Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2023-02-25
„Renault Sport“: aistra sportiniams automobiliams![]() „Mégane R.S. Ultime“ modeliui pritaikytos unikalios dizainerių, inžinierių ir specialistų, kurie per pastaruosius 20 metų padėjo kurti „Renault Sport“ reputaciją Les Ulis (Prancūzija), žinios. Laurent Hurgon, pristatydamas „Renault Sport“ modelių asortimento simbolius, pasakoja apie aistrą siekti gerų rezultatų. Ši aistra toliau veda į priekį visus, dirbančius Les Ulis bazėje, kuri nuo šiol skirta „Alpine“ nuotykiams.
Paklauskite Laurent Hurgon, ar jis kada nors galvojo apie alternatyvią karjerą, ir jam nereikės ilgai svarstyti... „Iškeisti gyvenimą, kurį turiu, į kitą? Jokiu būdu!“ – atkerta jis. „Man labai pasisekė, kad visus šiuos metus dirbau „Renault Sport“. Dalyvauti kuriant didelio našumo automobilius yra tai, apie ką dauguma automobilių entuziastų gali tik pasvajoti!“,- sako Laurent Hurgon, „Renault Sport“ / „Alpine Cars“ vairuotojas ir plėtros ekspertas.
Netipinė pradžia nuo modelio „Spider“
„Renault Sport“ prekių ženklas įkūnija drąsų automobilių inžinerijos ir dizaino mąstymą, kuris buvo jo vizija, kai pirmasis modelis pateko į ekspertų rankas. Paskatintas modelio „Clio Williams“ sėkmės, vėliau pasirodė įspūdingas dvivietis „Spider Renault Sport“ rodsteris (kodinis pavadinimas W94), kuris 1995 m. Ženevos parodoje, kai buvo pristatytas, sukėlė tikrą sensaciją. ![]() Šis automobilis, kuriame aliumininė važiuoklė buvo sujungta su varikliu, montuojamu per vidurį, ir kuris 1995–1999 m. buvo surenkamas „Alpine“ gamykloje Dieppe, Normandijoje, padėjo pagrindus būsimiems „Renault Sport“ automobiliams.
Pavydėtina patirtis
Filosofija, pagal kurią buvo sukurtas „Spider“, vėliau buvo pritaikyta serijiniams modeliams, taip pat bekompromisiškai orientuotiems į našumą ir vairavimo malonumą. 2000 m. „Clio 2“ pagrindu sukurtas „Clio R.S.“ gavo našumo paketą, kuris pranoko „Clio Williams“ našumą, nors šis ir buvo šiek tiek santūresnis. „Clio 3“ ir „Clio 4“ buvo panašiai apdoroti „Renault Sport“, tačiau bene ryškiausią pėdsaką paliko 2000 m. išleista stulbinanti „Clio V6“ versija, kurios viduryje esantis 230 arklio galių variklis ir išsipūtusios ratų arkos buvo labai žavios! Nuo to laiko modelis tapo geidžiamu kolekcininkų objektu, kuris buvo parduodamas už daugiau kaip 100 tūkst. eurų! ![]() Todėl „Renault Sport“ su tokiu pat užsidegimu ir noru pradėjo kurti „Mégane“, o Laurent Hurgon priklausė komandai, kuriai buvo pavesta kurti vėlesnes modelio versijas... „Renault Sport“ turėjo tvirtą automobilių sporto patirtį, o mes perkėlėme lenktynių trasoje ir ralio etapuose visame pasaulyje įgytą patirtį į mūsų automobilius.
![]() Dar viena technologija, kurią išskiria Laurent Hurgon, yra keturių ratų vairavimo sistema. „Kai pirmą kartą ją išbandžiau, tai buvo visiškai nauja patirtis. Revoliucinga!“ Sistema buvo montuojama visuose „Mégane R.S.s“, kurių numeriuose buvo kodas R26R. „R26R mums tapo naujos eros pradžia. Mūsų užduotis buvo paprasčiausiai paversti „Mégane 2 R.S.“ varžybų automobiliu. Todėl pašalinome galinę sėdynę, langus pakeitėme organiniais, sumontavome titano išmetimo sistemą, anglies pluošto dangtį ir t. t.“
Įtikinantys rekordai!
Dalis garsiosios mažosios raketos kūrimo darbų vyko garsiojoje Niurburgringo 73 posūkių „Nordschleife“ trasoje Vokietijoje. „Nordschleife“ puikiai tiko šiam darbui. Jame yra visų tipų posūkių – nuo lėtų iki vidutinio greičio ir itin greitų. Tai yra labai sudėtinga trasa, ypač važiuoklei ir kėbului. Visos dalys kenčia! Čia vykdėme intensyvią ištvermės bandymų programą ir pasiekėme keletą naujų rekordų priekiniais ratais varomam automobiliui!“ Pirmąjį rekordinį laiką 2008 m. užfiksavo Vincent Bayle, vairavęs R26R. Laurent Hurgon iškovojo dar tris rekordus: 2011 m. su „Mégane 3 Trophy“, 2014 m. su „Mégane 3 Trophy-R“ ir 2019 m. su „Mégane 4 Trophy-R“. „Tai buvo fantastiškas nuotykis. Komandos sinergija buvo išskirtinė, visi dirbo siekdami bendro tikslo. Labai didžiuojuosi tuo, ką pasiekėme. Tai buvo tikra privilegija. Niekada to nepamiršiu.“ Daugiau rekordų buvo pasiekta kitose ne mažiau garsiose trasose, pavyzdžiui, Spa ir Suzuka.
![]() Laurent Hurgon, dirbęs su įvairiais „Mégane“ projektais, dviem iš jų jaučia ypatingą simpatiją: „R26R ir „Mégane 4 Trophy-R“. Su šiuo tikrai turėjome nemažai darbo! Veiklos požiūriu kartelė buvo nustatyta labai aukšta, o jos vystymasis privertė mus būti budriais. Kai siekiau rekordo Niurburgringe, tai buvo vienintelis kartas, kai teko važiuoti antrą ratą.“
2021 m. gegužės 1 d. „Renault Sport Cars“ buvo pervadinta į „Alpine Cars“, o tai reiškia, kad „Mégane R.S. Ultime“ bus paskutinis R.S. modelis. Modelyje siūloma visa „Renault Sport“ patirtis, įskaitant nuleistą „Cup“ važiuoklę ir „4CONTROL“ 4 ratų vairavimo sistemą. Šis modelis – riboto leidimo versija, kurią sudaro tik 1976 sunumeruoti automobiliai (tai yra nuoroda į „Renault Sport“ įkūrimo metus), ant kurių pasirašė Laurent Hurgon.
Nors „Mégane R.S. Ultime“ užbaigia prestižinę istoriją, „Renault Sport“ žinios jokiu būdu nenueis perniek – dabar jos skiriamos būsimiems „Alpine“ asortimento modeliams!
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas