Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-26
Tai galėjo būti kiečiausias elektromobilis Žemėje: kas nutiko su unikaliu „Morgan“ elektromobiliu?

Tai galėjo būti kiečiausias elektromobilis Žemėje: kas nutiko su unikaliu „Morgan“ elektromobiliu?
 
„Morgan“ - tai vienas seniausių vis dar gyvų automobilių gamintojų, veikiančių nuo 1910 metų. „Morgan“ automobilius atpažinsite iš retro stiliaus dizaino ir, žinoma, medinio rėmo. „Morgan“ automobiliai yra greitesni nei atrodo iš pirmo žvilgsnio, todėl jie puikiai suderina šiandienos technologijas su praeito amžiaus estetika. Ir „Morgan“ ketino gaminti kiečiausią elektromobilį pasaulyje, bet negamins.
 
Skonis yra subjektyvus dalykas, tačiau negalima paneigti, kad „Morgan 3-Wheeler“ yra ypatingas automobilis. Triratis gražuolis su oru aušinamu motociklo varikliu išorėje, primena pirmuosius „Morgan“ kūrinius. Tai - absoliutus kompanijos bestseleris, kuris turi tūkstantį būdų išspausti šypseną iš bet kokio žmogaus. Tai yra automobilis, kuris nesirūpina geriausiai trasos įveikimo laikais, patogumu ar praktiškumu. „3-Wheeler“ yra vienas iš tų retų automobilių, kuris nėra įrankis - tai apsipirkti, nei lenktyniauti, nei keliauti į kitas šalis. Tai yra patirtis ir jūs jos norite.
Todėl „Morgan EV3“, elektrinė „3-Wheeler“ versija, galėjo būti kiečiausiu elektromobiliu Žemėje. Nepraktiškas, unikalus ir perdėtai nesusikoncentravęs į technologijas. „Morgan“ dizaineriai šiam triračiui elektromobiliui suteikė naują veidą, įkvėptą praeito amžiaus viduryje mokslinėje fantastikoje vaizduotų robotų.
 
Tačiau tai nereiškia, kad EV3 būtų buvęs labai prastas. Po grindimis jis būtų turėjęs 21 kWh bateriją, tiekiančią energiją 35 kW varikliui. Šis būtų energingai sukęs vienintelį galinį ratą. Buvo žadama, kad EV3 svers mažiau nei 500 kg ir tarp įkrovimų įveiks beveik 200 km.

 
„Morgan EV3“ dizainą įkvėpė senuose filmuose matyti robotai
©Gamintojo nuotrauka

Tiesa, į pastarąjį skaičių galite nekreipti dėmesio - EV3 niekada nebūtų važinėjęs ramiai, kad pasiektų maksimalų nuvažiuojamą atstumą. Kai „Morgan“ 2016 metais parodė šį gražuolį, prie jo sustojo eilė. Na, ne šiaip eilė - pirkėjų eilė. Kompanija nepriėmė išankstinių užsakymų, nes dar ne viskas buvo suderinta. O dabar automobilis yra atšauktas.
 
„Morgan EV3“ mirė dar negimęs. Šis triratis elektromobilis jau seniai turėjo važinėti gatvėmis, bet iš pradžių buvo sunku sutarti dėl baterijų tiekimo, vėliau inžinieriai susidūrė su keliais iššūkiais, susijusiais su netradicine automobilio konstrukcija. Galiausiai „Morgan“ nusprendė, kad iš EV3 nepavyks uždirbti pakankamai daug - jis būtų brangesnis už daugelį elektromobilių. Ir, nors „Morgan 3-Wheeler“ irgi yra brangesnis už daugelį automobilių, EV3 pirkėjų nebūtų buvę tiek daug.
 
Taigi, „Morgan“ nustūmė EV3 projektą į stalčių ir jį uždarė neribotam laikui. Kompanija vis tiek ketina gaminti elektromobilius, tačiau pirmiausia tai bus didesni markės modeliai.
 
Triračių elektromobilių dar bus. Ir bus tokių, kurie turi ypatingą charakterį. Štai Estijoje ruošiamasi gaminti „Nobe 100“ - kitokį triratį elektromobilį.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt