Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-11
Norite įsigyti automobilių gamyklą? Kaip tik viena yra parduodama

Norite įsigyti automobilių gamyklą? Kaip tik viena yra parduodama
Automobilių rinka auga ir stiprėja. Automobilių visada reikia, o gerėjanti ekonominė situacija ir ypač augančios Azijos rinkos didina paklausą. Tačiau ne visiems verslas einasi puikiai - ZAZ parduoda gamyklą.
 
Ukraino automobilių gamintojas ZAZ, įkurtas dar 1923 metas, ne kartą buvo atsidūręs ant bankroto ribos. Šiandien ZAZ gamina pervadintus „Daewoo“, „Chery“ ir „Chevrolet“ modelius. Visi jie, žinoma, yra labai prastos kokybės, baisūs, liūdni ir labai pigūs. Tačiau tai ZAZ visada buvo įprasta.
 
ZAZ markė ir sovietų laikais garsėjo kaip „liaudies automobilių“ prekinis ženklas. Visiems atmintyje išliko „Zaporožietis“ - „Fiat 600“ kopija, gaminta 1960-1969 metais. Prasta surinkimo kokybe ir paprastumu garsėjęs automobilis ne vieno žmogaus atmintyje išliko kaip miela transporto priemonė. Pigūs automobiliai dažnai prisimenami su nostalgija. Vėliau ZAZ gamino „Tavria“, „Dana“, „Nova“ automobilius, o vėliau perėjo prie pagal licenciją gaminamų modelių gamybos.
 
Automobilio kūrimas (inžineriniai darbai, dizainas, technologijos) yra brangus ir sudėtingas procesas. ZAZ tam neturėjo pajėgumų, todėl pagal licenciją gaminami kitų gamintojų kūriniai buvo logiška išeitis. Tačiau automobilių pigumo žmonėms jau seniai nepakanka. 10-12 metų senumo europietiškas automobilis siūlo daugiau, o kainuoja pigiau.
 
Taigi, jau kelis kartus ZAZ buvo atsidūrusi ant bankroto slenksčio. Tai - didelis išgąstis didžiausio Ukrainos automobilių gamintojo darbuotojams. Bankroto procedūros šįkart tęsiasi nuo 2018-ųjų balandžio, o dabar paskelbta, kad bus parduodama gamykla. Šiuo metu prognozuojama, kad ji kainuos apie 15 milijonų dolerių, tačiau tikėtina, kad kaina bus gerokai žemesnė.
 
Labai gyvybingoje automobilių pramonėje ZAZ nesugebėjo prisitaikyti. Tam tiesiog neturėjo pajėgumų. Tik ar kas liūdės, jei ZAZ markė visiškai išnyks? Kaip ir ne vienas kitas pigių automobilių gamintojas, ZAZ neturi ištikimų gerbėjų. Tiksliau turi, bet jie buriasi į keistus klubus, šlovinančius tuos senus sovietinius automobilius.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt