Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-02-25
„Renault Sport“: aistra sportiniams automobiliams

„Renault Sport“: aistra sportiniams automobiliams
„Mégane R.S. Ultime“ modeliui pritaikytos unikalios dizainerių, inžinierių ir specialistų, kurie per pastaruosius 20 metų padėjo kurti „Renault Sport“ reputaciją Les Ulis (Prancūzija), žinios. Laurent Hurgon, pristatydamas „Renault Sport“ modelių asortimento simbolius, pasakoja apie aistrą siekti gerų rezultatų. Ši aistra toliau veda į priekį visus, dirbančius Les Ulis bazėje, kuri nuo šiol skirta „Alpine“ nuotykiams.

Paklauskite Laurent Hurgon, ar jis kada nors galvojo apie alternatyvią karjerą, ir jam nereikės ilgai svarstyti... „Iškeisti gyvenimą, kurį turiu, į kitą? Jokiu būdu!“ – atkerta jis.
 
„Man labai pasisekė, kad visus šiuos metus dirbau „Renault Sport“. Dalyvauti kuriant didelio našumo automobilius yra tai, apie ką dauguma automobilių entuziastų gali tik pasvajoti!“,- sako Laurent Hurgon, „Renault Sport“ / „Alpine Cars“ vairuotojas ir plėtros ekspertas.
 
Netipinė pradžia nuo modelio „Spider“

„Renault Sport“ prekių ženklas įkūnija drąsų automobilių inžinerijos ir dizaino mąstymą, kuris buvo jo vizija, kai pirmasis modelis pateko į ekspertų rankas. Paskatintas modelio „Clio Williams“ sėkmės, vėliau pasirodė įspūdingas dvivietis „Spider Renault Sport“ rodsteris (kodinis pavadinimas W94), kuris 1995 m. Ženevos parodoje, kai buvo pristatytas, sukėlė tikrą sensaciją. 

 
Šis automobilis, kuriame aliumininė važiuoklė buvo sujungta su varikliu, montuojamu per vidurį, ir kuris 1995–1999 m. buvo surenkamas „Alpine“ gamykloje Dieppe, Normandijoje, padėjo pagrindus būsimiems „Renault Sport“ automobiliams. 

Pavydėtina patirtis 

Filosofija, pagal kurią buvo sukurtas „Spider“, vėliau buvo pritaikyta serijiniams modeliams, taip pat bekompromisiškai orientuotiems į našumą ir vairavimo malonumą. 2000 m. „Clio 2“ pagrindu sukurtas „Clio R.S.“ gavo našumo paketą, kuris pranoko „Clio Williams“ našumą, nors šis ir buvo šiek tiek santūresnis. „Clio 3“ ir „Clio 4“ buvo panašiai apdoroti „Renault Sport“, tačiau bene ryškiausią pėdsaką paliko 2000 m. išleista stulbinanti „Clio V6“ versija, kurios viduryje esantis 230 arklio galių variklis ir išsipūtusios ratų arkos buvo labai žavios! Nuo to laiko modelis tapo geidžiamu kolekcininkų objektu, kuris buvo parduodamas už daugiau kaip 100 tūkst. eurų!

 
Todėl „Renault Sport“ su tokiu pat užsidegimu ir noru pradėjo kurti „Mégane“, o Laurent Hurgon priklausė komandai, kuriai buvo pavesta kurti vėlesnes modelio versijas... „Renault Sport“ turėjo tvirtą automobilių sporto patirtį, o mes perkėlėme lenktynių trasoje ir ralio etapuose visame pasaulyje įgytą patirtį į mūsų automobilius. 

 
Dar viena technologija, kurią išskiria Laurent Hurgon, yra keturių ratų vairavimo sistema. „Kai pirmą kartą ją išbandžiau, tai buvo visiškai nauja patirtis. Revoliucinga!“ Sistema buvo montuojama visuose „Mégane R.S.s“, kurių numeriuose buvo kodas R26R. „R26R mums tapo naujos eros pradžia. Mūsų užduotis buvo paprasčiausiai paversti „Mégane 2 R.S.“ varžybų automobiliu. Todėl pašalinome galinę sėdynę, langus pakeitėme organiniais, sumontavome titano išmetimo sistemą, anglies pluošto dangtį ir t. t.“
 
Įtikinantys rekordai!

Dalis garsiosios mažosios raketos kūrimo darbų vyko garsiojoje Niurburgringo 73 posūkių „Nordschleife“ trasoje Vokietijoje. „Nordschleife“ puikiai tiko šiam darbui. Jame yra visų tipų posūkių – nuo lėtų iki vidutinio greičio ir itin greitų. Tai yra labai sudėtinga trasa, ypač važiuoklei ir kėbului. Visos dalys kenčia! Čia vykdėme intensyvią ištvermės bandymų programą ir pasiekėme keletą naujų rekordų priekiniais ratais varomam automobiliui!“
 
Pirmąjį rekordinį laiką 2008 m. užfiksavo Vincent Bayle, vairavęs R26R. Laurent Hurgon iškovojo dar tris rekordus: 2011 m. su „Mégane 3 Trophy“, 2014 m. su „Mégane 3 Trophy-R“ ir 2019 m. su „Mégane 4 Trophy-R“. „Tai buvo fantastiškas nuotykis. Komandos sinergija buvo išskirtinė, visi dirbo siekdami bendro tikslo. Labai didžiuojuosi tuo, ką pasiekėme. Tai buvo tikra privilegija. Niekada to nepamiršiu.“ Daugiau rekordų buvo pasiekta kitose ne mažiau garsiose trasose, pavyzdžiui, Spa ir Suzuka.

 
Laurent Hurgon, dirbęs su įvairiais „Mégane“ projektais, dviem iš jų jaučia ypatingą simpatiją: „R26R ir „Mégane 4 Trophy-R“. Su šiuo tikrai turėjome nemažai darbo! Veiklos požiūriu kartelė buvo nustatyta labai aukšta, o jos vystymasis privertė mus būti budriais. Kai siekiau rekordo Niurburgringe, tai buvo vienintelis kartas, kai teko važiuoti antrą ratą.“
 
2021 m. gegužės 1 d. „Renault Sport Cars“ buvo pervadinta į „Alpine Cars“, o tai reiškia, kad „Mégane R.S. Ultime“ bus paskutinis R.S. modelis. Modelyje siūloma visa „Renault Sport“ patirtis, įskaitant nuleistą „Cup“ važiuoklę ir „4CONTROL“ 4 ratų vairavimo sistemą. Šis modelis – riboto leidimo versija, kurią sudaro tik 1976 sunumeruoti automobiliai (tai yra nuoroda į „Renault Sport“ įkūrimo metus), ant kurių pasirašė Laurent Hurgon.
 
Nors „Mégane R.S. Ultime“ užbaigia prestižinę istoriją, „Renault Sport“ žinios jokiu būdu nenueis perniek – dabar jos skiriamos būsimiems „Alpine“ asortimento modeliams!
 
 
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt