Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-25
Štai kokius išbandymus turi ištverti naujasis „Porsche 911“: nuo šiaurės iki Mirties slėnio


Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „Porsche 911“ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“ gamos ikona – kiekvienas, bent kartą vairavęs šio ženklo modelį, būtent 911 skaičiais pažymėto automobilio norėtų nuosavame garaže. Visgi gamintojas tikina tokiu pripažinimu nesinaudoja ir netgi ikonai taiko ypač griežtą bandymų procedūrą.
 
Naujasis 911 išbandytas keliose klimato zonose, kur temperatūros amplitudė siekia 85 laipsnius, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Automobiliui teko pakilti į 4 kilometrų aukštį – vietas, kur ore labai mažai deguonies. Taip pat jis buvo bandomas didelių miestų eismo spūstyse ir fiksavo naujus rekordus lenktynių trasose. Po kiekvieno testo automobilis buvo nuodugniai patikrinamas – tuo siekiama užtikrinti, kad visi komponentai būtų maksimaliai patikimi ir po sudėtingų išbandymų veiktų lygiai taip pat, kaip ir prieš juos.
 
„Tik atlikus nuodugnią testų programą „Porsche“ yra užtikrinti, kad automobilis gali keliauti bet kuriame pasaulio krašte ir įvairios jo sistemos veiks nepriekaištingai. Iš „Porsche“ entuziastų jau dabar sulaukiame nemažai užklausų dėl šio modelio – jis tikrai aktualus ir laukiamas mūsų rinkoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
 
Svarbiausi komponentai – važiuoklė ir variklis

Bandymai atliekami tikrinant įvairiausių automobilio sistemų veikimą, tačiau daugiausia dėmesio skiriama važiuoklės ir variklio patikrai – juk tai yra pagrindiniai bet kurio „Porsche“ komponentai. Tikrinamos jų savybės esant maksimalioms apkrovoms: pavyzdžiui, važiuojant lenktynių trasoje, ilgą laiką keliaujant greitkeliu ar lėtai judant miesto spūstyje.
 
Papildomi testai atliekami vidaus įrangai – visiems mygtukams ir ekranams. Didelis dėmesys skiriamas vairuotojo asistentams bei junglumui – „Porsche Connect“ sistemos įvairiose šalyse yra skirtingos, tad jų bandymai užtrunka ilgai ir pareikalauja daugybės resursų.
 
Ypatingai karštose vietovėse, kaip Persijos įlankos valstybėse ar Mirties slėnyje (JAV), bandomos automobilio oro kondicionavimo ir įvairių variklio komponentų terminės savybės. Visos sistemos turi veikti tinkamai iki 50 laipsnių temperatūros – pavyzdžiui, interjero detalės neturi girgždėti ar pradėti skleisti kitų papildomų garsų.
 
Vėjuoti keliai už Europos poliarinio rato užtikrina idealias oro sąlygas sportinio automobilio bandymams. Suomijoje, esant 35 laipsniams šalčio, tikrinama, kaip automobilis užsiveda dideliame šaltyje, salono šildymo efektyvumas, valdymo, stabdymo savybės bei elektroninių sistemų veikimas.
 
 
Kinija yra ne mažiau svarbi bandymų stotelė. Šios šalies eismas yra išskirtinis, tad tai – geriausia vieta patikrinti automobilio ištvermei.
 
Skirtingos šalys bandymams pasirenkamos dėl dar vienos priežasties – degalų. Benzino kokybė Europoje, Persijos įlankoje ar Kinijoje skiriasi, tad siekiama užtikrinti, jog „Porsche“ važiuotų vienodai gerai su visose valstybėse pilamais degalais.

Tradicija – Niurburgringas

Bene žymiausia lenktynių trasa pasaulyje, „Nurburgring“, ir ilgiausia jos atkarpa – „Nordschleife“, – tradiciškai yra svarbi dalis kiekvieno „Porsche“ automobilio testų programoje. Variklis, transmisija, stabdžiai ir važiuoklė turi įrodyti, jog gerai veikia reiklioje, kalnuotoje ir daugybę skirtingų posūkių turinčioje trasoje.
 
„Porsche“ bandomi ir Italijos lenktynių trasose. „Nardo“ komplekse galima nuodugniai išbandyti ne tik didžiausią automobilio greitį, bet ir jo valdymo savybes bei aušinimo sistemų veikimą maksimalios apkrovos sąlygomis.
 
Aukštis turi didelę įtaką automobilio elgsenai, todėl „Porsche 911“ keliavo į Mirties slėnį JAV – net 90 metrų žemiau jūros lygio – ir į Kolorado kalnus, kur pasiekė 4 300 metrų aukštį. Tai – didžiulis iššūkis dviem orą turbokompresoriams, nes dideliame aukštyje deguonies tankis yra mažesnis ir automobilių varikliams dirbti yra sunkiau.
 
 
Šiandien pagrindinė testavimo programa jau baigta, o „Porsche 911“ automobiliai joje įveikė apie 3 milijonus kilometrų.
 
Ne mažiau svarbūs yra automobilio bandymai Vokietijoje. „Porsche“ įveikė daug kilometrų viešuose keliuose – greitkeliuose ir miestuose – laikantis Kelių eismo taisyklių reikalavimų ir tikrinant visų sistemų veikimą eilinėse kasdieninėse situacijose.

Daugiau apie šį automobilį:
Porsche 911, 2019 - dabar
Susiję straipsniai
„Porsche“ vadovo planai apie elektromobilius: iš kur tokie pasikeiti  
Mintyse jau palaidojote mechanines transmisijas? „Porsche“ nustebino  
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis  
Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron”  
Toyota pradžiugino automobilių entuziastus - grąžinti 2000GT į gatve  
Beprotybė: „Tesla“ pristatė „S3XY“ šortus – susidomėjimas toks, kad   
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
Jis įveiks ir Tesla autopilotą? NVIDIA su Mercedes-Benz kurs naujos   
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Net ir pandemija „Tesla“ nesustabdė? Paskutinio ketvirčio rezultatai  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
Sekantys BMW vien elektra nuvažiuos dvigubai toliau nei bet kuris ki  
„Lamborghini“ ruošiasi pristatyti naują superautomobilį: bandys įkrė  
Kodėl per 3 minutes užpildomu elektromobiliu nesidomi nei pramonė, n  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt