Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-11-09
„Koenigsegg“ negali palikti „Bugatti“ rekordų ramybėje – „Agera RS“ tapo greičiausiu pasaulyje

 „Koenigsegg“ negali palikti „Bugatti“ rekordų ramybėje – „Agera RS“ tapo greičiausiu pasaulyje
„Koenigsegg Agera RS“ - greičiausias masiškai gaminamas gatvėmis važinėjantis automobilis pasaulyje. Dar visai neseniai šį titulą garbingai nešiojo „Bugatti Veyron Super Sport“, tačiau pastaruoju metu „Koenigsegg“ vagia visus „Bugatti“ rekordus. Tačiau lenktynės dar nesibaigė - ko lauksime dabar? 
 
„Volkswagen“ koncernui priklauso bene vienintelė vieta Europoje, kurioje galima siekti maksimalaus greičio rekordų. Tam reikalinga aukštos kokybės kelio danga, tinkamos oro sąlygos, labai tiesi ir labai ilga trasa. Tokią „Volkswagen“ turi Žemutinėje Saksonijoje - trasa yra plati, ją iš visų pusių nuo vėjo saugo medžiai, o paviršius yra labai plokščias. Jos tiesioji siekia 8,7 km, o į ją įvažiuoti taip pat galima labai dideliu greičiu dėl lenktų posūkių jos galuose. Nieko panašaus Europoje nėra. Tačiau „Koenigsegg“ prisiprašyti į šią trasą nėra lengva - juk „Bugatti“  yra „Volkswagen“ dalis.
 
Todėl „Koenigsegg Agera RS“ neseniai sutriuškino „Bugatti Chiron“ 0-400-0 km/h rekordą. Kol „Chiron“ gyrėsi pasiektu mažesniu nei 42 sekundės laiku, „Agera RS“ ant prastos dangos tą pačią užduotį įvykdė per 36,44 sekundes. O neseniai išgirdome ir apie dar vieną „Koenigsegg“ ruošiamą triuką - kompanija uždarė dalį labai tiesaus greitkelio Nevadoje, JAV, ir visiems tapo aišku, kam tai reikalinga.
 
„Koenigsegg“ galėjo skaičiavimai pagrįsti, kad „Agera“ automobiliai buvo greitesni už „Veyron“, tačiau kompiuterinės simuliacijos reiškia mažai. Oro tankis, temperatūra, padangų būklė, smulkios dalelės ant asfalto - viskas turi reikšmės siekiant toki  rekordo. Todėl dabar naujausia „Agera“ versija pagaliau rado būdų įrodyti savo vertę. Uždarytoje greitkelio atkarpoje pavyko pasiekti vidutinį 447,2 km per valandą greitį.
 
Žinoma, sakome vidutinį, nes važiuoti reikia abiem kryptimis, kad būtų pašalinta vėjo reikšmė. Važiuojant viena kryptimi automobiliui pavyko pasiekti net 457 km/h greitį. Tiesa, rekordą dar reikės patvirtinti, tačiau „Koenigsegg“ demonstruoja pasitikėjimą savimi - juk viskas buvo paruošta tinkamai, kad tik rekordas priklausytų superautomobilių gamintojui iš Švedijos.
 
„Koenigsegg Agera RS“ rekordo siekimas video siužete:
 
 
Kiek laiko „Koenigsegg“ džiaugsis savo rekordu? Neaišku - juk „Bugatti Chiron“ savo maksimalaus greičio dar nebandė pasiekti. Visgi, įdomu, kad dviem ratais varomas automobilis, gaminamas nedidelio gamintojo Švedijoje, sugeba įkąsti didelės korporacijos produktui. 
Daugiau apie Koenigsegg Agera, 2010 - 2018 technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt