Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-11-04
Ar kitos kartos „Mazda MX-5“ jau bus elektrinis?

Ar kitos kartos „Mazda MX-5“ jau bus elektrinis?
„Mazda MX-5“, gaminamas nuo 1989 metų, yra tikras vairavimo entuziastų numylėtinis. Lengvas, žaismingas ir santykinai pigus automobilis yra populiariausias raudsteris pasaulyje. Bet ar jis išlaikys benzininį variklį elektromobilių amžiuje?
 
„Mazda MX-5“ kadaise buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš „Lotus Elan“. Tai - dvivietis kabrioletas su varikliu priekyje ir varomais ratais gale. MX-5 niekada nebuvo galingas - kadaise planuota V6 versija buvo atšaukta nepasiekusi net bandymų stadijos. Tačiau žaismingas MX-5 charakteris leido mėgautis kiekvienu posūkiu.
 
Naujausia MX-5 karta, entuziastams žinoma kaip ND, yra gaminama nuo 2015 metų. Šis maždaug toną sveriantis automobilis yra labai populiarus ir sulaukia daugiau pagyrų nei NC versija . Entuziastai kartojo, kad šiuo automobiliu „Mazda“ tarsi grįžo prie tikrojo MX-5 charakterio. Bet šiam modeliui - jau 6 metai, todėl visai greitai garsus japonų gamintojas pradės galvoti apie naują „MX-5“. Ar jis bus elektrinis?
 
Ne - jis net nebus hibridinis. Baterijos sveria per daug, automobiliui suteikia sudėtingumo ir rimtumo - MX-5 to nereikia. „Mazda“ elektrifikuos kitus savo modelius ir jais tarsi apsaugos MX-5 nuo žiaurių Europos Sąjungos taršos standartų. Kadangi MX-5 pardavimai visada buvo santykinai žemi, elektriniai krosoveriai ir hečbekai padės „Mazda“ kompanijai Europoje išlaikyti žemas vidutines parduodamų automobilių emisijas.
 
Vietoje to, būsimas „Mazda MX-5“ gaus „Skyactiv-X“ variklį. Tai - „Mazda“ benzininio variklio technologija, kurioje benzino ir oro mišinys uždegamas slėgiu. Kibirkštis vis tiek naudojama degimo laiko kontrolei, bet pats mišinio įžiebimas įvyksta dėl slėgio degimo kameroje - kaip dyzelinių variklių atveju. „Skyactiv-X“ leidžia gaminti vienus švariausių vidaus degimo variklių rinkoje. 
 
Aišku, galvoti apie būsimo „Mazda MX-5“ charakteristikas dabar nebūtų produktyvu. Tačiau „Mazda“ teigia, kad 2,0 litrų „Skyactiv-X“ pasižymi 30 % aukštesniu sukimo momentu nei „Skyactiv-G“ aptinkamas dabartiniame MX-5. Gali būti, kad MX-5 NE iki 100 km/val. bėgėsis mažiau nei 6 sekundes. Ir, aišku, kur kas noriau naikins savo galines padangas.

Foto: ©Charles01 (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
Daugiau apie Mazda MX-5, 2015 - dabar technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt