Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-02
Puiki idėja - autonominių automobilių privalumais galės pasinaudoti ir jūsų sena mašina

Puiki idėja - autonominių automobilių privalumais galės pasinaudoti ir jūsų sena mašina
Autonominiai automobiliai tikriausiai yra ateitis. Bet mums ji yra pakankamai tolima. Kada iš tikrųjų galėsime įpirkti automobilius, kurie save vairuos patys? Tikriausiai ne greitai. Tačiau prancūzų startuolis „Stanley Robotics“ vieną autonominių automobilių privalumą nori pasiūlyti anksčiau. Ir visiems - juo galėsite pasinaudoti net jei vairuojate antros kartos „Volkswagen Golf“.
 
Daugybė šiuo metu parduodamų automobilių turi kokias nors automatinio parkavimo sistemas. Jos gali būti labai pažangios. Priartėjus prie tinkamos vietos, automobilis pats gali valdyti vairą taip, kad nekliudytų kitų mašinų ir atsistotų tiesiai tarp linijų. Taip niekada ir neišmokote lygiagrečiai statyti automobilio? Daug šiuolaikinių mašinų tai gali padaryti už jus.
 
Tačiau tuo automatinio parkavimo sistemos ir apsiriboja. Jūs pats turite surasti vietą automobiliui ir dalyvauti jo pastatyme. Kitaip tariant, šios technologijos tik kompensuoja jūsų įgūdžių trūkumus. Tačiau taip bus ne visada - autonominiai automobiliai save priparkuos viduje apskritai neturėdami vairuotojo.
 
„Stanley Robotics“ kuria robotą „Stan“, kuris išspręs visas su automobilio statymu susijusias problemas. „Stan“ gali paimti automobilį iš vairuotojo, o tada jį nuvežti į aikštelę ir pastatyti. Taip vairuotojas gali vaikštinėti parduotuvėje ar eiti į oro uostą ir net nematyti, kaip ir kur statomas jo automobilis. Autonomines funkcijas turėtų tik vienas robotas, o ne daugybė automobilių, todėl būtų lengviau užtikrinti technologijos patikimumą ir žemą kainą. Tačiau tai būtų ne tik patogu.
 
„Stan“ automobilius galėtų statyti arčiau vienas kito, nes niekas nedarinėtų jų durelių. Dar daugiau - „Stan“ nediskriminuotų naujų ir senų mašinų, todėl būtų galima sukurti didžiules aikšteles, kuriose vairuotojai apskritai nebūtų laukiami. Tam nereikia sulaukti autonominės ateities.
 
Gamintojas nenurodo techninių „Stan“ savybių, tačiau šis elektrinis robotas yra nemažas. Jis be vargo gali susitvarkyti ir su dideliais bei sunkiais automobiliais. „Stan“ tiesiog pavažiuoja po automobiliu, apglėbia jo ratus ir švelniai kilsteli visą mašiną. „Stan“ manevringumu lenkia net ir pačius smulkiausius miesto automobilius ir yra visiškai autonomiškas.
 
 
 
Kada galime sulaukti „Stan“ atėjimo į rinką? Tai nėra ateitis - keturi tokie robotai jau dirba Liono Sent Egziuperi oro uoste. Vairuotojas turi palikti automobilį specialiame garaže. Atvykęs robotas paima mašiną ir ją pastato vienoje iš 500 projektui skirtų vietų. Gamintojas teigia, kad jei „Stan“ gerai atliks savo darbą, jo darbo plotas išsiplės iki 6000 stovėjimo vietų.
 
Tiesa, kol kas „Stan“ paslaugos kainuoja brangiau nei įprastas automobilio stovėjimas, tačiau kaina yra susijusi ir su palyginti maža bandymo apimtimi. Gamintojas teigia, kad elektriniai automobilių stovėjimo aikštelės robotai taip pat padeda sumažinti CO2 emisijas, spūstis ir padidins aikštelių ploto panaudojimo efektyvumą. O dėl saugumo jaudintis taip pat neverta - jei robotas-dulkių siurblys gali važinėti jūsų namuose nesukeldamas chaoso, moderniais jutikliais, GPS ir kompiuteriais aprūpintas „Stan“ nesubraižys jūsų automobilio. Na, bent jau to tikimasi, bet viską atskleis bandymai įvairiomis oro sąlygomis.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt