Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-19
Renault EZ-Flex: elektrinis LCV, padėsiantis kurti naują prekių judėjimo mieste viziją

Renault EZ-Flex: elektrinis LCV, padėsiantis kurti naują prekių judėjimo mieste viziją
Skaičiuojama, kad 2050-aisiais pristatomų prekių kiekis padidės keturis kartus. In-ternetinė prekyba keičia ne tik komercijos, bet ir judėjimo mieste tendencijas. „Re-nault“ imasi optimizuoti prekių pristaymą: naujasis „Renault City EZ-FLEX“ el-ektrinis LCV automobilis yra puikus darbo įrankis. Be to, jis padės atpažinti vežėjų poreikius ir ištobulinti ateities modelius. 

Dėl pasaulyje sparčiai stiprėjančių urbanizacijos tendencijų iki 2030 m. daugiau kaip 60 procentų gyven-tojų gyvens miestuose. Bet toks žmonių judėjimas nėra vienintelis aspektas, kurį reikia permąsty-ti. Prasideda nauja prekių transportavimo era: greitis, lankstumas ir patikimumas – tai nauji vartotojų reikalavimai, siejami su sparčiai didėjančiais pirkimais internetu. Toks vis greitesnio ir tikslesnio pristatymo laiko poreikis neatsiejamas nuo vis griežtesnių reguliuojančių apribojimų miestuose ir miesto centruose. „Renault EZ-FLEX“ – naujas „Renault“ elektrinis LCV automobilis, pritaikytas miestui. 
 
EZ-FLEX: TRANSPORTO PRIEMONĖ, SUKURTA IR SKIRTA PREKIŲ PRISTATYMAMS MIESTE

„Renault EZ-FLEX“ yra kompaktiška ir manevringa transporto priemonė, skirta sklandžiai judėti mieste. Automobilio matmenys užtikrina optimalumą: ilgis (3,86 m), plotis (1,65 m) ir aukštis (1,8 m) – tai pakankamai mažas automobilis, nesunkiai telpantis automobilių stovėjimo aikštelėse, tačiau labai talpus. Jo 3 m3 krovinio erdvė yra išskirtinė pagal tokius automobilio matmenis. 4,5 m sukimosi ratas užtikrina puikų manevringumą miesto centre. Tai visas spektras tikrojo LCV gali-mybių kompaktiškame „Renault EZ-FLEX“. 


Viskas suprojektuota taip, kad atitiktų tiekėjų poreikius: plati prieiga prie vairuotojo sėdynės, kuri palengvina įlipimą ir išlipimą. Gerai matomas centrinis prietaisų skydelis, todėl vairavimo infor-maciją galima pamatyti greitai ir lengvai. Pėsčiųjų ir miesto aplinkos matomumas bei paprastas ir efektyvus automobilio valdymas. Žmogaus ir automobilio sąsaja yra moderni ir visiškai integruota su išmaniuoju telefonu.

Galinis pakrovimas yra optimizuotas dėl ergonomiško pakrovimo aukščio (760 mm virš žemės). Durelės atsidaro taip, kad būtų galima lengvai pasiekti visą pakrovimo paviršių. Be to, „Renault EZ-FLEX“ galima atlikti įvairias transporto konfigūracijas keičiant galinę erdvę. Dėl šių pakeitimų galinė erdvė gali būti pritaikoma pagal skirtingus profesionalų, naudosiančių šią transporto prie-monę, poreikius.
 
EZ-FLEX: JUNGTINIS, INOVATYVUS IR BEPRECEDENTIS EKSPERIMENTAS

„Renault EZ-FLEX“ transporto priemonės bus paskolintos įvairiems profesionalams, įmonėms, miestams ir savivaldybėms Europoje. Naudodami jas, vairuotojai fiksuos reikiamą informaciją ir konsultuos automobilio kūrėjus. Tikimasi, kad šis eksperimentas truks apie 2 metus.


Kiekviename automobilyje įtvirtinti jutikliai, kad būtų geriau suprantama, kaip jis naudojamas. Profe-sionalai papildys šiuos duomenis atsiliepimais. Bus renkamos skirtingos duomenų rūšys: geografinės padėties, ridos, durelių naudojimo, greičio, sustojimų ir t. t. Šie duomenys bus perduodami per transporto priemonių ryšio sistemą realiu laiku arba kartą per dieną, kad būtų galima suvokti kasdienio naudojimo realybę.
 
Duomenų analizė, papildyta profesionalų atsiliepimais, leis „Renault“ projektuoti transporto priemones, geriau pritaikytas pagal miesto logistikos raidą. Siekiama, kad ekosistemos dalyviai išbandytų transporto priemonę ir jos paslaugas realiame gyvenime, kad būtų sukurta bendra prekių judėjimo mieste vizija. Ši-uo eksperimentu „Renault“ inicijuoja naują požiūrį rengiantis ir kuriant rytojaus naujoves. Šis lankstus požiūris – proveržis automobilių pramonėje, kuris labai artimas kitų sričių praktikai, pavyzdžiui, žaidimų.
 
Susiję straipsniai
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas vos 151 km įveikiantis Model 3 Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas v 
Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius elektromobilius! Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius  
Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt