Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-07-05
Revoliucinis „Renault“ grupės žingsnis leis 20 proc. sumažinti elektromobilių baterijų kainą

Revoliucinis „Renault“ grupės žingsnis leis 20 proc. sumažinti elektromobilių baterijų kainą
„Renault“ grupės praėjusių metų lapkritį įkurta pirmoji Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos gamintoja „Ampere“ paskelbė ambicingą baterijų kūrimo planą. Remiantis juo, bendrovė ličio geležies fosfato (LFP) technologija paremtas baterijas pradės montuoti elektromobiliuose greta nikelio kobalto mangano (NCM) akumuliatorių, kuriuos šiuo metu jau naudoja „Renault“ grupė. Lygiagrečiai tobulinant maišelinio tipo baterijų technologiją, šis žingsnis leis maždaug 20 proc. sumažinti elektromobilių akumuliatorių kainą. 

Bendrovė „Ampere“ kartu su savo tiekėjais „LG Energy Solution“ ir CATL liepos 1-ąją paskelbė Europoje kuriantys gamybos grandinę, kad užtikrintų geriausią LFP technologijos konkurencingumą Senajame žemyne gaminamoms elektrinėms transporto priemonėms. 

Šie du partneriai tieks „Ampere“ bendrovei LFP baterijas, kuriomis bus aprūpinti keli „Renault“ ir „Alpine“ markių modeliai ir kurie patenkins šios technologijos pagrindu gaminamų baterijų poreikį iki 2030 m.

„Sparčiai besikeičiančioje ir konkurencingoje aplinkoje mūsų baterijų strategija yra efektyvi, užtikrinanti protingą kapitalo paskirstymą, lankstumą ir greitą įgyvendinimą. Šiuo planu siekiame naujų transporto priemonių gamybos sąnaudas sumažinti 40 proc.“, – sako Josepas Maria Recasensas, „Ampere“ vyriausiasis veiklos vadovas.

„Ampere“ komanda kartu su „LG Energy Solution“ taip pat vadovauja „Cell-to-Pack“  technologijos kūrimui. Ši pažangiausia inovacija yra pirmoji pasaulyje, skirta maišelinio tipo baterijoms. Ji prailgina transporto priemonių nuvažiuojamą atstumą viena įkrova, nes toje pačioje erdvėje telpa daugiau elementų, taigi – ir daugiau energijos. Technologija „Cell-to-Pack“ taip pat padeda sumažinti baterijų gamybos sąnaudas.

LFP ir „Cell-to-Pack“ technologijų integravimas leis „Ampere“ nuo 2026 m. pradžios maždaug 20 proc. sumažinti savo transporto priemonių baterijų kainą.

Dėl per pastaruosius kelerius metus padarytos pažangos LFP technologijos srityje ir vertės grandinės plėtros Europoje šis sprendimas dabar yra reali alternatyva NCM pagrindu kuriamoms baterijoms. Jai reikia mažiau energijos nei NCM, todėl ji puikiai tinka mažiems ir vidutinio dydžio automobiliams. Dėl mažesnės kainos LFP baterijos yra svarbi ekonominės lygties dalis siekiant Europos rinkai pasiūlyti įperkamas elektrines transporto priemones.

„Ampere“ su partneriais vystoma technologija į transporto priemones bus įdiegta per rekordiškai trumpą laiką: pirmuosiuose modeliuose LFP tipo baterijos bus naudojamos nuo 2026 m. pradžios. Akumuliatoriai bus surenkami „Ampere ElectriCity“ gamyklos baterijų gamybos ceche Duė mieste, Prancūzijoje.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt