Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-30
Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose

Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose
Ar jums yra pasitaikę atvejų, kuomet jūsų automobilyje tiesiog kelyje baigėsi degalai? Tai - kiek gėdingas įvykis, tačiau jo išvengti padeda tvarkingai veikianti degalų lygio rodyklė. Senieji automobilių modeliai šio šiais laikais tiesiog būtino įrenginio tiesiog neturėjo, bet netikėto sustojimo viduryje greitkelio padėdavo išvengti kita gudrybė, gerai žinoma pirmųjų „Volkswagen“ savininkams.
 
Degalų lygio indikatorius yra būtinas prietaisas kiekviename automobilyje - apie tai net negali būti diskusijų. Kad ir kaip atsakingai įsimintumėte savo sustojimus degalinėse, anksčiau ar vėliau ateis ta diena, kai pamiršite pripildyti degalų baką ir jis taps visiškai tuščiu. Tai yra didelis nepatogumas, kuris gali būti ir pakankamai pavojingas, jei degalai baigsis greitkelyje. Tačiau senieji automobilių modeliai tokio patogumo net neturėjo.
 
„Volkswagen“ automobiliai iki pat septintojo dešimtmečio pradžios neturėjo gamyklinio degalų lygio indikatoriaus . Šis matuoklis jau buvo išrastas ir jį buvo galima sutikti kai kurių kitų markių automobiliuose, tačiau „Volkswagen“ paprastos rodyklės atsisakė dėl kiek netikėtos priežasties - kainos. Degalų lygio indikatoriui sumontuoti reikia papildomo darbo, o tai automatiškai kelia mašinos kainą. „Volkswagen“ stengėsi, kad markės automobiliai būtų kiek įmanoma pigesni, todėl degalų lygio matuoklį laikė nereikalinga prabanga.
 
Tačiau juk niekas nenori, kad vairuotojai imtų skųstis nežinia kada pasibaigusiais degalais. Jų kiekį buvo galima patikrinti tiesiog pažvelgus į baką, tačiau juk ne visi visada atsimena tai padaryti. Dar daugiau - oru aušinamų „Volkswagen“ variklių degalų sąnaudos labai skirdavosi priklausomai nuo temperatūros ir vairavimo sąlygų. Taigi, apskaičiuoti, kada baigsis degalai, nebuvo lengva. Tam ir buvo sukurta viena gudrybė.
 
Priešais vairuotojo vietą, po prietaisų panele buvo mažas trijų padėčių jungiklis. Kai baigdavosi degalai, vairuotojai turėdavo perstumti jungtuką iš pirmos padėties į antrą. Tai automobiliui suteikdavo antrą kvėpavimą - dar kelis kilometrus iki degalinės jis tikrai įveikdavo. Tiesa, vos užpildžius baką šį jungtuką reikėjo sugrąžinti į pirminę poziciją.
 
Ne, „Volkswagen“ automobiliai neturėjo antrojo rezervinio degalų bako. Vietoje to link minėto jungiklio, kuris iš tiesų buvo sujungtas su vožtuvu, buvo nuvestos dvi degalų linijos. Viena buvo išvesta iš pačios bako apačios (antroji jungtuko pozicija), o kita - iš šiek tiek aukščiau. Įprastai buvo naudojama pastaroji linija. Kai automobilis imdavo trūkčioti tarsi jam trūktų degalų, vairuotojas turėjo perjungti vožtuvą į antrą padėtį ir vykti į artimiausią degalinę. Tuomet sugrąžinti vožtuvą į įprastą padėtį, kad ši primityvi apsaugos nuo pasibaigusių degalų sistema būtų paruošta naudojimui.
 
Septintajame dešimtmetyje keli automobilių prekeiviai ėmė siūlyti už papildomą kainą sumontuoti degalų lygio indikatorius, greitai šią papildomą įrangą ėmė siūlyti ir „Volkswagen“. Tačiau nemanykite, kad dabar jokių apsaugų nuo to nebėra - iš pradžių užsidega perspėjimas, o ir rodyklei nusvirus iki nulio dar galima įveikti kelis ar net keliasdešimt kilometrų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt