Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-11-04
Ar kitos kartos „Mazda MX-5“ jau bus elektrinis?
„Mazda MX-5“, gaminamas nuo 1989 metų, yra tikras vairavimo entuziastų numylėtinis. Lengvas, žaismingas ir santykinai pigus automobilis yra populiariausias raudsteris pasaulyje. Bet ar jis išlaikys benzininį variklį elektromobilių amžiuje?
„Mazda MX-5“ kadaise buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš „Lotus Elan“. Tai - dvivietis kabrioletas su varikliu priekyje ir varomais ratais gale. MX-5 niekada nebuvo galingas - kadaise planuota V6 versija buvo atšaukta nepasiekusi net bandymų stadijos. Tačiau žaismingas MX-5 charakteris leido mėgautis kiekvienu posūkiu.
Naujausia MX-5 karta, entuziastams žinoma kaip ND, yra gaminama nuo 2015 metų. Šis maždaug toną sveriantis automobilis yra labai populiarus ir sulaukia daugiau pagyrų nei NC versija
Ne - jis net nebus hibridinis. Baterijos sveria per daug, automobiliui suteikia sudėtingumo ir rimtumo - MX-5 to nereikia. „Mazda“ elektrifikuos kitus savo modelius ir jais tarsi apsaugos MX-5 nuo žiaurių Europos Sąjungos taršos standartų. Kadangi MX-5 pardavimai visada buvo santykinai žemi, elektriniai krosoveriai ir hečbekai padės „Mazda“ kompanijai Europoje išlaikyti žemas vidutines parduodamų automobilių emisijas.
Vietoje to, būsimas „Mazda MX-5“ gaus „Skyactiv-X“ variklį. Tai - „Mazda“ benzininio variklio technologija, kurioje benzino ir oro mišinys uždegamas slėgiu. Kibirkštis vis tiek naudojama degimo laiko kontrolei, bet pats mišinio įžiebimas įvyksta dėl slėgio degimo kameroje - kaip dyzelinių variklių atveju. „Skyactiv-X“ leidžia gaminti vienus švariausių vidaus degimo variklių rinkoje.
Aišku, galvoti apie būsimo „Mazda MX-5“ charakteristikas dabar nebūtų produktyvu. Tačiau „Mazda“ teigia, kad 2,0 litrų „Skyactiv-X“ pasižymi 30 % aukštesniu sukimo momentu nei „Skyactiv-G“ aptinkamas dabartiniame MX-5. Gali būti, kad MX-5 NE iki 100 km/val. bėgėsis mažiau nei 6 sekundes. Ir, aišku, kur kas noriau naikins savo galines padangas.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Mazda MX-5
Foto: ©Charles01 (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas