Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-04-02
Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?

Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?
 
Elektromobiliai neturi išmetamojo vamzdžio, todėl neteršia aplinkos? Būtų gerai, jei tai būtų tiesa. Jų baterijas įmanoma perdirbti, tačiau jose yra daug aplinkai pavojingų medžiagų. Ar nebūtų geriau, jei elektromobilių baterijos nebūtų pilnos teršalų? „Mercedes-Benz“ taip mano, todėl kuria organines baterijas.
 
Sausį „Mercedes-Benz“ parodė AVTR viziją. Tai - ateities automobilio koncepcija, turinti mažai ką bendro su realybe. Laikykite šį kūrinį moksline fantastika. Kaip mokslinės fantastikos filmai yra ne tik menas, bet ir ateities prognozė, taip ir AVTR bando parodyti kryptį, link kur turėtų judėti „Mercedes-Benz“ automobiliai. Vienas iš dalykų, pasislėpusių po blizgiu AVTR muliažu - organinių baterijų vizija. Ir ši technologija, pasak „Mercedes-Benz“, gali pasirodyti jau po 15 metų.
 
Organinės baterijos - tai grafeno pagrindo akumuliatoriai su vandens elektrolitu. Jose vyksta organinės chemijos procesai ir joms nereikia jokių retų ar toksiškų medžiagų . „Mercedes-Benz“ teigia, kad pirminiai bandymai rodo, jog tokios grafeno baterijos būtų greitai įkraunamos ir pasižymėtų puikiu energijos tankiu (vadinasi, būtų talpios).
 
 
Kažkur čia slėptųsi organinės baterijos
©Gamintojo nuotrauka

Beje, būtina paminėti, kad žodis „organinė“ šiuo atveju reiškia „anglies pagrindo“. Kartais žmonės mano, kad tai yra būtinai susiję su kuo nors gyvu. Iš tikrųjų organinės baterijos savo pavadinimą gavo dėl organinės chemijos - chemijos mokslo šakos, nagrinėjančios anglies atomus turinčių junginių struktūrą, savybes ir reakcijas.
 
„Mercedes-Benz“ teigia, kad organinės baterijos būtų lengvai visiškai perdirbamos ir šis procesas nebūtų žalingas aplinkai. Dabartinės baterijos irgi yra perdirbamos, tačiau pats procesas vis dar kelia klausimų. Priklausomai nuo baterijos konstrukcijos bent 10 % baterijos medžiagų nėra perdirbamos.
 
Iki 2039 metų „Mercedes-Benz“ nori tapti visiškai CO2-neutraliu gamintoju. Šis tikslas apima visą automobilio gyvenimą - nuo gamybos iki perdirbimo. „Mercedes-Benz“ nori pasirūpinti, kad kompanijos automobiliai naudotų ekologiškas baterijas, kuriose būtų kiek įmanoma mažiau kontroversiškų medžiagų, tokių kaip kobaltas ir litis. 

 
„Mercedes-Benz AVTR“ salonas
©Gamintojo nuotrauka

Tų medžiagų naudojimą automobiliuose galima mažinti įvairiai. Vienas iš būdų - mažinti pačias baterijas. „Mercedes-Benz“ inžinieriai mano, kad net ir dabartinės ličio jonų baterijos galėtų būti 25 % talpesnės. Tai reiškia, kad tam pačiam atstumui įveikti pakaktų mažesnių elementų. „Mercedes-Benz“ taip pat domisi kietojo būvio baterijomis ir, žinoma, organinėmis baterijomis.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt