Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-02
„Renault EZ-ULTIMO“: prabangus savavaldis elektromobilis

„Renault EZ-ULTIMO“: prabangus savavaldis elektromobilis
Bandant įsivaizduoti koks bus mobilumas ateityje, reikia atsiriboti beveik nuo visų šių dienų stereotipų. Kadangi miestai taps vis labiau perpildyti, naujojoje mobilumo eroje dominuos savavaldžiai elektromobiliai, kuriais bus dalijamasi – tokiais automobiliais, be triukšmo ir neteršdami aplinkos, saugiai važinėsime trumpus ir tolimus atstumus, o vairuotojas bus nereikalingas. 

„Renault“ automobiliai per visą savo ilgą 120-ies metų istoriją buvo neatsiejama žmonijos aplinkos dalis. Visi šie metai prabėgo kupini aistros, inovacijų, pažangos ir prancūziško dizaino. Ateitis jau čia, o „Renault“ požiūris į mobilumą išlieka tas pats – pirkėjams užtikrinti patogesnį gyvenimą. Ar tai būtų tradicinis automobilis, komercinė mašina ar savavaldė transporto priemonė, nėra jokių abejonių, kad ateities mobilumas yra elektrinis, savavaldis ir, žinoma, dalijamasis. O „Renault“ ir toliau laikysis savo pažado – prancūziškas dizainas, patogus gyvenimas. 
 
Naujasis „Renault EZ-ULTIMO“ yra savavaldis prabangus elektromobilis, kuris užbaigia 2018 metais pristatytų koncepcinių „Renault“ automobilių trilogiją. Pirmasis debiutavo „EZ-GO“ – miesto savavaldis dalijamasis automobilis, vėliau pasirodė „EZ-PRO“ – savavaldė pristatymo nuo durų iki durų mašina. Ir, galiausiai, „EZ-ULTIMO“ – prabangus koncepcinis limuzinas, pagamintas naudojant tą pačią platformą su elektros pavara. 

Aukščiausios klasės paslaugos visiems 
 
„Renault EZ-ULTIMO“ yra prabangus dalijamasis savavaldis elektromobilis, skirtas išskirtinėms kelionėms. Jis gali būti naudojamas kaip aukščiausios klasės viešbučių ir oro linijų teikiama paslauga, klientams siūlant aukščiausio lygio pervežimus, taip pat su „EZ-ULTIMO“ galima keliauti į iškilmes ar prabangų restoraną. 
 
Elektromobilį galima išsikviesti mobiliuoju telefonu, naudojant specialiai tam sukurtą „EZ-ULTIMO“ programą, kurioje pasirenkamas norimas maršrutas ir tikslas. Elektra varomas „EZ-ULTIMO“ turi belaidžio įkrovimo galimybę, tad gali įsikrauti pats. Elektromobilis turi savavaldžio važiavimo režimą ir visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą, kuri užtikrina itin didelį manevringumą ir saugumą tiek mieste, tiek ir užmiesčio keliuose.

 
„EZ-ULTIMO“ yra 5,70 m ilgio, 1,35 m aukščio ir turi 3,88 m atstumą tarp ašių. Jo ratai uždengti oro pasipriešinimą mažinančiais aerodinaminiais aptakais, į kuriuos įkomponuoti priekiniai ir galiniai žibintai, o važiuoti savarankiškai leidžia priekyje, gale, šonuose ir ant stogo esančios vaizdo kameros ir jutikliai. 
 
Šis automobilis yra nudažytas dvejomis spalvomis – sodria juoda su žaliu atspalviu apačioje ir šampano spalva viršuje. Kai savavaldis elektromobilis tyliai privažiuoja, jo įspūdingo 5,8 metro ilgio kėbulas, pradžioje atrodęs juodas, pradeda spindėti žalsvu atspalviu. Šampano spalvos viršutinė kėbulo dalis turi sodrų ir šiltą atspalvį, derantį su jaukiu salonu.
 
Retro stiliaus klasika 
 
Salone keleivių privatumą saugo iš išorės nepermatomi stiklai, o daugiau jaukumo suteikia didelis panoraminis stoglangis. Salono apdailos medžiagoms panaudotas medis, oda su aksomu ir net marmuras. Įlipimui į automobilį šoninės durelės pavažiuoja į šoną, o viršutinė langų dalis pakyla į viršų. Kadangi čia nėra centrinio statramsčio, įsėdimas į automobilį itin patogus, kurį dar labiau palengvina į keleivių pusę pasisukančios sėdynės. 
 
Kadangi elektromobilio platforma turi apačioje sumontuotus akumuliatorius, o atstumas tarp ašių siekia net 3,88 metro, keleiviai salone su plokščiomis grindimis jaučiasi lyg prabangiame poilsio kambaryje su retro atmosfera. Vienas keleivis patogiai įsitaiso fotelyje priešinga važiavimui kryptimi, du kiti – ant patogaus dviviečio fotelio, taip sukuriant jaukią ir natūralią svetainės aplinką. Keleivių daiktams skirta vieta yra gale, pasiekiama iš lauko. 

 
Retro stiliaus salono atmosfera buvo specialiai sukurta kaip duoklė 120 metų „Renault“ istorijai ir kompanijos prabangiems prieškariniams modeliams. Bet retro stilistika nereiškia, kad čia nėra naujausių technologijų – keleiviams siūlomas „Wi-Fi“ ryšys ir belaidžio įkrovimo vietos, taip pat didelis multimedijos sistemos ekranas norimoms paslaugoms, pavyzdžiui, užsisakyti vietą restorane ar kambarį viešbutyje. Kai ekranas ir belaidžio krovimo vietos nenaudojamos, jos paslepiamos po apdaila ir iškyla tik tada, kai jų vėl prisireikia. 
 
Elektromobilio grindys išklotos blukinto amerikietiškojo riešutmedžio parketu, suteikiančiu ne tik dar daugiau jaukumo, bet ir šviesos salone. Medis naudojamas ir kitose salono apdailos vietose, taip sukuriant tradicinio paryžietiško Hausmano stiliaus apartamentų aplinką. Efektingą atmosferą papildo ir salono apdailai panaudotas ypatingas Pirėnų kalnų marmuras, kurio 30 mm storio plokštės sumontuotos ant lengvos korio struktūros konstrukcijos. Tamsaus atspalvio su šviesiomis gijomis marmuro raštas primena medieną ir, skirtingai nuo tradicinio marmuro, sukuria šiltą atmosferą.   
 
Susiję straipsniai
Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose la 
Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriausiai? Elektrifikacija gamintojams pateikė naujų iššūkių: kam sekasi geriau 
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimus jau 2025 metais „General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimu 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt