Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-12-22
Lincoln Continental turės „savižudžių dureles“ - kokie jų privalumai ir ar jos vis dar pavojingos?

Lincoln Continental turės „savižudžių dureles“ - kokie jų privalumai ir ar jos vis dar pavojingos?
Kitais metais pasirodysiantis „Lincoln Continental“ turės atgal atsidarančias galines dureles. Taip markė paminės 80 metų sukaktį nuo pirmojo šio vardo modelio pasirodymo. Anksčiau „Continental“ jau yra turėjęs atgal atsidarančias dureles, tačiau vėliau to buvo atsisakyta - juk jos vadinamos „savižudžių durelėmis“! Tačiau kam jas sugrąžinti? Kokius privalumus jos siūlo?
 
Šiuo atveju - beveik jokių. „Lincoln“ atgal atsidarančias dureles sugrąžina tik dėl sentimentų seniesiems modeliams. Juk tam šis automobilis ir yra skirtas - paminėti „Continental“ istorijos 80 metų sukaktį. Iš tiesų, tai „Lincoln Continental 80th Anniversary Coach Door Edition“ bus tas pats maksimalios komplektacijos „Continental“, kurį modifikuos „Cabot Coachworks“. Šios įmonės meistrai automobilį pailgins 15 cm ir pakeis galinių durelių konfigūraciją.
 
„Cabot Coachworks“ yra patikimas partneris tokiam projektui, nes ji gamina MKT limuzinus ir prabangiai įrengia „Ford Transit“ autobusiukus. Ši įmonė nėra didelė, tačiau pasaulį išvys tik 80 specialaus leidimo „Continental“ automobilių. Jie bus labai brangūs ir tikriausiai bus parduoti dar prieš gamybos pradžią. Tačiau grįžkime prie durelių.
 

„Cabot Coachworks“ modifikuotas automobilis bus ilgesnis. 
©Gamintojo nuotrauka

Atgal atsidarančios durelės anksčiau buvo pakankamai populiarios. Tiesa yra ta, kad prie jų pripratus, jos yra pakankamai patogios. Jos palengvina patekimą į saloną, nes labai plačiai praveria durų angą. Anksčiau taksi vairuotojai galėdavo atidaryti dureles net neišlipę iš automobilio. Aišku, uždaryti jas tekdavo patiems keleiviams. Galiausiai, toks dizainas atrodo labai išskirtinai ir automobilį paverčia unikaliu. Juk dabar tokios durelės labai retos ir jas garsina tik „Rolls-Royce“ markė.
 
Tačiau trūkumų taip pat yra nemažai. „Savižudžių durelėmis“ jos pramintos buvo neatsitiktinai. Jei keleivis durelių gerai neužtrenkdavo, važiuojant jos galėjo atsidaryti. Didžiausia problema buvo tai, kad žmonės sėdėdavo šiek tiek atsirėmę į dureles ir saugos diržai anksčiau nebuvo naudojami. Taigi, atsidarius durelėms keleiviai krisdavo laukan. Septintajame dešimtmetyje taip pagarsėjo „Subaru 360“.

 
Senieji „Continental“ turėjo tokias dureles. 
©Herranderssvensson (CC BY-SA 3.0) | commons.wikimedia.org

Nors patekimas į automobilį yra lengvesnis, situacija yra kur kas blogesnė, jei vienu metu nori išlipti ir priekyje, ir gale sėdėję keleiviai - visi jie tarsi stringa tarp durelių. Jei gale sėdintis keleivis nori išlipti, kai automobilis yra sustojęs šalikelėje, jis turi būti itin atsargus - pro šalį lekiantis automobilis gali atsitrenkti į dureles ir prispausti žmogų. Galiausiai, galinis statramstis turi būti labai tvirtas, kad atlaikytų durelių svorį, o tai didina automobilio svorį.
 
Aišku, „Lincoln“ per daug tuo nesirūpina. Riboto tiražo „Continental“ bus išskirtinis ir įsimintinas, o tai ir yra svarbiausia. Problemų dėl saugumo kilti neturėtų, nes šis automobilis pats paskutinius porą centimetrų uždaro savo dureles ir jas užfiksuoja - neįmanoma jų palikti šiek tiek pravirų. Jei sprendimas pasiteisins, „Lincoln“ svarsto tokį dizainą panaudoti ir masinės gamybos automobiliuose.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt