- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-03-05
„Porsche 918 Spyder“ – hibridinis konceptas
Elektrinio variklio neišvengė ir automobilis „Porsche“ – konceptas „Porsche 918 Spyder“. Automobilis hibridinis, tačiau išliks ne tik galingas bei greitas, bet ir taupus. Sportinio automobilio V8 3,4 l darbinio tūrio vidaus degimo variklis pasieks 500 AG. Pridėkite dar 2 elektrinių variklių galią, išvystančių 218 AG. „918 Spyder“ svers 1 490 kg ir turės 7 laipsnių robotizuotą automatinę pavarų dėžę. Iki 100 km/val. konceptas įsibėgės per 3,2 sek. Tokiu pat greičiu įsibėgėja 806 AG turintis „Koenigsegg CCX“. Maksimalus greitis – 320 km/val. Tai ne vieninteliai skaičiai, kurie stebina. Dvivietis sportinis automobilis 100 km suvartos tik 3 l degalų. Elementai įkraunami per buitinį elektros lizdą, o papildomai įsikraus stabdymo metu. Pasirinkę „E-Drive“, 25 kilometrus judėsite tik su elektriniu varikliu. Niurburgringo (Vokietija) trasą hibridas „Porsche 918 Spyder“ įveikia per 7 min ir 30 s. Tai greičiau nei „Carrera GT“. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Porsche 918 Spyder |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas