Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-08-25
Naują erą „Volkswagen“ pasitiks atsinaujinusi - kitą mėnesį bus pristatytas naujas markės logotipas

Naują erą „Volkswagen“ pasitiks atsinaujinusi - kitą mėnesį bus pristatytas naujas markės logotipas
Mes žinojome, kad tai nutiks. Emisijų skandalo supurtyta „Volkswagen“ nusprendė sukti nauju keliu ir gamins elektromobilius. Taigi, naujam istorijos etapui reikalingi ir nauji simboliai. Jau kitą mėnesį vyksiančioje Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pasaulis išvys naują „Volkswagen“ logotipą. Tik koks jis bus?
 
„Volkswagen“ prisidirbo, kai 2015 metais buvo pričiupta klastojanti savo dyzelinių automobilių emisijų rezultatus. Smūgis buvo didžiulis - grąžinta tūkstančiai automobilių, kurie vėliau buvo sunaikinti. Kompanija patyrė milijardinius nuostolius, o ir jos įvaizdžiui buvo pakenkta labai rimtai. Po to „Volkswagen“ nusprendė keisti strategiją ir orientuotis į elektromobilius. Nors tai ir taip buvo logiškas žingsnis, akivaizdu, kad jį paskatino ir naujo įvaizdžio paieškos.
 
„Volkswagen“ Frankfurte pristatys pirmąjį markės visiškai elektrinį serijinės gamybos automobilį ID 3. Tai - pirmasis naująją MED platformą naudojantis elektromobilis, tačiau ateityje jų bus gerokai daugiau. Tuo pačiu bus pristatytas ir naujas logotipas, tačiau revoliucijos nesitikėkite.
 
Štai kaip „Volkswagen“ logotipas atrodė 1938 metais:

 
Pirmasis „Volkswagen“ logotipas 
©commons.wikimedia.org

Žinoma, jis turi papildomų elementų, tačiau jo centre - pažįstamas simbolis. „Volkswagen“ kadaise kratėsi ir istorinių ryšių su Hitleriu, tačiau logotipas savo esme liko toks pat. 
 
Iš tikrųjų, „Volkswagen“ su tuo nesutiktų. Markės logotipas keičiasi reguliariai - „Volkswagen“ jų turėjo maždaug dešimt. Keitėsi linijų storis, bendras logotipo siluetas ir spalvos.

 
„Volkswagen Karmann Ghia“ puošęs logotipas 
©commons.wikimedia.org

Naujasis logotipas bus gerokai paprastesnis už dabartinį. „Volkswagen“ marketingo vadovas Jochenas Sengpiehlas teigia, kad dabartinis logotipas, naudojamas nuo 2010 metų, yra „per sunkus“. Naujasis logotipas išlaikys VW raides, tačiau jos bus visiškai dvimatės. Toks formatas geriau tinka skaitmeninei erai. Naujame logotipe V ir W raidės nesilies, apatinė W dalis taip pat bus atskirta nuo perimetrą juosiančio apskritimo.
 
Tiesa, 2D logotipas „Volkswagen“ nėra naujiena. Toks jis anksčiau ir buvo - prie 3D dizaino buvo pereita tik 1995 metais.



Taip „Volkswagen“ logotipas atrodė iki 1995-ųjų 
©Gamintojo nuotrauka

Logotipas galbūt ir atrodys beveik lygiai taip pat kaip senasis, tačiau tai vis tiek yra labai brangus atsinaujinimas. „Volkswagen“ skaičiuoja, kad tai paveiks 171 valstybę ar regioną. Logotipai turės būti pakeisti daugiau nei 10 tūkstančių atstovybių ir priežiūros centrų. Apytiksliai skaičiuojama, kad reikės pakeisti 70 tūkstančių didelių logotipų ir nesuskaičiuojamą skaičių mažesnių. Tai bus didžiausia tokio tipo operacija pasaulyje.
 
Žinoma, logotipo keitimas yra lėtas procesas, kuris bus vykdomas palaipsniui. Todėl gerai, kad logotipas pasikeis nežymiai - kardinalius pokyčius reikėtų vykdyti greičiau. Tačiau jau artimiausiu metu debiutuosiantys modeliai nešios naują simboliką.
Šiuos „Volkswagen“ logotipus reikės keisti 
©Gamintojo nuotrauka

„Volkswagen“ nuopolis 2015 metais nėra pamirštas, tačiau šio gamintojo automobiliai vis dar yra nepaprastai populiarūs. Tikriausiai kardinalūs logotipo pokyčiai markės mėgėjų būtų sutikti nepalankiai.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt