Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-05-22
Šis vidaus degimo variklis turi tik 20 dalių, sveria 10 kg ir praktiškai nenaudoja alyvos

Šis vidaus degimo variklis turi tik 20 dalių, sveria 10 kg ir praktiškai nenaudoja alyvos
 Izraelio kompanija „Aquarius Engines“ parodė nedidelį vieno cilindro vidaus degimo variklį, kuris stebina ir savo dydžiu, ir pritaikymo galimybėmis.
 
Tai, ką matote nuotraukoje, yra visas variklis. Jo centre - vienas cilindras, kuriame, kaip galite įsivaizduoti, veikia vienas stūmoklis, judantis tarp dviejų variklio galvų. Iš viso - vos 20 detalių ir tik 10 kg.
 
Pirmą kartą šios konfigūracijos variklis buvo sukurtas 2014 metais ir yra tobulinamas iki šiol. Visai ką tik austrų bendrovė „AVL-Schrick“ patvirtino, kad šis juokingai mažas ir lengvas variklis gali deginti vandenilį. Žinoma, tam jam reikia kelių modifikacijų, tačiau jos nesunaikina šio variklio paprastumo ir lengvumo.
 
„Aquarius Engines“ variklis turi tik vieną dvigubą stūmoklį, kuris juda vienoje linijoje tarp dviejų degimo kamerų. Jokių vožtuvų ar besisukančių dalių, dėl to šis variklis pasižymi itin maža vidine trintimi. 
 
„Aquarius Engines“ vandenilio variklis būtų žymiai pigesnis už vandenilio kuro elementus. Kompanija mano, kad jis galėtų būti naudojamas vandeniliniuose automobiliuose ir generatoriuose. Jis netgi galėtų būti montuojamas vandeniliniuose automobiliuose kaip papildomas ar atsarginis galios agregatas, įjungiamas sugedus kuro elementams. Mažieji „Aquarius Engines“ varikliai galėtų veikti sunkiai pasiekiamose vietose, nes jiems praktiškai nereikia priežiūros - jie net neturi keičiamos alyvos.
 
Iškastinį kurą deginantys „Aquarius Engines“ varikliai jau yra testuojami JAV ir Suomijoje. „Aquarius Engines“ su partneriais (tarp kurių yra ir „Nokia“)  ketina įrengti mikrogeneratorius Lenkijoje, Australijoje, Vokietijoje, Naujojoje Zelandijoje, Singapūre. „Aquarius Engines“ varikliais domisi ir Japonijos automobilių pramonė (tiesa, ne automobilių, o detalių gamintojai).
 
 
„Aquarius Engines“ technologija leidžia kurti itin mažus generatorius, kurie gali deginti švarų vandenilio kurą. Mikrogeneratoriai kai kuriais atvejais galėtų keisti baterijas (pavyzdžiui, komunikacijų bokštuose), kartais - dyzelinius generatorius. Nors gamintojas teigia, kad tokie varikliai galėtų būti montuojami ir automobiliuose.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt