Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-02-20
„Mazda MX-5“ šluoja apdovanojimus: užtenka tik išbandytiKai kurie automobiliai popieriuje atrodo geriau nei realybėje, tačiau yra ir tokių, kurie nestebina skelbiamomis techninėmis charakteristikomis, tačiau tampa tikra sensacija juos išbandžius. Naujos kartos rodsteris „Mazda MX-5“ yra pastarojo fenomeno įsikūnijimas, nuo pat pirmosios pasirodymo rinkoje dienos užkariaujantis vis daugiau gryno vairavimo mėgėjų širdžių. Šiemet ketvirtosios kartos MX-5 laimėjo jau devynis apdovanojimus, o nuo praėjusių metų vasaros rodsteris jau gavo 15 įvairiausių įvertinimų visame pasaulyje.
Prestižiniuose „What Car?“ žurnalo apdovanojimuose ketvirtos kartos MX-5 išrinktas geriausiu kabrioletu Jungtinėje Karalystėje. „Mazda“ prekės ženklas papuošė ir 2016 metų „Sunday Times Top 100 Cars“ sąrašo viršūnę, MX-5 dviviečių kabrioletų klasėje nurungus „Jaguar“, „Ferrari“ ir „Porsche“.
Vokiškojo žurnalo „Auto, Motor und Sport“ skaitytojai, rinkdami geriausią 2016 metų automobilį, naujos kartos MX-5 pasirinko favoritu mėgstamiausio importuojamo kabrioleto kategorijoje.
Negana to, Australijoje MX-5 buvo išrinktas 2016 m. automobilių mėgėjų žurnalo „Wheels“ metų automobiliu, o JAV laimėjo „US News & World Report’s” rinkimus kaip geriausios kainos sportinis automobilis (“Best Sports Car for the Money 2016”), Kanadoje – „TSN Motoring“ televizijoje jis išrinktas 2016 metų sportiniu automobiliu.
Aukščiau išvardyti laimėjimai papildė MX-5 praėjusių metų apdovanojimų sąrašą – Japonijoje jis tapo 2015-2016 metų automobiliu bei „Automotive Hall of Fame’s“ 2015-2016 metų automobiliu. Taip pat, 2015–aisiais laimėjo metų kabrioleto rinkimus Škotijoje (“Best Drop Top”) ir geriausio kabrioleto rinkimus Australijoje.
Geriausio 2015 metų kabrioleto vardą MX-5 pelnė ir portugališko automobilių mėgėjų žurnalo „Turbo“ rinkimuose, bei buvo aukščiausiai reitinguojamas modelis 2015 metų GEOM indekse. Pastarasis indeksas sudaromas išnagrinėjus 800 tūkst. įrašų įvairiuose Portugalijos motorinių transporto priemonių forumuose, svetainėse ir tinklaraščiuose.
"Kalbant apie „malonumą už pinigą“, šis mažas rodsteris užkariavo rinką", – rašė "What Car?“ Žurnalui pritarė vokiškasis „Auto, Motor und Sport“: "Dėl savo kuklių matmenų ir svorio, automobilis siūlo puikų manevringumą ir nepakartojamo vairavimo patirtį". Pakylėtai apie MX-5 atsiliepė ir „The Sunday Times" redakcijos komanda: "Kelyje MX-5 skrieja it paukštis, laisvai manevruoja ir leidžia išnaudoti visą galią nesijaudinant dėl traukos“.
Vertindami naujos kartos rodsterį, automobilių pirkėjai parodė tokį patį entuziazmą, kokį parodė automobilių apdovanojimų komisijos. „Mazda MX-5“ pardavimai Europoje per ketvirtąjį 2015 metų ketvirtį padidėjo beveik keturis kartus. Nuo pirmojo MX-5 starto 1989-aisiais per 27 metus parduota beveik 1 milijonas automobilių. Legendinis sportinis automobilis per savo gyvavimo istoriją susišlavė daugiau kaip 240 apdovanojimų visame pasaulyje.
Naujos kartos MX-5, kuris Europos rinkoje pasirodė praėjusį rudenį, yra agresyvesnės išvaizdos nei ankstesni trijų kartų pirmtakai. Tai pirmasis MX-5 su SKYACTIV technologijomis, įskaitant du itin efektyvius benzininius variklius (131 AG ir 160 AG), ir pirmasis pasiūlęs šiuolaikinių aktyvių saugos ir ryšio sistemų asortimentą. Atsikratęs 100 kg ir sveriantis vos 998 kilogramus, MX-5 liko ištikimas klasikinei sportinio automobilio koncepcijai, kurioje maža masė yra kur kas svarbesnė nei didelė variklio galia.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas