- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-04-30
„Ne vienas kelyje“: kalbėjimas telefonu už vairo gali apkarsti
Kalbėjimas vairuojant automobilį unikalus tuo, kad vienija visas automobilių rūšis, visų tipų vairuotojus, visus socialinius sluoksnius, neišskiria nei lyčių, nei profesijų. Nepaisant įrodymų, kad taip elgiantis kelyje rizika sukelti eismo įvykį yra 3–4 kartus didesnė – vairuotojai kalba. Ir kiekvienas turi tvirtą alibi – „labai svarbus skambutis“. Vilniuje per mėnesį nubaudžiama apie porą šimtų plepučių, visoje Lietuvoje – apie tūkstantį. Policija nusiteikusi griežtinti atsakomybę už šį pažeidimą, tačiau Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ragina ne didinti baudas, o nenuolaidžiauti užfiksavus plepį prie vairo. Laida „Ne vienas kelyje“ plepančius vairuotojus gaudys sekmadienį, 17 val., per LNK. |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas