Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-11-29
„Renault“ nusprendė nustebinti - pristatė retro dizaino įkvėptą elektrinio kvadkopterio koncepciją

„Renault“ nusprendė nustebinti - pristatė retro dizaino įkvėptą elektrinio kvadkopterio koncepciją
Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ nusprendė įdomiai paminėti vieno iš populiariausių savo modelių jubiliejų. Klasikinio „Renault 4“ dizainas įkvėpė elektrinį orlaivį AIR4. Tačiau tai nėra tik koncepcija - kompanija svarsto pradėti šio orlaivio bandymus.
 
Elektriniai oro taksi, jei tikėsime daugybės startuolių vizijomis, jau visai greitai maišys miestų orą, gabendami keleivius į oro uostus, susitikimus ir viešbučius. Tai - labai futuristiška, bet realybei artima svajonė. Tuo tarpu „Renault 4“ - dar 1961-1992 metais gamintas prancūziškas hečbekas, kuris buvo labai populiarus, patikimas ir, svarbiausia, pigus.
 
„Renault 4“ buvo ne tik ekonomiškai sėkmingas markės modelis, bet ir savotiškas kelrodis. Tai - pirmasis masinės gamybos hečbekas pasaulyje. Be to, tai - pirmasis priekiniais ratais varomas „Renault“. Per ilgą gamybos laiką „Renault“ pardavė daugiau nei 8 milijonus tokių automobilių.

 
„Renault 4“
©Charles01 (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org

Dabar atėjo laikas paminėti 60-ąjį „Renault 4“ gimtadienį. Ir prancūzų automobilių gamintojas nusprendė tai padaryti nauja transporto priemone - „Renault AIR4“ orlaiviu. 
 
Tai - elektrinis kvadkopteris (ketursraigtis), pagamintas iš anglies pluošto. AIR4 išsaugojo visus ryškiausius „Renault 4“ dizaino elementus, bet, aišku, šių transporto priemonių technologiškai niekas nesieja. 
 
Kažkur AIR4 korpuse yra 22000 mAh ličio polimero baterija. Šis orlaivis gali pasiekti maždaug 94 km/val. greitį. Prototipas, gamintojo teigimu, galėtų pakilti į 700 metrų aukštį. Aišku, jei „Renault“ kada nors imtųsi AIR4 gamybos, tas charakteristikas būtų galima tobulinti. Nors, kita vertus, elektriniams miestų taksi labai aukštai, greitai ir toli skristi nereikia.
 
Viduje yra vietos dviems keleiviams ir šiokia-tokia bagažinė.

 
„Renault AIR4“
©Gamintojo nuotrauka

Aišku, tai - būdas pažymėti „Renault 4“ istoriją ir pralinksminti modelio gerbėjus. Tačiau „Renault“ teigia, kad gali pradėti AIR4 bandymus. Tai, žinoma, būtų nuostabą keliantis sprendimas, bet automobilių kompanijos jau kurį laiką žvalgosi į kitus mobilumo sprendimus, įskaitant ir elektrinius miestų taksi. Į tai jau investavo „Toyota“, „Hyundai“ ir kelios kitos didelės kompanijos. Tai kodėl ne - galbūt kada nors ateityje skraidantis „Renault 4“ ir jus gabens į oro uostą.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt