Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-04-02
Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?

Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?
 
Elektromobiliai neturi išmetamojo vamzdžio, todėl neteršia aplinkos? Būtų gerai, jei tai būtų tiesa. Jų baterijas įmanoma perdirbti, tačiau jose yra daug aplinkai pavojingų medžiagų. Ar nebūtų geriau, jei elektromobilių baterijos nebūtų pilnos teršalų? „Mercedes-Benz“ taip mano, todėl kuria organines baterijas.
 
Sausį „Mercedes-Benz“ parodė AVTR viziją. Tai - ateities automobilio koncepcija, turinti mažai ką bendro su realybe. Laikykite šį kūrinį moksline fantastika. Kaip mokslinės fantastikos filmai yra ne tik menas, bet ir ateities prognozė, taip ir AVTR bando parodyti kryptį, link kur turėtų judėti „Mercedes-Benz“ automobiliai. Vienas iš dalykų, pasislėpusių po blizgiu AVTR muliažu - organinių baterijų vizija. Ir ši technologija, pasak „Mercedes-Benz“, gali pasirodyti jau po 15 metų.
 
Organinės baterijos - tai grafeno pagrindo akumuliatoriai su vandens elektrolitu. Jose vyksta organinės chemijos procesai ir joms nereikia jokių retų ar toksiškų medžiagų. „Mercedes-Benz“ teigia, kad pirminiai bandymai rodo, jog tokios grafeno baterijos būtų greitai įkraunamos ir pasižymėtų puikiu energijos tankiu (vadinasi, būtų talpios).
 
 
Kažkur čia slėptųsi organinės baterijos
©Gamintojo nuotrauka

Beje, būtina paminėti, kad žodis „organinė“ šiuo atveju reiškia „anglies pagrindo“. Kartais žmonės mano, kad tai yra būtinai susiję su kuo nors gyvu. Iš tikrųjų organinės baterijos savo pavadinimą gavo dėl organinės chemijos - chemijos mokslo šakos, nagrinėjančios anglies atomus turinčių junginių struktūrą, savybes ir reakcijas.
 
„Mercedes-Benz“ teigia, kad organinės baterijos būtų lengvai visiškai perdirbamos ir šis procesas nebūtų žalingas aplinkai. Dabartinės baterijos irgi yra perdirbamos, tačiau pats procesas vis dar kelia klausimų. Priklausomai nuo baterijos konstrukcijos bent 10 % baterijos medžiagų nėra perdirbamos.
 
Iki 2039 metų „Mercedes-Benz“ nori tapti visiškai CO2-neutraliu gamintoju. Šis tikslas apima visą automobilio gyvenimą - nuo gamybos iki perdirbimo. „Mercedes-Benz“ nori pasirūpinti, kad kompanijos automobiliai naudotų ekologiškas baterijas, kuriose būtų kiek įmanoma mažiau kontroversiškų medžiagų, tokių kaip kobaltas ir litis. 

 
„Mercedes-Benz AVTR“ salonas
©Gamintojo nuotrauka

Tų medžiagų naudojimą automobiliuose galima mažinti įvairiai. Vienas iš būdų - mažinti pačias baterijas. „Mercedes-Benz“ inžinieriai mano, kad net ir dabartinės ličio jonų baterijos galėtų būti 25 % talpesnės. Tai reiškia, kad tam pačiam atstumui įveikti pakaktų mažesnių elementų. „Mercedes-Benz“ taip pat domisi kietojo būvio baterijomis ir, žinoma, organinėmis baterijomis.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt