Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-10
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi

Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi
 
Devintajame dešimtmetyje, po nepriklausomybės atgavimo, Lietuvos gatves sparčiai pradėjo „spalvinti“ įvairių markių automobiliai iš visos Europos ir netgi Amerikos. Tačiau, kadangi šalies ekonomika buvo išsekusi, retas galėjo sau leisti įsigyti apynaujį verslo klasės automobilį, o ką jau kalbėti apie pačias prabangiausias limuzino klases. Tuomet su tokiais automobiliais buvo galima susipažinti tik žurnaluose.

Kuo šiandien yra ypatingi naujieji septintos klasės BMW, Audi A8 ir kiti prabangūs limuzino klasės automobiliai? Visi jie stebina ir žavi aukščiausio lygio technologijomis, Audi prieš porą metų pristatė labai pažangias aktyvias saugumo sistemas, šeštos kartos S klasės Mercedes-Benz automobilyje visos panaudotos lemputės buvo tik LED.

O kuo ypatingi buvo visiems taip gerai žinomi devintojo dešimtmečio limuzinai?

Audi A8 (1994-2002)

1994 metais pristatyta pirmos kartos Audi A8 iš tiesų nebuvo pirmos kartos, kadangi ankstesnis modelis buvo pavadintas V8.
Tačiau visiems gerai žinoma Audi A8 įgijo didelį pranašumą dėl pirmą kartą panaudotos „Audi Space Frame“ technologijos, t.y., aliuminio kėbulo. Dėka jo, modeliai su V6 benzininiais varikliais svėrė tik 1540 kg, o su pačiu didžiausiu, dvylikos cilindrų, varikliu – nesiekė nei 2 tonų.

Šiandien šios kelyje sutinkamos Audi A8 vis dar atrodo puikiai, kadangi aliuminio korozija nėra tokia baisi, kaip plieno.

Daugiau apie šį automobilį

BMW 7 serija (1994-2001)

Devintojo dešimtmečio limuzino klasės automobiliai buvo vangūs. Nors juose ir veikė po 200-300 kilovatų išspaudžiančios jėgainės, didžioji dalis tos galios tapdavo beverte, vos tik pasiekus posūkį. Dėka aukštų komforto standartų, dideli sedanai valdėsi kaip laivai... tik ne septintos klasės BMW. Šios markės automobiliams visada būdingas sportiškumas ir E38 modelis buvo ne išimtis – jis puikiai įveikia posūkius, yra labai stabilus kelyje, o siūlomi varikliai ne tik galingi, bet ir patikimi.


E38 modelis tapo dar labiau trokštamas po to, kai rinkoje pasirodė naujesnis, ne taip visų mėgstamas E65 modelis.

Daugiau apie šį automobilį

Lexus LS400 (1989-2000)

Lexus LS400 dažnai yra įvardijamas kaip pats patikimiausias kada nors pagamintas automobilis. Dar 1983 metais patys geriausi Toyota inžinieriai slaptame susirinkime nusprendė pagaminti tokį tobulą automobilį, kad jis galėtų nesunkiai pralenkti tuo metu itin populiarius prabangių flagmanų modelius.


1989 pasirodęs LS400, tuo pačiu, buvo ir pats pirmas Lexus automobilis. Jis pasižymėjo itin aukšto lygio komfortu, labai tyliai ir švelniai dirbančiu V8 varikliu, geresne garso izoliacija nei to laikotarpio BMW bei Mercedes-Benz automobiliuose ir įvairiomis funkcijomis, kaip elektra valdomas vairas, sėdynės, užtemstantys veidrodėliai ir t.t. Negana to, Lexus LS400 buvo gerokai pigesnis už anksčiau išvardintus modelius.

Mercedes-Benz S klasė (1991-1999)

Šis vieną milijardą dolerių suprojektuoti kainavęs W140 modelis yra žinomas kaip paskutinis tikras Mercedes-Benz automobilis. Nors ir truputį per daug „kampuotas“, jo dizainas buvo vertinamas itin gerai. Visi siūlomi varikliai buvo rafinuoti, o cilindrų skaičiaus pasirinkimas svyravo nuo šešių iki dvylikos cilindrų.
Tačiau patį didžiausią įspūdį paliko automobilio funkcijos. Pavyzdžiui, šis, beveik 30 metų senumo automobilis, gali turėti Xenon žibintus, lietaus daviklį, langų skysčio šildymo sistemą, ortopedines sėdynes, durų ir bagažinės pritraukimo sistemą, įvairių funkcijų valdymą balsu ir dar daugiau. Kai kurios funkcijos net ir šiandien nėra siūlomos naujuose automobiliuose.


Nors ir jokie varikliai nepasižymėjo ekonomija, bet visi jie buvo ilgaamžiai. Galite patys tuo įsitikinti apsilankę Autoasas.lt atsiliepimų skiltyje, kurioje W140 modelio savininkai pasidalino savo patirtimi.

Daugiau apie šį automobilį

Pasikeitė prioritetai

Prieš 20-30 metų automobilių gamintojai įrodinėjo savo produkcijos kokybę naudodami kuo kokybiškesnes interjero medžiagas, kuo tvirtesnes važiuoklės dalis bei aukščiausias technologijas korozijos apsaugai – būtent todėl dažnai sakoma, kad anksčiau automobilius gamindavo ilgesniam eksploatacijos laikotarpiui. Audi neseniai atskleidė, kad nuo šiol gamyboje rungtyniaujama daugiausiai investuojant į naujų funkcijų vystymą, o ne techninę pusę. Taigi, tuo ir buvo ypatingi 90-ųjų laikotarpio automobiliai – dėl šiomis dienomis neįprastų prioritetų.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi A8
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt