Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-02
Puiki idėja - autonominių automobilių privalumais galės pasinaudoti ir jūsų sena mašina

Puiki idėja - autonominių automobilių privalumais galės pasinaudoti ir jūsų sena mašina
Autonominiai automobiliai tikriausiai yra ateitis. Bet mums ji yra pakankamai tolima. Kada iš tikrųjų galėsime įpirkti automobilius, kurie save vairuos patys? Tikriausiai ne greitai. Tačiau prancūzų startuolis „Stanley Robotics“ vieną autonominių automobilių privalumą nori pasiūlyti anksčiau. Ir visiems - juo galėsite pasinaudoti net jei vairuojate antros kartos „Volkswagen Golf“.
 
Daugybė šiuo metu parduodamų automobilių turi kokias nors automatinio parkavimo sistemas. Jos gali būti labai pažangios. Priartėjus prie tinkamos vietos, automobilis pats gali valdyti vairą taip, kad nekliudytų kitų mašinų ir atsistotų tiesiai tarp linijų. Taip niekada ir neišmokote lygiagrečiai statyti automobilio? Daug šiuolaikinių mašinų tai gali padaryti už jus.
 
Tačiau tuo automatinio parkavimo sistemos ir apsiriboja. Jūs pats turite surasti vietą automobiliui ir dalyvauti jo pastatyme. Kitaip tariant, šios technologijos tik kompensuoja jūsų įgūdžių trūkumus. Tačiau taip bus ne visada - autonominiai automobiliai save priparkuos viduje apskritai neturėdami vairuotojo.
„Stanley Robotics“ kuria robotą „Stan“, kuris išspręs visas su automobilio statymu susijusias problemas. „Stan“ gali paimti automobilį iš vairuotojo, o tada jį nuvežti į aikštelę ir pastatyti. Taip vairuotojas gali vaikštinėti parduotuvėje ar eiti į oro uostą ir net nematyti, kaip ir kur statomas jo automobilis. Autonomines funkcijas turėtų tik vienas robotas, o ne daugybė automobilių, todėl būtų lengviau užtikrinti technologijos patikimumą ir žemą kainą. Tačiau tai būtų ne tik patogu.
 
„Stan“ automobilius galėtų statyti arčiau vienas kito, nes niekas nedarinėtų jų durelių. Dar daugiau - „Stan“ nediskriminuotų naujų ir senų mašinų, todėl būtų galima sukurti didžiules aikšteles, kuriose vairuotojai apskritai nebūtų laukiami. Tam nereikia sulaukti autonominės ateities.
 
Gamintojas nenurodo techninių „Stan“ savybių, tačiau šis elektrinis robotas yra nemažas. Jis be vargo gali susitvarkyti ir su dideliais bei sunkiais automobiliais. „Stan“ tiesiog pavažiuoja po automobiliu, apglėbia jo ratus ir švelniai kilsteli visą mašiną. „Stan“ manevringumu lenkia net ir pačius smulkiausius miesto automobilius ir yra visiškai autonomiškas.
 
 
 
Kada galime sulaukti „Stan“ atėjimo į rinką? Tai nėra ateitis - keturi tokie robotai jau dirba Liono Sent Egziuperi oro uoste. Vairuotojas turi palikti automobilį specialiame garaže. Atvykęs robotas paima mašiną ir ją pastato vienoje iš 500 projektui skirtų vietų. Gamintojas teigia, kad jei „Stan“ gerai atliks savo darbą, jo darbo plotas išsiplės iki 6000 stovėjimo vietų.
 
Tiesa, kol kas „Stan“ paslaugos kainuoja brangiau nei įprastas automobilio stovėjimas, tačiau kaina yra susijusi ir su palyginti maža bandymo apimtimi. Gamintojas teigia, kad elektriniai automobilių stovėjimo aikštelės robotai taip pat padeda sumažinti CO2 emisijas, spūstis ir padidins aikštelių ploto panaudojimo efektyvumą. O dėl saugumo jaudintis taip pat neverta - jei robotas-dulkių siurblys gali važinėti jūsų namuose nesukeldamas chaoso, moderniais jutikliais, GPS ir kompiuteriais aprūpintas „Stan“ nesubraižys jūsų automobilio. Na, bent jau to tikimasi, bet viską atskleis bandymai įvairiomis oro sąlygomis.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt