Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-11
Pirmasis elektrinis „Harley-Davidson“ motociklas - visiška nesėkmė?



„Harley-Davidson LiveWire“, pirmasis legendinio gamintojo elektrinis motociklas, buvo džiugiai sutiktas. Šis motociklas yra smagus ir labai patiko apžvalgininkams. Tačiau, kaip galite suprasti iš pavadinimo, kol kad „LiveWire“ pardavimai šlubuoja.
 
„Harley-Davidson LiveWire“ pirmą kartą parodytas dar 2014 metais. Žinia, kad „Harley-Davidson“ gamins elektrinį motociklą buvo kartu laukta ir stebinanti. Viena vertus, visi transporto priemonių gamintojai dabar turi skubėti elektrifikuoti savo modelius. Kita vertus, burzgiantis variklis yra neatskiriama „Harley-Davidson“ charakterio dalis.

„LiveWire“ sveria vos 210 kg - nedaug, kaip elektriniam motociklui. Jo širdis - 74 AG (55 kW) elektros variklis, suporuotas su 15,5 kWh baterija. Šis gražuolis iki 97 km/val. įsibėgėja per vos 3,5 s. Apžvalgininkams „LiveWire“ labai patiko, nes atrodo kaip kažkoks ateities ir praeities hibridas, smagiai bėgėjasi ir yra neblogai valdomas.



Tačiau „LiveWire“ negali pateisinti „Harley-Davidson“ lūkesčių. Gamintojas tikėjosi, kad elektrinis motociklas ne tik padės žengti į elektrinių transporto priemonių rinką, bet dar ir pritrauks jaunesnių pirkėjų. Kaip galite įsivaizduoti, didžioji dalis „Harley-Davidson“ gerbėjų yra vidutinio ir vyresnio amžiaus vyrai. Savaime tai nėra blogai, tačiau didelė rinkos dalis lieka nepasiekiama. Tačiau „LiveWire“ šios problemos neišspręs.

„Reuters“ pasikalbėjo su keletu motociklų pardavėjų ir atstovybių ir sužinojo, kad „LiveWire“, švelniai tariant, nuo lentynų nelekia. Pirmojo „Harley-Davidson“ motociklo pardavimai yra labai lėti. Susidomėjimo netrūksta, tačiau jis nevirsta pardavimais, o tuos „LiveWire“, kuriuos pavyko parduoti, nupirko seni markės gerbėjai.



„LiveWire“ pardavimai nėra geri
©Gamintojo nuotrauka

Tačiau to ir buvo galima laukti. „Harley-Davidson“ visiškai apsiskaičiavo - „LiveWire“ kainuoja beveik 30 tūkstančių dolerių - vos daugiau nei 4 tūkstančiais mažiau nei „Chevrolet Volt“ ir gerokai daugiau nei analogiški benzininiai motociklai. Minėjome, kaip smagiai „LiveWire“ lekia posūkiais ir kad jis sveria tik 210 kg, tačiau tai reiškia, kad baterijos nėra labai talpios. Miesto greičiais „LiveWire“ gali įveikti 235 km, tačiau įveikiamo nuotolio vidurkis siekia tik 156 km. O juk tai - „Harley-Davidson“!

Savo „Harley-Davidson“ motociklais žmonės nori leistis į ilgas keliones, o ne likti įstrigę miestuose. Miestietiškos transporto priemonės atrodo visiškai kitaip ir, svarbiausia, tiek daug nekainuoja. 235 km tiesiog nepakanka, ypač už tokią kainą.

Pigesni „Harley-Davidson“ motociklai jau atkeliauja - jie yra kuriami. Tačiau, „LiveWire“ nepateisina vilčių. Prognozuojama, kad per pirmuosius metus bus parduota tik 400-1600 „LiveWire“ motociklų. Kitaip tariant, jie nesudarys nei 1 % visų „Harley-Davidson“ pardavimų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Slaptas Tesla „Palladium“ projektas – kardinaliai atnaujinti „Model   
Prestižiniame „Red Dot“ dizaino konkurse - dvi „Honda e“ pergalės  
„Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobi  
Elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis  
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir  
Netektis, kurią mažai kas pastebės - „Lada Niva“ traukiasi iš Europo  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją   
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt