Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-15
Muskas skelbia „Gigafactory 3“ statybos pradžią, elektromobilių gamybos planus ir kitus tikslus

Muskas skelbia „Gigafactory 3“ statybos pradžią, elektromobilių gamybos planus ir kitus tikslus
 Elonas Muskas oficialiai paskelbė apie „Gigafactory 3“ gamyklos Kinijoje pradžią. Taip pat „Tesla“ generalinis direktorius paskelbė ir keletą įdomių pareiškimų, tarp kurių yra ir patvirtinimas, kad šioje gamykloje kompanija gamins naujuosius „Model Y“ elektromobilius.
Įspūdingoje ceremonijoje Muskas, kaip ir jam įprasta, buvo puikiai nusiteikęs ir nesikuklindamas teigė, kad „tai bus pažangiausia Tesla Gigafactory gamykla ir, be abejo, viena iš pažangiausių gamyklų visame pasaulyje“.
 
Savo kalboje jis ypatingai gyrė vietos valdžią ir jos pastangas, kurios leido labai greitai pradėti gamyklos statybas.
 
Muskas pakartojo, kad „Model 3“ elektromobilių gamyba Gigafactory 3“ gamykloje prasidės šių metų pabaigoje.
„Šanchajaus gebėjimai kurti dalykus (statyti pastatus) išties stebina. Mes manome, kad su čia esančiais ištekliais galime pastatyti Šanchajaus Gigafactory per rekordiškai trumpą laiką. Tikimės, jog šių metų pabaigoje jau pradėsime gaminti Model 3 automobilius, o sekančiais metais pasieksime masines elektromobilių gamybos apimtis.“
 
Generalinis „Tesla“ direktorius taip pat paragino žmones kreiptis dėl darbo į „Tesla China“. Kompanija jau dabar ieško daugybės įvairių pozicijų specialistų, kurie darbuosis naujojoje „Gigafactory 3“ gamykloje. Beje, „Tesla“, jai skirtame visame žemės plote, jau pastatė nedidelį būsimo gamyklos pastatą.
 
 
©Flighteye PVG | www.youtube.com
 
Šioje ceremonijoje dalyvavo ir daugybė oficialių pareigūnų, kurie „Tesla“ gyrė už vietos gamybinių pajėgumų sukūrimą.
 
Kinijos keleivinių automobilių asociacijos generalinis sekretorius Cui Dongshu sakė, kad „Tesla, Kinijos automobilių gamybos pramonėje turės didžiulį poveikį. Kompanijos atėjimas į Kiniją paspartins šalies automobilių gamintojų technologijų vystymą.“
 
Prieš pat renginį Muskas paskelbė ir keletą įdomių žinučių. Jis patvirtino, kad „Tesla“ taip pat šioje gamykloje planuoja gaminti ir naujos kartos „Model Y“ elektromobilius. Nors ir pabrėžė, kad „Gigafactory 3“ gamykloje bus gaminami tik „prieinami Model 3 ir Model Y elektromobiliai“.
 
Brangesnės šių elektromobilių versijos, drauge su „Model S“ ir „Model X“ vis dar bus gaminamos JAV ir eksportuojamos į visą pasaulį, tame tarpe ir į Kiniją.
 
 
©Twitter | twitter.com
 
Dabar dar sunku pasakyti, kaip bus iš tikrųjų, nes kiek anksčiau buvo manoma, kad visos „Model 3“ versijos, skirtos Kinijos rinkai, bus gaminamos būtent „Gigafactory 3“ gamykloje. Dabar jau teigiama, kad „prieinamos“, kas reiškia – pigiausios.
 
Iš kitos pusės, Elonas greičiausiai nori po truputi žengti į Kinijos rinką, stebėti, kaip ši milžiniška rinka reaguoja į „Tesla“ prekės ženklą. O be to, daug kas priklausys ir nuo vis dar vykstančių Kinijos bei JAV muitų karų.
Čia galite pasiklausyti renginio metu sakytos Musko kalbos:
 
Na, o čia pasidairyti po „Gigafactory 3“ gamyklai skirtą teritoriją ir kas jau yra padaryta iki šiandien:
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viską Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų? Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviai Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairo Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga „Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti? Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumai Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt