Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-25
Mintis apie Audi logo keitimą supykdė markės gerbėjus, bet kodėl Mazda logotipus keitė taip lengvai?

Mintis apie Audi logo keitimą supykdė markės gerbėjus, bet kodėl Mazda logotipus keitė taip lengvai?
„Audi“ JAV ir Vokietijoje užregistravo porą naujų logotipų. Dar neaišku, kur jie bus naudojami ir ar išvis juos dar kada nors kur nors pamatysime. Tačiau markės gerbėjai suskubo piktintis jau vien mintimi apie permainas - juk keturių žiedų logotipas yra lengvai atpažįstamas ir nieko blogo su juo nėra! Tačiau „Audi“ nėra vienintelė markė keitusi logotipus - „Mazda“ tai darė ne kartą - ar dar prisimenate šį?
 
Logotipas automobilių gamintojui yra labai svarbus. Jei jis nebus gražus, žmonės nenorės savęs asocijuoti su tokiu simboliu. Dar daugiau - jis privalo būti visuotinai atpažįstamas, veikti visame pasaulyje. Juk kai kurie paprasti simboliai gali būti panašūs į hieroglifus, žyminčius keiksmažodžius, ar priminti kokios nors nedoros organizacijos logotipą. „Audi“ tokios problemos neturi, tačiau užregistruoti du logotipai žmonėms nepatinka ir net yra lyginami su sekso žaislais.
 
„Mazda“ automobilius pradėjo gaminti dar 1931 metais. Anksčiau „Mazda“ gamino įvairius produktus iš kamštinės dangos, tada - mašinų dalis. Perėjimas prie automobilių gamybos buvo daug sėkmės atnešęs sprendimas, tačiau visais laikais automobiliams reikėjo logotipų. Taigi, „Mazda“ ėmė juos kurti.
 
Iš pradžių tai buvo tiesiog stilizuotas markės pavadinimas, tačiau jau po kelių metų pereita prie stilizuotos raidės M. Šis logotipas turėjo priminti Hirošimos kalnus ir tris raides M nuo „Mazda Motor Manufacturer“. Antrasis „Mazda“ logotipas naudotas gana ilgą laiką, tačiau tuomet jį pakeitė nauja stilizuota M. Po to sekė dar vienas stilizuotas pilnas „Mazda“ pavadinimas, o tada prasidėjo liepsnos.
 
„Mazda“ logotipus keitė ne kartą - štai praeities pavyzdžiai:
 
 
„Mazda“ liepsnas jūs tikriausiai prisimenate. Dar daugiau - automobilių su šiais logotipais gatvėse vis dar yra. Pirmasis liepsnos logotipas buvo naudojamas tik metus - jo buvo būtina atsisakyti dėl panašumo į prancūzų „Renault“. Antroji liepsna buvo labiau užapvalinta, pakeistos jos proporcijos. Šis logotipas gyvavo 5 metus, o tada buvo pereita prie dabartinio.
 
Dabartinis „Mazda“ logotipas - tai stilizuota M, sukurta taip, kad primintų paukštį. Iš tikrųjų, tai ši M labiau primena V, nes ji yra integruota į logotipą juosiantį apskritimą. „Mazda“ teigia, kad šis logotipas simbolizuoja inovacijas ir augimą - išskleistų sparnų simbolizmas yra gana akivaizdus.
 
Dabartinis „Mazda“ logotipas:

 
Taigi, jau 21 metus „Mazda“ savo logotipo žymiai nekeičia. Ir gerai - taip žmonėms lengviau įsiminti ir atpažinti šią markę, jos simboliką ir reikšmę. Tačiau kodėl anksčiau japonai taip dažnai keitė logotipus be didesnio pasipriešinimo, o štai vien gandai apie „Audi“ planus sukėlė tiek daug pasipiktinimo?
 
Iš tiesų tai nulėmė keli veiksniai. „Mazda“ savo logotipus keitė anksčiau, kai internetas dar nebuvo įsigalėjęs, nebuvo tiek daug stiprių markių gerbėjų klubų. Nuo 1975 iki 1991 metų „Mazda“, galima sakyti, tikro logotipo neturėjo, todėl jo pristatymas nesukėlė didelių emocijų - juk nieko nebuvo atsisakyta. Liepsnų pasikeitimas įvyko labai greitai ir buvo būtinas. Antroji liepsna taip pat simbolizavo rotorinius variklius, bet „Mazda“ dirbo ne tik su jais. Galiausiai, naujausias „Mazda“ logotipas yra gražus - jis mielas akiai, priešingai nei nuobodžiai atrodžiusios liepsnos.
 
Trumpai tariant, pirmųjų „Mazda“ logotipų niekas nepamena, liepsnos neužėmė kito logotipo vietos, o ir naudojamos buvo per trumpai, kad žmonės spėtų prie jų prisirišti. „Audi“ logotipas niekada taip drastiškai nesikeitė ir žmonės prie jo priprato - juk jis pasirodė dar prieš Antrąjį pasaulinį karą. Tačiau svarbiausia tai, kad naujieji logotipai neatrodo gražiai. Jie atrodo tarsi jiems kažko trūktų. Bet panikos kelti nereikėtų.
 
Logotipo keitimas - labai brangus veiksmas. Pabandykite įsivaizduoti, kiek yra pastatų, įrenginių, suvenyrų, knygų ir kitų daiktų su „Audi“ logotipu. Todėl naujieji simboliai greičiausiai nepakeis keturių žiedų. Galbūt jie bus naudojami naujoje produktų linijoje, o galbūt taip jų daugiau ir nepamatysime.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt