Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-04-26
Koncepcinis automobilis „Renault R.S. 2027 Vision“ tyrinėja „Formulės 1“ ateitį
„Renault“ pristatė savo viziją, kaip 2027 metais atrodys „Formulė 1“: ši į ateitį žvelgianti koncepcija parodo ilgalaikius, su „Formule 1“ siejamus „Renault“ planus ir siekį vairuotoją padaryti sporto epicentru. „Renault R.S. 2027 Vision“ koncepcinis modelis taip pat pabrėžia kelią, kuriuo artimiausią dešimtmetį automobilių sporto technologijos bus perduodamos serijiniams automobiliams.
2027 m.: į vairuotoją orientuotos, įtraukiančios lenktynės
„Renault“ sukurta „Formulės 1“ automobilio vizija nurodo, kad po dešimties metų F1 epicentras bus žmogus. Didelės galios variklio varomas automobilis suteiks galimybę autosporto mėgėjų akivaizdoje parodyti aukščiausio lygio pilotų gebėjimus. „Formulės 1“ automobilis bus saugesnis ir labiau tausojantis aplinką.
2027 metai. Kiekvienos Didžiojo prizo lenktynės pasižymi aršia kova. Automobilio svorio ir galios santykiui pasiekus iki tol „Formulės 1“ čempionatuose nematytą lygį (1 megavatas, tenkantis iki 600 kg ribojamam svoriui), automobilių sporto epicentre iškyla žmogaus galimybės. Siekiant padidinti „Formulės 1“ patrauklumą, automobiliai yra glaudžiau susieti su vairuotoju. Permatomas prietaisų skydelis „R.S. 2027 Vision“ pilotui suteikia patį geriausią matomumą. Tvirtas ir lengvas korpusas pagamintas naudojant trimačio spausdinimo technologijas. Jo formos pritaikytos prie vairuotojo kūno. Permatomas yra ir šalmas: tai žiūrovams suteikia galimybę matyti vairuotojo veidą ir net išraišką. Ratuose esantis aktyvus LED apšvietimas perteikia įvairią informaciją, įskaitant vairuotojo užimamą vietą ir automobilio energijos atsargas, leisdamas žiūrovams geriau suvokti varžybų eigą. Vairo rato centre esantis skaitmeninis ekranas vairuotojui praneša apie žiūrovų įvertinimus. Socialinės žiniasklaidos daromas reitingas geriausiai įvertintam vairuotojui paskutiniuose varžybų ratuose suteiktų galimybę naudotis papildomu galios rezervu. Varžybas stebintys žiūrovai internetu gali stebėti ir kai kuriuos vairuotojo telemetrijos duomenis, gaudami galimybę labiau įsitraukti į varžybas ir suvokti lenktynių strategiją. Šie duomenys leistų prisijungusiems žaidėjams realiu laiku virtualiai konkuruoti su savo herojais. Vertinant dizainą, „Formulė 1“ evoliucionuoja, tiek išsaugodama patrauklumą lenktynių entuziastams, tiek pritraukdama naujus gerbėjus. Šie automobiliai iš pirmo žvilgsnio atpažįstami kaip vienviečiai F1 automobiliai: jie turi išskirtinę, ilgą ir siaurą priekinę dalį, šoninius skyrius ir keturis atvirus ratus. Jų dizainas ne tik dailiai patrauklus, bet ir agresyvus. „R.S. 2027 Vision“ su serijiniais „Renault“ automobiliais sieja tokios ryškios detalės, kaip priekyje esantys C formos žibintai ir apšviestas „Renault“ deimanto ženklas ant variklio dangčio. Siekiant dar labiau padidinti patrauklumą žiūrovams, šių šviesos simbolių spalva, kai įjungiamas elektros pavaros režimas, gali keistis nuo baltos iki mėlynos. R.S. 2027 Vision“: praeitį menantis ir ateitį pranašaujantis „Renault F1“ penkiasdešimtmetis
2017 metais, besiruošiant pažymėti 40 metų trunkantį dalyvavimą „Formulės 1“ lenktynėse, „Renault“ paruošė būsimam šios progos penkiasdešimtmečiui skiriamą koncepciją „R.S. 2027 Vision“. Šį automobilį „Renault“ dizaino komanda sukūrė bendradarbiaudama su „Renault Sport Racing“. Be visų savybių, kurių tikimasi iš „Formulės 1“ automobilio, ji taip pat turi „Renault“ ir „Renault Sport“ bruožus, įskaitant abiejų markių emblemas.
„R.S. 2027 Vision“ koncepcija perima kai kuriuos klasikinius paties pirmojo „Renault“ automobilio – 1977 metų RS01, atributus. Pavyzdžiui, V6 turbokompresorinį variklį. Panašias užuominas suteikia ir tokie elementai, kaip periferinis galinis sparnas bei kėbulo spalvų schema.
Kaip ir paskutiniajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje sukurtas „Espace F1“, „R.S. 2027 Vision“ nudažytas „Renault Sport“ tradiciniu geltonos ir juodos spalvų deriniu. Šiuo atveju spalvos papuoštos metalo atspalvio apdaila. „R.S. 2027 Vision“ siekis yra ne tik pagerbti keturis „Renault“ dešimtmečius „Formulėje 1“, bet ir pabrėžti tvirtą apsisprendimą ateičiai. Jis parodo, kaip markę varanti aistra perduodama automobilių sportui, skatinant svarbiausių techninių naujovių plėtojimą.
Šios technologijos ir jų skatinami specifiniai dizaino elementai gerai matomi koncepciniame modelyje. „R.S. 2027 Vision“ skiriama „Formulės 1“ patrauklumui didinti ir specifikacijoms optimizuoti. „Renault“ plėtojamoje „Gyvenimo ciklo“ dizaino strategijoje „R.S. 2027 Vision“ įkūnija „žaidimą“.
Saugumas visuomet buvo vienas svarbiausiųjų „Groupe Renault“ tikslų. Jis natūraliai išlieka prioritetu ir 2027 metų „Formulės 1“ automobilyje. Siekiant dar labiau padidinti saugumą, buvo priimta daugybė sprendimų.
F1 automobiliuose naudojamos automatizuotos vairavimo funkcijos. Jos automatiškai įjungiamos įvykus incidentui (įskaitant išvažiavusį saugos automobilį, virtualų saugos automobilį, geltoną vėliavą ir t. t.). Esant tokioms situacijoms taikomus apribojimus (draudimą lenkti, greičio ribojimą ir t. t.) kontroliuoja pats automobilis, sumažindamas galimų naujų susidūrimų riziką ir užtikrindamas varžovų bei teisėjų saugumą. Uždara vairuotojo vieta apsaugo vairuotoją nuo skriejančių šiukšlių ir kitų pavojingų objektų. Šis aerodinaminis gaubtas pagamintas iš itin tvirto ir ugniai atsparaus polikarbonato. Jį saugo du titano saugos rėmai, kurie automobiliui verčiantis per sekundės dalį pakyla iš nepastebimų slėptuvių. Jie sudaro papildomą apsauginę zoną sėdynėje sėdinčiam vairuotojui. Ši įranga buvo sukurta specialiai, suteikiant vairuotojui galimybę pačiam išlipti iš apvirtusio automobilio. Saugumą taip pat padidina „Formulės 1“ ryšio sistemos, vis plačiau naudojamos ir „Renault“ lengvųjų automobilių gamoje. Šios sistemos betarpiškai perduoda informaciją apie trasoje vykstančius įvykius.
Komunikacija tarp automobilių („Vehicle-to-vehicle“, arba V2V) leidžia vairuotojams tiksliai žinoti, kurie varžovai yra trasoje ar aptarnavimo zonoje. Ši informacija leidžia komandai suderinti automobilių išleidimą iš aptarnavimo zonos, išvengiant susidūrimo su pravažiuojančiais automobiliais. Komunikacija tarp automobilių ir kitų sistemų („Vehicle-to-Everything“, arba V2X) su vairo rate esančiu periferinių sistemų skaitmeniniu ekranu, perteikiančiu lenktynių vadovo tiesioginius nurodymus (tokius, kaip geltona arba žydra vėliava). Sistema suteikia tiesioginį ryšį su kiekviename trasos segmente dirbančiais teisėjais. 2027 metų „Formulės 1“ automobilio prototipe „Renault“ koncentruojasi į gamtą tausojančias technologijas ir į anglies junginių taršą mažinančias sistemas. Panaudojant trimatį spausdinimą dabar gerokai sutrumpinama atskirų „Formulės 1“ automobilio dalių gamyba. Šios technologijos nauda realizuota koncepciniame „R.S. 2027 Vision“ automobilyje. Taip pat ši technologija buvo išnaudota ir 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje pristatytame ir formaliai naują markės dizaino ciklą pradėjusiame koncepciniame modelyje TREZOR. Naujos, trimačiuose spausdintuvuose naudojamos medžiagos yra geriau pritaikytos perdirbimui, nei dauguma pakeičiamų kompozitinių medžiagų. Šie sprendimai automobilius daro ne tik saugesnius, bet ir švaresnius, neaukojant vienviečių sportinių automobilių lenktynių dvasios. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas