Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-09-16
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
 
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų. Pavyzdžiui, Europoje kol kas dominuoja nedideli susisiekti mieste skirti modeliai. O jeigu reikia kompaktiško, tačiau ganėtinai erdvaus šeimos automobilio? 
 
Vidutinio dydžio krosoveriai stulbinamai populiarūs tapo neatsitiktinai. Tai – praktiški ir daugeliui įperkami automobiliai, dėl optimalių gabaritų puikiai tinkantys ir kasdieniam susisiekimui, ir išvykoms į užmiestį. Tačiau tokių praktiškų elektromobilių pasiūla yra nedidelė.
 
Šiuolaikiškas šeimos automobilis 
 
Tokius reikalavimus iš esmės atitinka du šiuo metu gaminami elektromobiliai – „Kia e-Niro“ bei „Tesla Model Y“, tačiau jis artimiausiu metu bus pristatomas tik JAV.
Lietuvos rinkoje tik vasaros pabaigoje pristatytas „Kia e-Niro“ su ekonomišku 150 kW (204 AG) pajėgumą išvystančiu elektros varikliu vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 455 kilometrus (pagal WLTP bandymų metodiką), o vidutiniškai naudoja 15,9 kWh/100 km elektros energijos. Nuo 0 iki 100 km/val. „e-Niro“ įsibėgėja per 7,8 sek. 
 
Salone patogiai gali įsitaisyti penki keleiviai, kurių visi daiktai tilps 451 l tūrio bagažinėje. Tai siūloma kartu su šiuolaikinėmis saugumo sistemomis ir naujausia multimedijos įranga.
 
„Tesla Model Y“ taip pat taikosi į jaunų šeimų pamėgtą segmentą ir pirkėjus vilios įspūdingais techniniais duomenimis. Sportinio automobilio vertas 258 kW (351 AG) pajėgumo elektros motoras žada įspūdingą dinamiką, o dėl 72,5 kWh naudingos talpos baterijos nuvažiuojamas atstumas sieks 505 kilometrus (pagal WLTP). 
 
Elektrinių visureigių teks palaukti
 
Elektromobilių entuziastas, tinklaraščio „100 proc. elektrinis“ autorius Dainius Jakas teigė, jog europiečiams skirti „Model Y“ bus surenkami gamykloje, kurią pastatys tik kitų metų vasarą, todėl „Kia e-Niro“ dar ilgokai liks vienintelis šio segmento modelis. Kita vertus, net ir gamykla Europoje neišspręs pagrindinės problemos – nėra atstovybės Lietuvoje. Dėl šios priežasties „Tesla“ atrodo mažiau patraukli nei tradicinių automobilių gamintojų kuriami modeliai.

 
Tesla Model Y

Ateityje konkurenciją vidutinio dydžio krosoverių segmente sudarys ir „Volkswagen ID.4“ bei „Nissan Ariya“, tačiau šių modelių pirkėjams teks laukti bent iki 2021 metų. Maždaug tuo pat laiku turėtų debiutuoti ir naujos kartos BMW X3, tačiau jis greičiausiai kainuos brangiau nei „Tesla Model Y“. 
 
Iš šiuo metu rinkoje siūlomų elektromobilių vienintelis „Jaguar I-Pace“ priskiriamas prie vidutinio dydžio visureigių. Tačiau jis – prabangus „Premium“ klasės elektromobilis, tad aukšta kaina neleidžia konkuruoti su „Kia“, „Volkswagen“ ar kitais trečdaliu pigesniais modeliais. 

Praktiškesnis – tik mikroautobusas
 
Vidutinio dydžio miesto visureigiai yra puikiai perkami ir su benzininiais ar dyzeliniais varikliais, todėl, anot D. Jako, solidų pelną gaunantys gamintojai ir neskuba ruošti elektrinių modelių. 
 
„Manau, kad tokio modelio kaip „Kia e-Niro“ praktiškumas išlaiko aukso vidurį. Tai – ganėtinai ekonomiškas automobilis, galintis viena įkrova nuvažiuoti gana didelį atstumą. Smarkiai neviršijant greičio lengvai galima įveikti 400 kilometrų, o tai yra daug“, – komentavo elektromobilių entuziastas. 
 
„Tesla Model Y“ technologijos bus šiek tiek pranašesnės už korėjiečių modelio, tačiau, kaip pastebėjo D. Jakas, tai – natūralu. Technologijų srityje (vertinant variklio ir baterijos efektyvumą, autonominio važiavimo galimybes) „Tesla“ varžovus lenkia visuose segmentuose.

 
Kia e-Niro

Pašnekovas konstatavo, kad šeimoms su vaikais, ieškančioms elektromobilio, „Kia e-Niro“ šiuo metu yra vienas iš nedaugelio pasirinkimų. Anot jo, kitas racionalus variantas už panašią arba šiek tiek mažesnę kainą galėtų būti naudotas „Tesla Model S“, o iš naujų – nebent „Nissan e-NV200“ mikroautobusas, tačiau jo nuvažiuojamas atstumas viena įkrova yra perpus mažesnis nei kitų dviejų modelių.
 
Pirkėjų lūkesčiai gali ir neišsipildyti
 
Praėjusią vasarą pristatytas „Nissan Ariya“ elektromobilis D. Jakui atrodo viliojančiai. Dėl šviežiai atrodančio dizaino ir keturių varančiųjų ratų pavaros šiuo miesto visureigiu gali susidomėti nemažas būrys pirkėjų. 
 
Vis dėlto kol kas ekspertas išlieka skeptiškas. Anot jo, visų pirma, reikia sužinoti, kokia bus šio modelio kaina pasirinkus ne pačią kukliausią komplektaciją ir ar gamintojas sugebės pasiūlyti elektromobilius visiems norintiems juos įsigyti. 
 
„Jeigu iš pradžių bus griežtų gamybos apribojimų, visus automobilius nupirks norvegai ir niekam kitam jų tiesiog neliks“, – nuogąstavo D. Jakas. 
 
Norvegija yra didžiausia elektromobilių rinka pasaulyje, skaičiuojant pagal milijonui gyventojų tenkančius elektra varomus modelius, daugelis gamintojų prioritetą teikia būtent jai.
 
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Susiję straipsniai
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt