Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-19
Renault EZ-Flex: elektrinis LCV, padėsiantis kurti naują prekių judėjimo mieste viziją

Renault EZ-Flex: elektrinis LCV, padėsiantis kurti naują prekių judėjimo mieste viziją
Skaičiuojama, kad 2050-aisiais pristatomų prekių kiekis padidės keturis kartus. In-ternetinė prekyba keičia ne tik komercijos, bet ir judėjimo mieste tendencijas. „Re-nault“ imasi optimizuoti prekių pristaymą: naujasis „Renault City EZ-FLEX“ el-ektrinis LCV automobilis yra puikus darbo įrankis. Be to, jis padės atpažinti vežėjų poreikius ir ištobulinti ateities modelius. 

Dėl pasaulyje sparčiai stiprėjančių urbanizacijos tendencijų iki 2030 m. daugiau kaip 60 procentų gyven-tojų gyvens miestuose. Bet toks žmonių judėjimas nėra vienintelis aspektas, kurį reikia permąsty-ti. Prasideda nauja prekių transportavimo era: greitis, lankstumas ir patikimumas – tai nauji vartotojų reikalavimai, siejami su sparčiai didėjančiais pirkimais internetu. Toks vis greitesnio ir tikslesnio pristatymo laiko poreikis neatsiejamas nuo vis griežtesnių reguliuojančių apribojimų miestuose ir miesto centruose. „Renault EZ-FLEX“ – naujas „Renault“ elektrinis LCV automobilis, pritaikytas miestui. 
 
EZ-FLEX: TRANSPORTO PRIEMONĖ, SUKURTA IR SKIRTA PREKIŲ PRISTATYMAMS MIESTE

„Renault EZ-FLEX“ yra kompaktiška ir manevringa transporto priemonė, skirta sklandžiai judėti mieste. Automobilio matmenys užtikrina optimalumą: ilgis (3,86 m), plotis (1,65 m) ir aukštis (1,8 m) – tai pakankamai mažas automobilis, nesunkiai telpantis automobilių stovėjimo aikštelėse, tačiau labai talpus. Jo 3 m3 krovinio erdvė yra išskirtinė pagal tokius automobilio matmenis. 4,5 m sukimosi ratas užtikrina puikų manevringumą miesto centre. Tai visas spektras tikrojo LCV gali-mybių kompaktiškame „Renault EZ-FLEX“. 


Viskas suprojektuota taip, kad atitiktų tiekėjų poreikius: plati prieiga prie vairuotojo sėdynės, kuri palengvina įlipimą ir išlipimą. Gerai matomas centrinis prietaisų skydelis, todėl vairavimo infor-maciją galima pamatyti greitai ir lengvai. Pėsčiųjų ir miesto aplinkos matomumas bei paprastas ir efektyvus automobilio valdymas. Žmogaus ir automobilio sąsaja yra moderni ir visiškai integruota su išmaniuoju telefonu.

Galinis pakrovimas yra optimizuotas dėl ergonomiško pakrovimo aukščio (760 mm virš žemės). Durelės atsidaro taip, kad būtų galima lengvai pasiekti visą pakrovimo paviršių. Be to, „Renault EZ-FLEX“ galima atlikti įvairias transporto konfigūracijas keičiant galinę erdvę. Dėl šių pakeitimų galinė erdvė gali būti pritaikoma pagal skirtingus profesionalų, naudosiančių šią transporto prie-monę, poreikius.
 
EZ-FLEX: JUNGTINIS, INOVATYVUS IR BEPRECEDENTIS EKSPERIMENTAS

„Renault EZ-FLEX“ transporto priemonės bus paskolintos įvairiems profesionalams, įmonėms, miestams ir savivaldybėms Europoje. Naudodami jas, vairuotojai fiksuos reikiamą informaciją ir konsultuos automobilio kūrėjus. Tikimasi, kad šis eksperimentas truks apie 2 metus.


Kiekviename automobilyje įtvirtinti jutikliai, kad būtų geriau suprantama, kaip jis naudojamas. Profe-sionalai papildys šiuos duomenis atsiliepimais. Bus renkamos skirtingos duomenų rūšys: geografinės padėties, ridos, durelių naudojimo, greičio, sustojimų ir t. t. Šie duomenys bus perduodami per transporto priemonių ryšio sistemą realiu laiku arba kartą per dieną, kad būtų galima suvokti kasdienio naudojimo realybę.
 
Duomenų analizė, papildyta profesionalų atsiliepimais, leis „Renault“ projektuoti transporto priemones, geriau pritaikytas pagal miesto logistikos raidą. Siekiama, kad ekosistemos dalyviai išbandytų transporto priemonę ir jos paslaugas realiame gyvenime, kad būtų sukurta bendra prekių judėjimo mieste vizija. Ši-uo eksperimentu „Renault“ inicijuoja naują požiūrį rengiantis ir kuriant rytojaus naujoves. Šis lankstus požiūris – proveržis automobilių pramonėje, kuris labai artimas kitų sričių praktikai, pavyzdžiui, žaidimų.
 
Susiję straipsniai
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt