Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-11-13
„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“

„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“
„Bugatti“ dar neseniai turėjo kuo pasigirti. Rudens pradžioje garsus lenktynininkas Juanas Pablo Montoya, vairuodamas „Bugatti Chiron“, pasiekė naują rekordą 0-400-0 rungtyje. Tai yra įsibėgėjimas iki 400 km/val. ir sustojimas iki nulio – tą „Chiron“ pavyko įgyvendinti per 41,96 sek. 

Tuo „Bugatti“ patvirtino, kad „Chiron“ yra tinkamas pretendentas į greičiausio pasaulio automobilio titulą. Juk tikimasi, kad šiuo modeliu pavyks pagerinti serijinių automobilių greičio rekordą, kuris nuo 2010-ųjų priklausė „Bugatti Veyron Super Sport“ (431 km/val.), o 2017-aisiais jį pagerino „Koenigsegg Agera RS“ (447 km/val.).
 
Tačiau „Bugatti“ džiaugsmas pasiekus 0-400-0 rekordą truko neilgai.
 
Švedai iš „Koenigsegg“ gamyklos jau seniai tapo žinomi dėl pomėgio tampyti nervus superautomobilių gamintojams. Tad ir šįkart jie nepasikuklino, o saulėtą dieną nugabeno „Koenigsegg Agera RS“ į vieną nenaudojamą nuo antro pasaulinio karo užsilikusį Danijos aerodromą ir sugalvojo pagerinti „Bugatti“ pasiektą rekordą . Pasakyti, kad švedams pavyko, būtų labai švelnu – jie jį pagerino penkiomis sekundėms, kas yra kone šviesmetis tokių matavimų srityje.
 
Verta paminėti, kad sąlygos bandymų metu nebuvo idealios – sukibimas nenaudojamame aerodrome ne itin geras, danga nebuvo idealiai lygi, o oro temperatūra siekė 15 laipsnių.
 
Švediškas superautomobilis, kurio 5,0 l dvi turbinas turintis V8 variklis pasiekia 1 360 AG ir 1 370 Nm, 0-400-0 km/val. testą įvykdė per 36,44 sek. – tam jam prireikė vos 2 441 m. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 400 km/val. truko 26,88 sek. (1 958 m), o stabdymas nuo 400 km/val. iki visiško sustojimo – 9,56 sek. (483 m). 
 
Testo metu 25 egzempliorių tiražu pagamintą „Koenigsegg“ vairavęs švedas Niklas Lilja įsibėgėjo iki 403 km/val. ir iki 0 sustojo per 37,28 sek. (2 535 m). Turint galvoje, kad viso tako ilgis yra 2,7 km, N. Lilja yra labai drąsus vaikinas.
 
Rekordo video:
 

Įdomu, kad „Koenigsegg“ tuo neapsiriboja ir tikisi rekordą pagerinti dar kartą – šįkart su hibridiniu „Regera“ automobiliu. Vienintelė bėda, kad visi „Regera“ jau parduoti, tad tokiam bandymui reikėtų savininko malonės. 
Daugiau apie Koenigsegg Agera, 2010 - 2018
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt