Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-11
Pirmasis elektrinis „Harley-Davidson“ motociklas - visiška nesėkmė?

Pirmasis elektrinis „Harley-Davidson“ motociklas - visiška nesėkmė?

„Harley-Davidson LiveWire“, pirmasis legendinio gamintojo elektrinis motociklas, buvo džiugiai sutiktas. Šis motociklas yra smagus ir labai patiko apžvalgininkams. Tačiau, kaip galite suprasti iš pavadinimo, kol kad „LiveWire“ pardavimai šlubuoja.
 
„Harley-Davidson LiveWire“ pirmą kartą parodytas dar 2014 metais. Žinia, kad „Harley-Davidson“ gamins elektrinį motociklą buvo kartu laukta ir stebinanti. Viena vertus, visi transporto priemonių gamintojai dabar turi skubėti elektrifikuoti savo modelius. Kita vertus, burzgiantis variklis yra neatskiriama „Harley-Davidson“ charakterio dalis.

„LiveWire“ sveria vos 210 kg - nedaug, kaip elektriniam motociklui. Jo širdis - 74 AG (55 kW) elektros variklis, suporuotas su 15,5 kWh baterija. Šis gražuolis iki 97 km/val. įsibėgėja per vos 3,5 s. Apžvalgininkams „LiveWire“ labai patiko, nes atrodo kaip kažkoks ateities ir praeities hibridas, smagiai bėgėjasi ir yra neblogai valdomas.



Tačiau „LiveWire“ negali pateisinti „Harley-Davidson“ lūkesčių. Gamintojas tikėjosi, kad elektrinis motociklas ne tik padės žengti į elektrinių transporto priemonių rinką, bet dar ir pritrauks jaunesnių pirkėjų. Kaip galite įsivaizduoti, didžioji dalis „Harley-Davidson“ gerbėjų yra vidutinio ir vyresnio amžiaus vyrai. Savaime tai nėra blogai, tačiau didelė rinkos dalis lieka nepasiekiama. Tačiau „LiveWire“ šios problemos neišspręs.

„Reuters“ pasikalbėjo su keletu motociklų pardavėjų ir atstovybių ir sužinojo, kad „LiveWire“, švelniai tariant, nuo lentynų nelekia. Pirmojo „Harley-Davidson“ motociklo pardavimai yra labai lėti. Susidomėjimo netrūksta, tačiau jis nevirsta pardavimais, o tuos „LiveWire“, kuriuos pavyko parduoti, nupirko seni markės gerbėjai.



„LiveWire“ pardavimai nėra geri
©Gamintojo nuotrauka

Tačiau to ir buvo galima laukti. „Harley-Davidson“ visiškai apsiskaičiavo - „LiveWire“ kainuoja beveik 30 tūkstančių dolerių - vos daugiau nei 4 tūkstančiais mažiau nei „Chevrolet Volt“ ir gerokai daugiau nei analogiški benzininiai motociklai. Minėjome, kaip smagiai „LiveWire“ lekia posūkiais ir kad jis sveria tik 210 kg, tačiau tai reiškia, kad baterijos nėra labai talpios. Miesto greičiais „LiveWire“ gali įveikti 235 km, tačiau įveikiamo nuotolio vidurkis siekia tik 156 km. O juk tai - „Harley-Davidson“!

Savo „Harley-Davidson“ motociklais žmonės nori leistis į ilgas keliones, o ne likti įstrigę miestuose. Miestietiškos transporto priemonės atrodo visiškai kitaip ir, svarbiausia, tiek daug nekainuoja. 235 km tiesiog nepakanka, ypač už tokią kainą.

Pigesni „Harley-Davidson“ motociklai jau atkeliauja - jie yra kuriami. Tačiau, „LiveWire“ nepateisina vilčių. Prognozuojama, kad per pirmuosius metus bus parduota tik 400-1600 „LiveWire“ motociklų. Kitaip tariant, jie nesudarys nei 1 % visų „Harley-Davidson“ pardavimų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt