Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-10-29
„Tesla“ mums nėra pagrindinis konkurentas ir mūsų sedanas yra daug efektyvesnis nei bet kuris kitas

„Tesla“ mums nėra pagrindinis konkurentas ir mūsų sedanas yra daug efektyvesnis nei bet kuris kitas
 
Sunku nelyginti „Lucid Motors“ su „Tesla“. Abiejose bendrovėse yra daug panašumų, ypač kai kalbama apie išskirtinį dėmesį prabangioms elektrinėms transporto priemonėms, tačiau atrodo, kad „Lucid“ iš tikrųjų nemato „Tesla“ kaip tiesioginio konkurento.
 
Neseniai „Lucid Motors“ generalinis direktorius Peteris Rawlinsonas prasitarė, kad jo vadovaujama įmonė iš tikrųjų yra labiau tradicinių gamintojų, tokių kaip „Mercedes-Benz“, konkurentė.
 
„Sakyčiau, kad pagrindinis mūsų konkurentas yra automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“. Manau, labai svarbu, kad mes pradedame nuo aukščiausios klasės pozicijos kaip tikras prabangos prekės ženklas.“
 
Pasak jo, „Lucid Motors“ turi šansų prieš įsitvirtinusius prabangių automobilių gamintojus, nes šie nepakankamai greitai prisitaiko prie pokyčių . Be to, jis mano, kad, kaip ir „Tesla“, „Lucid“ dalyvavimas pasaulinėje automobilių arenoje padės paspartinti perėjimą nuo vidaus degimo variklių prie visiškai elektrinių transporto priemonių. 
 
Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad „Lucid Air“ sedanas yra daug efektyvesnis nei bet kuris kitas rinkoje esantis elektrinis sedanas, atsižvelgiant į nuvažiuojamą atstumą, nors ir pripažįsta, kad „Tesla“ yra labai arti.
 
Primename, kad pirmoji „Lucid“ serijinė transporto priemonė, sedanas „Air“, kainuoja nuo 69 900 JAV dolerių. Automobilis vienu įkrovimu įveikia 653 km, o bazinė jo versija turi 480 arklio galių. Aukščiausio lygio „Air“ kainuoja 161 500 JAV dolerių, o jo nuvažiuojamas atstumas siekia 832 km, maksimali galia – 1080 arklio galių.
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt