Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-09
„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje

„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje
Vidaus degimo variklis mirė? Dabar visi gamintojai visą dėmesį skirs tik elektrinėms jėgainėms ir realaus progreso benzininiuose automobiliuose nebematysime? Papasakokite tai „Mercedes-AMG“, kuri ką tik pristatė galingiausią serijinės gamybos keturių cilindrų variklį pasaulyje.
 
Tao - dviejų litrų M 139 variklis, kuris bus montuojamas po 45-ojo modelio kapotu. Šis turbokompresorinis variklis išvysto 421 ag (310 kW) - joks kitas serijinės gamybos keturių cilindrų variklis automobilių pasaulyje tokios galios pasiekti negali. Ir, žinoma, tai nebuvo lengva.
 
Naujasis variklis gali pasigirti visa inovatyvių sprendimų gausa. Jis turi kalto plieno veleną, iš aliuminio nukaldintus stūmoklius, „Nanoslide“ danga apdorotas cilindrų sieneles. Šis variklis pasižymi itin maža vidine trintimi ir aukšta metalo kokybe. Žinoma, jis bus skirtas sportiškiems modeliams, todėl alyvos karteris turi specialias perskyras, kurios neleidžia posūkyje visai alyvai sutekėti į vieną pusę.
 
„Mercedes-AMG“ taip pat naudoja efektyvesnę turbiną, kurios ašelės turi guolius. Tai, vėlgi, sumažina trintį ir pagerina turbinos menčių akceleraciją - 169 tūkstančių apsisukimų per minutę greitį šis komponentas pasiekia labai greitai. Turbina pasiekia 2,1 barų slėgį, kuris, žinoma, yra kontroliuojamas automobilio elektronikos.
 
Pats variklis, beje, naujuose modeliuose bus pasuktas 180 laipsnių kampu. Tai yra, turbina ir išmetimo kolektorius dabar bus pasukti į variklio pusę. Tai sumažina mazgo profilį, leidžia kapotą montuoti žemiau, tačiau kartu turėtų palengvinti ir variklio priežiūrą.

 
„Mercedes-AMG“ M 139 variklius surenka rankomis. 
©Gamintojo nuotrauka

M 139 variklis yra surenkamas rankomis. Kaip sako „Mercedes-AMG“, laikomasi principo „vienas žmogus-vienas variklis“. Tai reiškia, kad ant variklio bus ir gamintojo parašas. Rankų darbas užtikrina tikslumą ir maksimalią surinkimo kokybę. Kartu „Mercedes-AMG“ nereikia naujos linijos šiems gana retiems varikliams.
 
Tai koks rezultatas? 421 ag ir 500 Nm ties 5000-5250 apsisukimų per minutę. Variklis pasieks 7200 apsisukimų, o entuziastai tikisi, kad tai bus galima ne tik pamatyti, bet ir pajusti. Beje, pojūčiai turėtų būti geriausia M 139 pusė - inžinieriai pasistengė sukurti malonią, tolygią ir neplokščią galios kreivę. Daugelis mažus benzininių variklių su turbokompresoriais šiek tiek primena dyzelinius agregatus, tačiau M 139 toks neturėtų būti. „Mercedes-AMG“ teigia, kad naujasis variklis bus energingas ir prie žemų sūkių, tačiau ypač atgis viršutiniame diapazone.
 
Beje, jei jums sunku įsivaizduoti, ką reiškia serijinės gamybos keturių cilindrų variklis, išvystantis 421 ag, prisiminkite, kad daugeliui pažįstamas „Ferrari 360“, gamintas 1999–2004 metais, galėjo pasigirti tik 395 ag (294 kW). 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt