Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-10-07
Tai neišvengiama - „Porsche“ jau galvoja apie elektrinį 911

Tai neišvengiama - „Porsche“ jau galvoja apie elektrinį 911
„Porsche“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, turi galvoti apie elektrinę ateitį. „Porsche“ tas perėjimas bus nelengvas, nes pirkėjai iš „Porsche“ sportinių automobilių tikisi ne tik greičio, bet ir pojūčių. Anksčiau buvo teigiama, kad 911 bus elektrifikuotas paskutinis. Kompanija saugos savo pagrindinį modelį, mažindama poveikį aplinkai kitais būdais. Bet kada nors nutils ir legendinis 911.
 
Išlaikyti vidaus degimo variklį yra įmanoma, ypač mažesnėse gamybos serijose. Gamintojai gali elektromobiliais pridengti savo įdomiausius burzgiančius modelius ir „Porsche“ būtent tai ir ketino padaryti. Mažiausi ir didžiausi „Porsche“ jau visai greitai bus tik elektriniai, o 911 savo balsu mus džiugins ir toliau. Tačiau anksčiau ar vėliau vidaus degimo variklį nužudys ne griežti emisijų standartai, o pirkėjai. Kuo 911 virs tada?
 
Vyriausias „Porsche“ dizaineris Michaelis Maueris jau galvoja apie elektrinį 911. Tai bus didžiulis iššūkis, nes visos savybės apibrėžiančios, kas yra „Porsche 911“, sukasi apie jo variklį.
Kaip sukurti elektromobilį, kuris ne tik išvaizda, bet ir charakteriu primintų tikrą 911?
 
Na, „Porsche“ išlaikys tą lengvai atpažįstamą siluetą, suformuotą gale sumontuoto variklio. Bus bandoma išlaikyti ir svorio pasiskirstymą. Įdomu, ar daugiau baterijų bus būtent už galinės ašies? Greičiausiai ne, nes toks svorio pasiskirstymas potencialiai būtų pavojingas. Tačiau Maueris pabrėžia, kad 911 yra emocija, bet ne visa ji kyla iš 6 cilindrų variklio. Elektrinis 911 pasižymės panašiu vairo pojūčiu, gebėjimu įveikti posūkius ir galimybe jį vairuoti kasdien.
 
Mayeris taip pat atskleidė, kad kurti benzininius 911 yra vis sunkiau. Dabar išmetimo sistemos dėl naujų taršos standartų yra tokios sudėtingos, kad reikalingas vis didesnis variklio skyrius. Prisiminkite, kad kai variklis yra priekyje ar bent jau viduryje, išmetimo sistemą galima ištiesti po automobilio dugnu. 911 variklis yra gale, todėl išmetimo sistema turi būti labai kompaktiška. Maueris teigia, kad laikantis vidaus degimo variklio ir tradicinės jo padėties atstumas nuo galinės ašies iki galinio bamperio greitai priartės prie 2 metrų.
 
Taigi, elektrinis 911 yra neišvengiamas, nes benzininių automobilių žmonės greitai nebepirks. Be to, nors atkartoti tradicinį 911 charakterį bus sunku, „Porsche“ inžinieriams nebekils papildomų problemų dėl variklio talpinimo gale. Tiesa, nors hibridinis 911 jau yra testuojamas, visiškai elektrinio legendinio sportinio automobilio nesitikima pamatyti prieš 2030-uosius.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Porsche 911 technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt