Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-02-27
Tai jau prasideda: senutė pirmosios kartos „Honda Accord“ gavo „Tesla“ variklius ir kas iš to išėjo

Tai jau prasideda: senutė pirmosios kartos „Honda Accord“ gavo „Tesla“ variklius ir kas iš to išėjo
Automobilių entuziastai mėgsta greitus ir klasikinius automobilius. Pirmosios kartos „Honda Accord“ tikriausiai yra vienas iš tų automobilių, kuris patrauktų markės gerbėjo dėmesį, tačiau šis yra kitoks. Tai - naujų vėjų automobilių kultūroje apraiška - „Teslonda“ pakrikštytas automobilis yra skirtas traukos lenktynėms ir nešioja „Tesla“ širdį.
 
Automobilių entuziastai mėgsta tobulinti savo mašinas. Vieni tai daro jas tiesiog restauruodami, gražindami prie gamyklinio grožio su šiokiais tokiais individualiais potėpiais, o kiti persekioja greičio rekordus. Kažkur šiame paveiksle yra ir variklių keitimas. Dažnai į automobilius montuojami didesni ir galingesni varikliai, vairuotojui suteikiantys daugiau džiaugsmo. Pasaulyje yra ne vienas „Mazda MX-5“ su V6, klasikinis „Mini“ su „Hayabusa“ ar net „Volkswagen Golf“ su V8 varikliu. Tačiau dabar papūtė nauji vėjai - šis pirmosios kartos „Honda Accord“ yra varomas „Tesla“ varikliu.
 
Šio automobilio, kūrybingai pavadinto „Teslonda“, kūrėjas į jį sumontavo visą „Tesla“ varančiąją ašį. Ją reikėjo modifikuoti, tačiau toks sprendimas nebuvo labai sudėtingas, nes joje jau buvo elektros variklis. Priekiniai „Teslonda“ nėra varomi, nes automobilis yra ruoštas traukos lenktynėms. Priekinė ašis yra skirta būtent tokiems lenktyniniams automobiliams ir taip pat nėra originali. Iš tikrųjų, šiame automobilyje liko nedaug 1981-ųjų „Honda Accord“ dalių, tačiau restauruotas kėbulas atrodo visai gražiai.
 
Kadangi ašis buvo paimta iš avarijoje stipriai apgadinto „Tesla“ automobilio, baterijų teko ieškoti kitur - „Teslonda“ naudoja „Chevrolet Bolt“ elementus. Jie negarantuoja didelio nuvažiuojamo atstumo, tačiau šis kūrinys savo gyvenimą gyvens mylios ketvirčio atkarpomis, todėl tai nėra svarbu. Tiesa, kol kas „Teslonda“ negali varžytis su greičiausiai traukos lenktynių automobiliais - jis nusileistų net tai pačiai „Tesla“ mašinai, iš kurios pasiskolino ašį.
 
„Teslonda“ iki 97 km/h įsibėgėja per 2,7 s. Tai yra išties didelis greitis, tačiau toli gražu nuo kokio nors rekordo. Čia galite pamatyti, kaip tai atrodo:
Vaizdas iš tiesų įspūdingas, nors sąlygos akivaizdžiai nebuvo idealios. Automobilio padangos buvo šaltos, oro temperatūra buvo gana žema. „Teslonda“ geresnėmis sąlygomis galėtų pasiekti ir 2,5 sekundžių laiką. Visgi, automobilio kūrėjas tikrai nesivaikė rekordų ir trofėjų, nes nebūtų pasirinkęs klasikinio automobilio kėbulo.
 
Tikėtina, kad ateityje panašių projektų pamatysime vis daugiau. Egzistuoja kelios kompanijos, kurios konvertuoja įprastus automobilius į elektromobilius. Nors vieni mano, kad taip pavyks keliuose išlaikyti senus aplinkos netausojančius automobilius, kitiems tai atrodo vos ne šventvagiškas klasikinių automobilių gadinimas.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt