Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-05
Senieji VW turėjo niekur nematytą langų apiplovimo sistemą prijungtą prie atsarginio rato

Senieji VW turėjo niekur nematytą langų apiplovimo sistemą prijungtą prie atsarginio rato
„Volkswagen Käfer“, geriau žinomas „Vabalo“ vardu, yra visuotinai labai mėgstamas automobilis. Tačiau tiesa yra ta, kad jis visada buvo kuriamas taip, kad būtų kiek įmanoma pigesnis. Tai reiškia, kad net paprasta vandens pompa langų plovimo skysčiui tuomet buvo per brangi. Bet kuo ją pakeisti? „Volkswagen“ turėjo unikalų sprendimą - langus plauna atsarginis ratas.
 
„Volkswagen Käfer“ iš tiesų yra neeilinis pigių sprendimų rinkinys. Pavyzdžiui, jūsų dabartiniame automobilyje yra dvi lemputės, nurodančios, kad įjungtas vienas ar kitas posūkių signalas. „Volkswagen Käfer“ šią funkciją atliko viena lemputė. Net ir degalų lygio rodyklės šis automobilis neturėjo . Todėl nieko keisto, kad paprasta mažytė pompa langų plovikliui tuomet pasirodė per brangi.
 
Pirmieji „Volkswagen“ automobiliai šią funkciją patikėdavo vairuotojo raumenims. Pastebėjęs, kad stiklas jau yra labai nešvarus, vairuotojas turėjo pasinaudoti rankine pompa. Ji veikė neblogai, tačiau su laiku tapo aišku, kad versti vairuotojus pumpuoti skystį nėra pakankamai geras sprendimas . Bet ir pompos slėgiui sistemoje palaikyti „Volkswagen“ nenorėjo, kad tik automobilis nepabrangtų. Tačiau tuomet buvo rastas sprendimas – tereikėjo pažvelgti po priekyje esančiu bagažinės dangčiu.
 
Čia slėpėsi atsarginis ratas. O jūs žinote, kuo atsarginis ratas pripildytas? Būtent – suspaustu oru, kuris gali palaikyti slėgį langų apiplovimo sistemoje!
 
Ši sistema veikė labai paprastai. Langų ploviklio talpa buvo šalia atsarginio rato ar, vėliau, jo viduryje. Iš jos buvo išvestos dvi žarnos – viena buvo prijungiama prie padangos, o antra keliavo iki purkštuko prie priekinio stiklo. Taigi, slėgis padangoje buvo naudojamas palaikyti spaudimui langų apiplovimo sistemoje. Tai buvo genialus sprendimas – juk atsarginis ratas yra labai retai naudojamas, tai kodėl jam nesuteikus antros funkcijos?
 
Šis sprendimas nepalikdavo vairuotojų su nepripūstų atsarginiu ratu. Jį reikėdavo pripildyti iki 3 barų slėgio, tačiau norint padangą panaudoti tikrajai jos funkcijai, slėgis joje turėjo būti maždaug 1,8 barų. Taigi, tam, kad langų apiplovimo sistema veiktų kaip numatyta, padangas reikėjo pripūsti šiek tiek daugiau. Vožtuvas neleisdavo joms ištuštėti žemiau 1,8 barų ribos, todėl pagrindinė funkcija nenukentėdavo.
 
Aišku, ši sistema turėjo trūkumų. Visų pirma, jei prireikdavo atsarginio rato, automobilis likdavo be langų apiplovimo. Antra, jei vožtuvas sugesdavo, padanga būdavo visiškai ištuštinama. Galiausiai, slėgiui padangoje žemėjant silpnėdavo ir langų ploviklio srovė. Tai pastebėjus padangą reikėdavo papildyti – tokių problemų išvengiama, kuomet naudojama įprasta pompa.
 
Kita vertus, ši sistema buvo išties žavi savo paprastumu. Tokia pigumo inžinerija reikalavo išradingumo – lengva pagaminti automobilį, kuomet biudžetas nėra toks ribotas.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt