Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-11
„Porsche“ spoilerius ir dureles pradėjo gaminti iš keistos medžiagos

„Porsche“ spoilerius ir dureles pradėjo gaminti iš keistos medžiagos
 Kompozitinės medžiagos automobilių pramonėje naudojamos vis dažniau. Jos turi daug privalumų, tačiau svarbiausi iš jų - tvirtumas, standumas ir labai mažas svoris. Dažniausiai naudojamas anglies pluoštas, o anksčiau buvo paplitęs ir stiklo pluoštas. Tačiau naujas „Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ turi iš įdomesnė gamtos įkvėptos medžiagos pagamintų komponentų.
Naujas „Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ yra labai greitas automobilis lenktynių trasoms. Tai - vienvietis (jei pirkėjas pageidaus - dvivietis) automobilis su 6 cilindrų varikliu, išvystančiu 313 kW. Šis automobilis bus pakankamai lengvas, labai greitas, smagus ir brangus - kainuos nuo 134 tūkstančių eurų už pigiausią versiją, tačiau vidutinė šių automobilių kaina tikriausiai svyruos apie 160 tūkstančių.
 
Tačiau neketiname jus bandyti įsiūlyti šį automobilį. Jei tikrai norite ko nors smagaus ir ketinate važinėti į įvairias lenktynių trasas, „Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ yra geras pasirinkimas. Mes norime pakalbėti apie jo spoilerį ir dureles.
Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad šie komponentai yra pagaminti iš anglies pluošto, iš tiesų jiems panaudota kita medžiaga, kurią „Porsche“ vadina „natūraliu pluoštu“. Tai - daugiausia linai. Tie patys linai, iš kurių gaminami lengvi drabužiai. Bet kodėl naudojamas linų (ir kanapių) pluoštas?
 
 
 
Linų pluošto kompozitas - sunkesnis ir brangesnis nei anglies pluoštas 
©Gamintojo nuotrauka
 
„Porsche“ teigia, kad natūralus pluoštas turi daugybę privalumų, tačiau svarbiausia tai, kad jis nekenkia gamtai. Pagaminti kompozitinei medžiagai iš linų reikia 75 % mažiau energijos nei gaminant anglies pluoštą. Anglies pluoštą taip pat sunku ir brangu perdirbti - įprastai jis tiesiog deginamas labai aukštoje temperatūroje. Tuo tarpu iš linų pluošto pagamintus komponentus bus galima susmulkinti ir įterpti į kitus plastikus.
 
Yra ir privalumų, susijusių su pačios medžiagos savybėmis. Natūralus pluoštas geriau sugeria vibracijas, ne taip lengvai lūžta. Nors anglies pluoštas yra kietesnis, sulūžęs jis subyra į mažas šukes. Tuo tarpu natūralus pluoštas net pažeistas išlieka krūvoje - geriau sugeriami smūgiai, o po avarijų ant trasos paviršiaus lieka mažiau šiukšlių.
 
Įdomu, kad natūralaus pluošto komponentai gali būti gaminami naudojant tuos pačius procesus kaip ir anglies pluošto detalės. Tiesiog tam reikia mažiau karščio. Tačiau dar nepirkite žemės ir nesiimkite auginti superautomobilių kėbulų - natūralus pluoštas į gatves nesiverš.
 
„Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ nėra skirtas važinėjimui keliais, todėl turi saugos lankus. Tai reiškia, kad durelės nėra konstrukcinis elementas, todėl jos neturi būti stiprios. Natūralaus pluošto elementai nėra pakankamai stiprūs konstrukcinėms detalėms - keliams skirta automobilio versija natūralaus pluošto kėbulo elementų neturės. Nors natūralus pluoštas reikalauja mažiau energijos, jis vis tiek yra brangesnis už anglies pluoštą. Aišku, jei jis automobilių pramonėje paplistų ir atsirastų daugiau linams apdoroti skirtos technikos, natūralus pluoštas turėtų atpigti.
 
Kas žino, galbūt riboto tiražo „Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ pradeda natūralaus pluošto evoliuciją? „Porsche“ svajoja, kad ateityje ir gatvėms skirti automobiliai būtų gaminami iš šios medžiagos. Iš jos galėtų būti gaminami sparnai, spoileriai, automobilio dugno aptakai ir kitos detalės. Tačiau tam reikia, kad natūralus pluoštas atpigtų, o „718 Cayman GT4 Clubsport“ neimtų byrėti per anksti.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt