Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2020-02-23
Stulbinantis garsas: revoliucinė „Continental“ garso sistema be garsiakalbių
Technologijų kompanija „Continental“ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė automobilinę garso sistemą be garsiakalbių. Unikali „Continental“ technologija „Ac2ated Sound“ su patentuota „Sennheiser“ garso sistema „AMBEO 3D“ leidžia atkurti įspūdingos kokybės erdvinį garsą, tam naudojant automobilio salono paviršiaus elementus. Išgaunamas garsas yra neįtikėtinai detalus ir gyvas, leidžiantis automobilio keleiviams mėgautis aukščiausios kokybės skambesiu. Be to, palyginti su įprastomis garso sistemomis, „Ac2ated Sound“ garso sistema iki 90 proc. sumažina įrangos svorį ir užimamą vietą, todėl puikiai tinka siekiant mažesnio automobilio svorio.
Kada automobilis tampa muzikos instrumentu
Technologija buvo kuriama remiantis klasikinių styginių instrumentų principu, kurių medinis korpusas atlieka rezonansinės kameros funkciją, o specialūs aktyvatoriai sužadina skirtingo dažnio bangas įvairiose automobilio salono vietose, todėl keleiviai girdi ypatingai tikrovišką, tarsi koncertų salėje garsą.
Ši garso technologija be garsiakalbių automobilių dizaineriams ir gamintojams tuo pačiu suteikia kur kas daugiau laisvės kuriant automobilio saloną, kadangi jiems nebereikia projektuoti kur montuoti daug vietos užimančius garsiakalbius ir kitą įrangą. Su „Ac2ated Sound“ garso technologija didžioji komponentų dalis yra nereikalinga, kadangi automobilio salono paviršiai atlieka garsiakalbio diafragmos funkciją. Aktyvatorių pagalba priekiniai statramsčiai, durelių ir lubų apdaila, taip pat galinė palangė vibruoja skirtingais dažniais taip sukuriant ypatingai kokybišką erdvinį garsą.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas