Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-03-29
Šetlando salos įrengta ypatinga elektromobilių įkrovimo stotelė - ji yra pirmoji tokia pasaulyje

Šetlando salos įrengta ypatinga elektromobilių įkrovimo stotelė - ji yra pirmoji tokia pasaulyje
Škotijos Šetlando salos galbūt yra mažos, bet ir čia yra elektromobilių. Ir jiems reikia įkrovimo stotelių. Ką tik ten atidaryta nauja įkrovimo stotelė - pasaulyje nėra jokios kitos tokios stotelės, naudojančios tokį energijos šaltinį.
 
Nauja įkrovimo stotelė Šetlando salose naudoja potvynių energiją. Ją įrengė „Nova Innovation“,  o prižiūrės Škotijos elektromobilių įkrovimo tinklo organizacija „ChargePlace Scotland“. Kol kas tai - vienintelė elektromobilių įkrovimo stotelė, naudojanti tik potvynių energiją.
 
Šetlando salos, žinoma, yra puiki vieta atsinaujinančiai energetikai vystyti. Pirmoji povandeninė potvynių energijos turbina ten įrengta dar 2014 metais. Po poros metų ta 30 kW turbina buvo pakeista nauju 100 kW generatoriumi. Dabar ten tokių turbinų jau keturios, o po kelių metų bus visos šešios. Jų surenkama energija yra saugojama „Tesla“ baterijose ir yra naudojama salų gyventojų poreikiams.
 
 
„Nova Innovation“ potvynių energijos jėgainė
©„Nova Innovation“

Kai prie Šetlando krantų jau bus šešios potvynių turbinos, per metus vien jų energija elektromobilius bus galima įkrauti net 30 tūkstančių kartų. Aišku, elektromobilių salose nėra daug, bet tai yra geras pavyzdys, kaip galima panaudoti potvynių energiją. Priešingai nei vėjo ar saulės energija, potvynių energija yra prognozuojama. Be to, jėgainės nedarko kraštovaizdžio, todėl sulaukia nedaug vietinių gyventojų pasipriešinimo.

 
Škotija, kaip ir daug kitų šalių, stengiasi skatinti elektromobilių naudojimą. Šioje Jungtinei Karalystei priklausančioje šalyje prekyba automobiliais su vidaus degimo varikliais bus nutraukta 2032 metais. Nors benzininiai ir dyzeliniai automobiliai ir toliau bus naudojami, jie nebebus parduodami, todėl su kiekvienais metais jų skaičius vis labiau trauksis. Tačiau tam, kad elektromobiliai iš tikrųjų būtų maksimaliai švarūs, reikia pasirūpinti ir švaria elektros gamyba. 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt