Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-11-24
Nuostabus 1939-ųjų permatomas Pontiacas

Nuostabus 1939-ųjų permatomas Pontiacas
Kaip ir dabar, taip ir anksčiau automobilių gamintojai stengėsi išsiskirti vieni iš kitų naudodami išradingas rinkodaros kampanijas. Dabar kalnų slidinėjimo trasa leidžiasi „Range Rover“ visureigis, iš smėlio lipdoma „Seat Ateca“, o „Mini“ vaidina virtualios realybės filme. Praeityje reklamos metodai buvo kiek kitokie. Štai 1939 m. amerikiečių automobilių gamintojas „Pontiac“ Pasaulinėje parodoje Niujorke pristatė permatomą automobilį.
 
„Automobiliu – vaiduokliu“ pramintas automobilis pademonstravo ir „Pontiac“ išradingumą, ir „Plexiglas“ galimybes. 
 
Dar vakar rašėme apie automobilius, gaminamus iš kanapių pluošto. Natūraliam bioplastikui priklauso automobilių pramonės ateitis, tačiau per visą istoriją buvo bandomos ir daug keistesnės medžiagos. Šio neįtikėtinai atrodančio automobilio pagrindas – įprastas „Pontiac Deluxe Six“. Iš esmės tai nebuvo išskirtinis automobilis, todėl kompanijai norėjosi pasinaudoti kūrybingais marketingo metodais, kad atkreiptų žmonių dėmesį.
 
Kaip tik tuo metu kita firma, pavadinimu „Rohm & Haas“, sukūrė akrilinį stiklą, vadinamą „Plexiglas“. Dabar šis produktas naudojamas bemaž visur, nes yra tvirtas, lankstus ir beveik toks pat skaidrus kaip ir tikras stiklas. Taigi, aplinkybės puikiai sutapo ir vienu automobiliu buvo galima pareklamuoti ir „Pontiac“ išradingumą ir „Plexiglas“ galimybes.

 
Automobiliui pasirodžius „General Motors“ paviljone parodoje jis iš karto pritraukė minias smalsuolių. Visų pirma dėl to, kad „Plexiglas“ leido sukurti tikslias kėbulo linijas, o tokia permatoma ir lanksti medžiaga buvo visiškai nauja. Galima būtų tik įsivaizduoti, kiek svertų toks automobilis, jei jo kėbulas būtų pagamintas iš stiklo, tačiau net ir tuo atveju permatoma mašina tiek dėmesio greičiausiai nebūtų sulauksi. Kita vertus, žiūrovai rinkosi ir dėl galimybės visiškai kitu kampu pažvelgti į automobilį.
 
Permatomas kėbulas neslėpė mechaninių automobilio komponentų. Buvo matyti rėmas, variklis, važiuoklės dalys, atsarginis ratas ir t. t. Dėl to mašina buvo greitai praminta „Automobiliu – vaiduokliu“. Įspūdį sustiprino ir kiti dizaino sprendimai – visi guminiai elementai, įskaitant padangas, buvo nudažyti baltai, struktūrinės dalys buvo padengtos variu, o dekoratyvūs metaliniai paviršiai – chromu.

 
„Plexiglas“ ir šiais laikais nėra labai pigus produktas, todėl galite įsivaizduoti, kiek jis kainavo tada, kai buvo visiškai naujas išradimas. Kainą dar labiau kėlė su permatomo automobilio gamyba susijęs rankų darbas.

Tais laikais įprastas „Pontiac“ automobilis kainavo apie 700 dolerių, o šis permatomas vaiduoklis kompanijai atsiėjo net 25 tūkst. dolerių. 2011 metais turtingas automobilių kolekcionierius šį automobilį įsigijo už kiek daugiau nei 300 tūkst. dolerių.
 
Akrilinio stiklo plokštės automobilių parodose pasitelkiamos ir šiais laikais, tačiau dažniausiai dengia tik vieną nedidelį paviršiaus plotą. Praktinės priežasties permatomam automobiliui paprasčiausiai nėra, todėl automobilių gamintojus už tokius projektus kaip šis permatomas „Pontiac“ galima tik pasveikinti.
 
Permatomas „Pontiac“ automobilis tarp kitų 1939 m. Pasaulinės parodos Niujorke eksponatų:
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt