Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-11-20
Naujasis „BMW i4“ elektromobilis viena įkrova įveiks 600 kilometrų

Naujasis „BMW i4“ elektromobilis viena įkrova įveiks 600 kilometrų

Pirmasis vidutinio dydžio „premium“ klasės visiškai elektra varomas modelis – taip oficialiai pristatytas 2021-aisiais į gatves išriedėsiantis „BMW i4“. Bavarijos automobilių koncernas paskelbė, kad pažangi elektros pavaros ir baterijų technologija šiame modelyje užtikrins nuo prekės ženklo neatsiejamą dinamiškumą ir leis viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų atstumą.

„BMW i4“ bus montuojama pažangi, jau penktosios kartos „BMW eDrive“ elektrinės pavaros sistema. Jos debiutas įvyks kitąmet pasirodysiančiame „BMW iX3“ elektriniame visureigyje, ją taip pat turės ir 2021-aisiais laukiamas įspūdingasis „BMW iNEXT“. Visus šios elektrinės pavaros komponentus kompanija sukūrė pati, išnaudodama specialaus kompetencijų centro sukauptą patirtį“, – pažymi BMW prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.
 
Reikšmingas žingnis pirmyn
Jau ne vieną dešimtmetį vidutinio dydžio „premium“ klasės automobilių segmente BMW išryškina tas savybes, kurios yra ypač svarbios vairavimo malonumui. Dabar Vokietijos gamintoja šias vertybes perkels į elektrinio mobilumo amžių ir jo atstovą „BMW i4“. Pirmasis visiškai elektrinis BMW atstovas šiame segmente, kaip ir jo vidaus degimo varikliais varomi „kolegos“, derins vairavimo dinamiškumą su sportišku ir elegantišku dizainu, aukštą įrengimo kokybę su erdviu ketverių durelių „Gran Coupe“ kėbulo komfortu, funkcionalumą su nuline teršalų emisija. 
 
„BMW i4“ bus montuojami visiškai naujos kartos elektros variklis, galios elektronika, įkrovimo blokas ir aukštos įtampos akumuliatorius. Kartu jie sudarys penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją, su kuria „BMW Group“ fiksuoja reikšmingą pažangą elektrifikuotos pavaros srityje. „BMW i4“ sukurtas elektrinis variklis išvystys 390 kW / 530 AG galią, kurią vairuotojas galės pasitelkti akimirksniu.
 
Naujos konstrukcijos aukštos įtampos baterija pasižymės optimizuotu energijos tankiu. Maždaug 550 kilogramų sveriančio akumuliatorių bloko talpa sieks 80 kWh. Tai leis „BMW i4“ viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų atstumą. Sportiško dizaino elektrinis kupė nuo 0 iki 100 km/val. galės pagreitėti per 4 sek. ir išvystyti maksimalų 200 km/val. greitį. 
 
Naujos kartos įkrovimo blokas, numatytas iki 150 kW įkrovimo galiai, taip pat galės būti naudojamas tiek hibridiniuose įkraunamuose BMW modeliuose, tiek elektromobiliuose. Jis leis per 35 minutes įkrauti „BMW i4“ akumuliatorius nuo 0 iki 80 procentų visos energijos talpos, o 100 kilometrų atstumui nuvažiuoti prireiks tik maždaug šešių minučių įkrovimo.
 
Technologiją pritaikys visoje gamoje
 
Penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro glaudžiai integruota pavaros sistema, kurioje elektros variklis, transmisija ir galios elektronika sumontuoti viename korpuse. Ši pavaros sistema yra tinkama visoms automobilių koncepcijoms, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje. 
 
 
Lengvai moduliuojama automobilio kėbulo architektūra, plokščias ir žemai sumontuotas baterijų blokas bei kompaktiška pavaros technologija inžinieriams suteikė didelę laisvę kuriant automobilio dizainą, todėl „BMW i4“ bus suderintos ketverių durelių kupė būdingos proporcijos su tipiškomis „BMW i“ elektromobilių išvaizdos ypatybėmis. 
 
Dinamiškos linijos eis koja kojon su aerodinamiškai optimizuotomis išorinėmis detalėmis bei tvarumo akcentais. Patogus valdymas ir erdvus, nesunkiai transformuojamas salonas užtikrins, kad automobilis būtų tinkamas tiek kasdienėms trumpoms, tiek ir tolimoms kelionėms. 
 
Naujasis „BMW i4“ bus gaminamas pagrindinėje bendrovės gamykloje Miunchene, kur surenkami ir 3 bei 4 serijų modeliai su vidaus degimo ar hibridinėmis pavaromis.  

Dalis globalaus proceso
 
Šio modelio kūrimas yra neatsiejama dalis globalaus BMW grupės elektrifikacijos proceso. Šiuo metu bendrovė savo konkurencinėje erdvėje turi didžiausią elektrinių ar įkraunamų hibridinių modelių gamą, o iki 2023 m. „BMW Group“ iš viso siūlys 25 modelius su elektrine pavara. 
 
Turėti platų modelių asortimentą, apimantį tiek efektyvius vidaus degimo variklius, tiek šiuolaikiškas hibridines ar visiškai elektra varomas pavaras, BMW grupei svarbu globaliu požiūriu. Taip įmonė atsižvelgia į skirtingus klientų reikalavimus bei pageidavimus įvairiuose pasaulio regionuose. Nepriklausomai nuo pasirinktos pavaros tipo, visiems dabartiniams ir būsimiems modeliams būdingi vienodi prekės ženklo standartai. 
 
Elektrifikacijos procesą paspartinti leido BMW sukaupta didelė kompetencija tiek aukštos įtampos akumuliatorių gamyboje, tiek jų elementų vystymo srityje. Tai sukūrė pagrindą nuolatiniam akumuliatorių optimizavimui. Pavyzdžiui „BMW i4“ ir kitose būsimose kompanijos elektrinėse transporto priemonėse naudojamos baterijos turi daugiau elementų viename modulyje, tačiau mažesnį komponentų skaičių, yra kompaktiškesnės ir suteikia daugiau lankstumo atsižvelgiant į jų išplanavimą.
 
Miunchene įkūrus akumuliatorių elementų kompetencijos centrą, „BMW Group“ dar labiau išplėtė savo tyrimų ir plėtros patirtį šioje srityje, kuri yra nepaprastai svarbi elektromobilizmo ateičiai. Didžiausias dėmesys dabar skiriamas pagrindiniams moksliniams tyrimams tose srityse, kuriose yra poveikis su klientais susijusiems veiksniams, tokiems kaip energijos baterijose tankis, pasiekiama didžiausia galia, tarnavimo laikas, sauga, įkrovimo savybės, reagavimas esant skirtingai temperatūrai ir kainą paveikiančios gamybos sąnaudos.
 
Daugiau apie BMW i4, 2021 - dabar
Susiję straipsniai
Lietuvoje – premium klasės elektromobilio „BMW i4“ premjera Lietuvoje – premium klasės elektromobilio „BMW i4“ premjera 
Lietuvoje naujos kartos elektromobilių „BMW iX“ ir „i4“ premjera Lietuvoje naujos kartos elektromobilių „BMW iX“ ir „i4“ premjera 
BMW parodė „Tesla Model 3“ konkurentą: štai kaip atrodys būsimasis „BMW i4“ BMW parodė „Tesla Model 3“ konkurentą: štai kaip atrodys būsimasis „ 
BMW skelbia apie elektrinį šedevrą, kuris turėtų pradėti naują erą BMW skelbia apie elektrinį šedevrą, kuris turėtų pradėti naują erą 
BMW oficialiai pristatė visiškai elektrinio kupė koncepciją BMW oficialiai pristatė visiškai elektrinio kupė koncepciją 
Elektromobilių populiarinimo iššūkiai: būtina didesnė parama ir išplėtotas krovos stotelių tinklas Elektromobilių populiarinimo iššūkiai: būtina didesnė parama ir išpl 
CEA ir „Renault“ grupė kuria didelio efektyvumo dvikryptį transporto priemonėje įmontuotą įkroviklį CEA ir „Renault“ grupė kuria didelio efektyvumo dvikryptį transporto 
 „Mercedes-Benz“ pristato naująjį elektra varomą kemperį „Mercedes-Benz“ pristato naująjį elektra varomą kemperį  
Nauja lengvata elektromobiliams iki 50 000 eurų – ar yra ką rinktis? Nauja lengvata elektromobiliams iki 50 000 eurų – ar yra ką rinktis? 
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Ar perkant elektromobilį pavyks sutaupyti, priklausys ne tik nuo elektros kainų Ar perkant elektromobilį pavyks sutaupyti, priklausys ne tik nuo ele 
Galia ir įsibėgėjimas vairuotojams jau nedaro įspūdžio – iš elektromobilių jie tikisi ko kito Galia ir įsibėgėjimas vairuotojams jau nedaro įspūdžio – iš elektrom 
Kodėl dabar yra pats laikas įsirengti EV įkrovimo stotelę namuose? Kodėl dabar yra pats laikas įsirengti EV įkrovimo stotelę namuose? 
Papasakojo, kuo tiki tie, kurie vis dar prisibijo elektrinių ir vandenilinių automobilių Papasakojo, kuo tiki tie, kurie vis dar prisibijo elektrinių ir vand 
Elektromobilių saugumas: kokių klausimų kyla prieš persėdant iš tradicinio automobilio? Elektromobilių saugumas: kokių klausimų kyla prieš persėdant iš trad 
Paaiškino, ką apie baterijas svarbu žinoti kiekvienam elektromobilio savininkui Paaiškino, ką apie baterijas svarbu žinoti kiekvienam elektromobilio 
Įkrautas kelionei į rytojų – “Mercedes-Benz” elektrinis sunkvežimis Įkrautas kelionei į rytojų – “Mercedes-Benz” elektrinis sunkvežimis  
Įkrauti elektromobilį bus galima per 5 min. Skelbiama apie NASA technologiją ir 1400 amperų srovę Įkrauti elektromobilį bus galima per 5 min. Skelbiama apie NASA tech 
Atsakė, kodėl elektromobilių baterijos patikimesnės nei kitų įrenginių Atsakė, kodėl elektromobilių baterijos patikimesnės nei kitų įrengin 
Atsakė į klausimą, ko reikia elektromobilių vairuotojams: įkrovimo spartos ar talpios baterijos Atsakė į klausimą, ko reikia elektromobilių vairuotojams: įkrovimo s 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt