Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-26
Tai galėjo būti kiečiausias elektromobilis Žemėje: kas nutiko su unikaliu „Morgan“ elektromobiliu?

Tai galėjo būti kiečiausias elektromobilis Žemėje: kas nutiko su unikaliu „Morgan“ elektromobiliu?
 
„Morgan“ - tai vienas seniausių vis dar gyvų automobilių gamintojų, veikiančių nuo 1910 metų. „Morgan“ automobilius atpažinsite iš retro stiliaus dizaino ir, žinoma, medinio rėmo. „Morgan“ automobiliai yra greitesni nei atrodo iš pirmo žvilgsnio, todėl jie puikiai suderina šiandienos technologijas su praeito amžiaus estetika. Ir „Morgan“ ketino gaminti kiečiausią elektromobilį pasaulyje, bet negamins.
 
Skonis yra subjektyvus dalykas, tačiau negalima paneigti, kad „Morgan 3-Wheeler“ yra ypatingas automobilis. Triratis gražuolis su oru aušinamu motociklo varikliu išorėje, primena pirmuosius „Morgan“ kūrinius. Tai - absoliutus kompanijos bestseleris, kuris turi tūkstantį būdų išspausti šypseną iš bet kokio žmogaus. Tai yra automobilis, kuris nesirūpina geriausiai trasos įveikimo laikais, patogumu ar praktiškumu. „3-Wheeler“ yra vienas iš tų retų automobilių, kuris nėra įrankis - tai apsipirkti, nei lenktyniauti, nei keliauti į kitas šalis. Tai yra patirtis ir jūs jos norite.
 
Todėl „Morgan EV3“, elektrinė „3-Wheeler“ versija, galėjo būti kiečiausiu elektromobiliu Žemėje. Nepraktiškas, unikalus ir perdėtai nesusikoncentravęs į technologijas. „Morgan“ dizaineriai šiam triračiui elektromobiliui suteikė naują veidą, įkvėptą praeito amžiaus viduryje mokslinėje fantastikoje vaizduotų robotų.
 
Tačiau tai nereiškia, kad EV3 būtų buvęs labai prastas. Po grindimis jis būtų turėjęs 21 kWh bateriją, tiekiančią energiją 35 kW varikliui. Šis būtų energingai sukęs vienintelį galinį ratą. Buvo žadama, kad EV3 svers mažiau nei 500 kg ir tarp įkrovimų įveiks beveik 200 km.

 
„Morgan EV3“ dizainą įkvėpė senuose filmuose matyti robotai
©Gamintojo nuotrauka

Tiesa, į pastarąjį skaičių galite nekreipti dėmesio - EV3 niekada nebūtų važinėjęs ramiai, kad pasiektų maksimalų nuvažiuojamą atstumą. Kai „Morgan“ 2016 metais parodė šį gražuolį, prie jo sustojo eilė. Na, ne šiaip eilė - pirkėjų eilė. Kompanija nepriėmė išankstinių užsakymų, nes dar ne viskas buvo suderinta. O dabar automobilis yra atšauktas.
 
„Morgan EV3“ mirė dar negimęs. Šis triratis elektromobilis jau seniai turėjo važinėti gatvėmis, bet iš pradžių buvo sunku sutarti dėl baterijų tiekimo, vėliau inžinieriai susidūrė su keliais iššūkiais, susijusiais su netradicine automobilio konstrukcija. Galiausiai „Morgan“ nusprendė, kad iš EV3 nepavyks uždirbti pakankamai daug - jis būtų brangesnis už daugelį elektromobilių. Ir, nors „Morgan 3-Wheeler“ irgi yra brangesnis už daugelį automobilių, EV3 pirkėjų nebūtų buvę tiek daug.
 
Taigi, „Morgan“ nustūmė EV3 projektą į stalčių ir jį uždarė neribotam laikui. Kompanija vis tiek ketina gaminti elektromobilius, tačiau pirmiausia tai bus didesni markės modeliai.
 
Triračių elektromobilių dar bus. Ir bus tokių, kurie turi ypatingą charakterį. Štai Estijoje ruošiamasi gaminti „Nobe 100“ - kitokį triratį elektromobilį.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt