reikia nuvažiuoti didesnį atstumą nei leidžia pilnai įkrautos baterijos (tokią sistemą naudoja ir, pavyzdžiui „BMW i3“). Rotorinis variklis, nors ir nėra labai ekologiškas, tokiame vaidmenyje tiktų dėl gerųjų savo savybių - tylaus darbo, stabilumo, beveik visiškai nejaučiamų vibracijų. Hitomi yra įsitikinęs, kad toks generatoriumi virtęs variklis veiktų kur kas efektyviau ir tyliau nei kitų naudojami įprasti cilindriniai varikliai.
 
Gražuolis „RX-Vision“
 
 
Kartu Hitomi patvirtino, kad „Mazda“ ir toliau tobulina rotorinį variklį. Tai - sena „Mazda“ svajonė, tačiau negalima pamiršti, kad ši kompanija yra labai maža. Ji negali sau leisti padovanoti sportinį automobilį su rotoriniu varikliu fanams vien tam, kad pasikeltų savo įvaizdį - šis automobilis privalo būti pelningas. Juk tuo pačiu metu reikia investuoti ir į elektromobilius, ir į autonomines technologijas.
 
„RX-Vision“ koncepcinis automobilis sužavėjo minias žmonių ir ne vienas entuziastas džiaugėsi, kad rotorinis variklis sugrįžta. Vėliau prasidėjo amerikietiški kalneliai - kartais „Mazda“ pasakydavo, jog rotorinis variklis mirė, o kartais paminėdavo, kad prie jo vis dar dirbama. Dabar aišku, kad entuziastingi kompanijos inžinieriai nesugebėjo įtikinti investuotojų ir akcininkų. Kiyoshi Fujiwara, „Mazda“ tyrimų vadovas, yra vienas tokių entuziastų. Jo teigimu, jei verslas seksis geriau, jis gali vėl pabandyti siūlyti rotoriniu varikliu varomą automobilį. Juokaujama, kad jei to nori fanai, jiems teks pirkti ateinantį „Mazda“ elektromobilį su rotoriniu varikliu.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose la 
Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriausiai? Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriau 
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimus jau 2025 metais „General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimu 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt