Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-07
Pirmoji išorinė saugos pagalvė stabdanti kitus automobilius - kokios naudos duotų ši technologija

Pirmoji išorinė saugos pagalvė stabdanti kitus automobilius - kokios naudos duotų ši technologija
Visame pasaulyje garsi automobilių komponentų gamintoja ZF, labiausiai žinoma dėl žurnalistų mėgstamiausių automatinių transmisijų, pristatė naują technologiją - išorinę šoninę saugos pagalvę automobiliams. Dabar galėsite sankryžose net nesidairyti - kiti automobiliai nuo jūsų atšoks kaip stalo teniso kamuoliukai.
 
Išorinių saugos pagalvių jau yra, tik jos yra skirtos pėstiesiems apsaugoti. Apskritai, saugos oro pagalvės yra skirtos žmonėms, o ne daiktams ar juo labiau mašinoms. Kiekviena jūsų automobilyje esanti saugos pagalvė yra sukurta taip, kad neleistų jums ir kitiems keleiviams atsitrenkti į kietus paviršius.
 
Tuo šis ZF išradimas ir išskirtinis - ši oro pagalvė niekada nesiliestų su žmogaus kūnu. Ji išsiskleidžia automobilio šone prieš pat susidūrimą ir sumažina padaromą žalą bent 30 %. Tai - didžiulė nauda ir skirtumas, kuris gali stipriai sumažinti keleivių traumos riziką. Šoniniai susidūrimai, kaip teigia ZF ekspertai, yra itin pavojingi, nes šioje vietoje automobilis yra ploniausias. Priekyje įprastai yra variklis, bamperis ir susilankstanti smūgius sugerianti konstrukcija. Gale dažniausiai yra bamperis ir didelė erdvė, galinti sugerti smūgius. To tarpu šonuose lieka pasitikėti tik palyginti nedidelėmis metalinėmis konstrukcijomis.
 
Tačiau ši technologija pati savaime buvo iššūkis, nes oro pagalvė turi išsiskleisti dar prieš avariją. Tai reiškia, kad automobilyje sumontuoti jutikliai turi spėti užfiksuoti kito automobilio judėjimą, o kompiuteris turi interpretuoti šiuos duomenis kaip neišvengiamą susidūrimą. Jei pagalvė išsiskleistų be reikalo, vairuotojai nebūtų patenkinti. ZF apskaičiavo, kad sistema sprendimą išskleisti pagalvę priima per akimirksnį - vos 150 milisekundžių.
 
 
Pati oro pagalvė taip pat nėra eilinė. Jos talpa - 280-400 litrų. Tai yra, ši pagalvė yra 5-8 kartus didesnė nei ta, kuri yra montuojama vaire. Bandymai parodė, kad jutiklių sistema yra pajėgi užfiksuot iartėjantį automobilį ir jį interpretuoti kaip neišvengiamo susidūrimo dalyvį. Pati pagalvė atlaiko smūgį ir jį sušvelnina, todėl automobilio keleiviai nepatiria stiprių sužalojimų.
 
Sunku prognozuoti, ar nors vienas gamintojas susidomės šia technologija. Tikriausiai, kad anksčiau ar vėliau šias oro pagalves dar išvysime. Tačiau ZF teigia, kad projekto nauda nėra tik pagrindinis išradimas. Jutikliai ir programa gali pasitarnauti ir kitaip. Pavyzdžiui, apie neišvengiamą susidūrimą gali būti informuoti keleiviai ar saugos diržų įtempikliai.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Kam skirtos durelės ant „Mercedes-Benz EQS“ sparno? Tai - ne įkrovimo lizdo vieta Kam skirtos durelės ant „Mercedes-Benz EQS“ sparno? Tai - ne įkrovim 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt