Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-30
Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose

Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose
Ar jums yra pasitaikę atvejų, kuomet jūsų automobilyje tiesiog kelyje baigėsi degalai? Tai - kiek gėdingas įvykis, tačiau jo išvengti padeda tvarkingai veikianti degalų lygio rodyklė. Senieji automobilių modeliai šio šiais laikais tiesiog būtino įrenginio tiesiog neturėjo, bet netikėto sustojimo viduryje greitkelio padėdavo išvengti kita gudrybė, gerai žinoma pirmųjų „Volkswagen“ savininkams.
 
Degalų lygio indikatorius yra būtinas prietaisas kiekviename automobilyje - apie tai net negali būti diskusijų. Kad ir kaip atsakingai įsimintumėte savo sustojimus degalinėse, anksčiau ar vėliau ateis ta diena, kai pamiršite pripildyti degalų baką ir jis taps visiškai tuščiu. Tai yra didelis nepatogumas, kuris gali būti ir pakankamai pavojingas, jei degalai baigsis greitkelyje. Tačiau senieji automobilių modeliai tokio patogumo net neturėjo.
 
„Volkswagen“ automobiliai iki pat septintojo dešimtmečio pradžios neturėjo gamyklinio degalų lygio indikatoriaus. Šis matuoklis jau buvo išrastas ir jį buvo galima sutikti kai kurių kitų markių automobiliuose, tačiau „Volkswagen“ paprastos rodyklės atsisakė dėl kiek netikėtos priežasties - kainos. Degalų lygio indikatoriui sumontuoti reikia papildomo darbo, o tai automatiškai kelia mašinos kainą. „Volkswagen“ stengėsi, kad markės automobiliai būtų kiek įmanoma pigesni, todėl degalų lygio matuoklį laikė nereikalinga prabanga.
 
Tačiau juk niekas nenori, kad vairuotojai imtų skųstis nežinia kada pasibaigusiais degalais. Jų kiekį buvo galima patikrinti tiesiog pažvelgus į baką, tačiau juk ne visi visada atsimena tai padaryti. Dar daugiau - oru aušinamų „Volkswagen“ variklių degalų sąnaudos labai skirdavosi priklausomai nuo temperatūros ir vairavimo sąlygų. Taigi, apskaičiuoti, kada baigsis degalai, nebuvo lengva. Tam ir buvo sukurta viena gudrybė.
 
Priešais vairuotojo vietą, po prietaisų panele buvo mažas trijų padėčių jungiklis. Kai baigdavosi degalai, vairuotojai turėdavo perstumti jungtuką iš pirmos padėties į antrą. Tai automobiliui suteikdavo antrą kvėpavimą - dar kelis kilometrus iki degalinės jis tikrai įveikdavo. Tiesa, vos užpildžius baką šį jungtuką reikėjo sugrąžinti į pirminę poziciją.
 
Ne, „Volkswagen“ automobiliai neturėjo antrojo rezervinio degalų bako. Vietoje to link minėto jungiklio, kuris iš tiesų buvo sujungtas su vožtuvu, buvo nuvestos dvi degalų linijos. Viena buvo išvesta iš pačios bako apačios (antroji jungtuko pozicija), o kita - iš šiek tiek aukščiau. Įprastai buvo naudojama pastaroji linija. Kai automobilis imdavo trūkčioti tarsi jam trūktų degalų, vairuotojas turėjo perjungti vožtuvą į antrą padėtį ir vykti į artimiausią degalinę. Tuomet sugrąžinti vožtuvą į įprastą padėtį, kad ši primityvi apsaugos nuo pasibaigusių degalų sistema būtų paruošta naudojimui.
 
Septintajame dešimtmetyje keli automobilių prekeiviai ėmė siūlyti už papildomą kainą sumontuoti degalų lygio indikatorius, greitai šią papildomą įrangą ėmė siūlyti ir „Volkswagen“. Tačiau nemanykite, kad dabar jokių apsaugų nuo to nebėra - iš pradžių užsidega perspėjimas, o ir rodyklei nusvirus iki nulio dar galima įveikti kelis ar net keliasdešimt kilometrų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt