Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-20
Tesla pardavimai toliau krenta, ar tai kertinis momentas, kai baigsis Tesla dominavimas Europoje?

Tesla pardavimai toliau krenta, ar tai kertinis momentas, kai baigsis Tesla dominavimas Europoje?
 
Keletas skirtingų žiniasklaidos priemonių praneša apie ir toliau krentančius „Tesla“ elektromobilių pardavimus Europoje. Kai kurie netgi mano, kad tai yra kertinis momentas, kai dėl išaugusios konkurencijos „Tesla“ Europoje galutinai užleis pozicijas vietiniams elektromobilių gamintojas. Bet ne viskas taip paprasta, kaip gali atrodyti.
 
„Automotive News“ paskelbtame straipsnyje aiškiai tvirtinama, kad „net, kai Europoje pastebimas elektromobilių bumas – Tesla pardavimai ir toliau krenta“.
 
„Remiantis rinktos tyrimus atliekančių analitikų iš JATO Dynamics skaičiais, per pirmąjį pusmetį Europoje elektromobilių pardavimai padidėjo 34 %, iki 217 495 vnt. Kai per tą patį laikotarpį Tesla pardavimai Europoje sumažėjo 18 %, iki 37 251 vnt.“, - tašo „Automotive News“ ir tvirtina, kad „Tesla“ Europoje praranda lyderio pozicijas.
„Zero Hedge“ paskelbtame išraiškingo pavadinimo straipsnyje – „Teslą Vokietijoje sutraiškė VW, Renault ir Hyundai Group elektromobiliai“ – rašo dar atviriau.
 
„Automobilių pardavimų klausimu Vokietijoje metai buvo labai bjaurūs. Išskyrus elektromobilių sektoriuje.
 
Bendrai naujų automobilių rinka Vokietijoje per pirmuosius 7 mėnesius nukrito 18 %, iki 1,526 mln. vnt. Tačiau elektromobilių pardavimai per tą patį laikotarpį šovė į viršų 65 %, o 2019-aisiais per tą patį laikotarpį taip pat augimas buvo 88 %.
 
Per metus buvo parduota 61 105 elektromobilių ir tai sudarė 4 % nuo visų naujų automobilių pardavimų. 2018-aisiais rodiklis nesiekė ir 1 %.
 
Tačiau Tesla žlunga. Jos pardavimai per septynių mėnesių laikotarpį praėjusiais metais buvo 6 816, o šiais metais siekia 5 306 vnt., ir dalis elektromobilių rinkoje sumenko nuo 18,4 % iki 8,7 %“, - rašo „Zero Hedge“ ir leidžia aiškiai suprasti, kad „Tesla“ neatlaiko Europoje išaugusios konkurencijos ir praranda savo lyderės pozicijas.
 
Tikėtina, kad pateikiami duomenys yra tikslūs, tačiau „Electrek“ atkreipia dėmesį, kad ne konkurencija ar nauji konkurentų rinkai pristatyti elektromobiliai yra pagrindinės priežastys, kodėl Europos rinkose sumenko „Tesla“ pardavimai.
 
Visiems puikiai žinoma, kad pasaulis vis dar kovoja su koronaviruso pandemija ir praktiškai visi automobilių gamintojai susidūrė su tiekimo grandinių problemomis.
 
„Tesla“ jau ir taip sugebėjo visus nustebinti, kai paskelbė paskutiniojo ketvirčio rezultatus, ir iš jų paaiškėjo, kad esant tokioms sudėtingoms sąlygoms – jų automobilių pristatymo rezultatai sumenko tik 5 %, kai tuo tarpu kiti automobilių pramonės atstovai fiksavo ir daugiau, kaip 30 % kritimą.
 
Tuo metu, kai Europos elektromobilių gamintojai jau pradėjo gaminti elektromobilius ir jiems pristatyti šalia esantiems klientams problemų nebuvo, „Tesla“ pagrindinė Fremonte, JAV, esanti gamykla buvo uždaryta. Būtent čia ir gaminami Europai bei kitoms rinkoms skirti elektromobiliai. Negana to, juos dar reikėjo atplukdyti į Europą, kas esant tokioms pandemijos sąlygoms tapo sudėtinga užduotimi.
 
Tai ir nulėmė mažesnę „Tesla“ elektromobilių pasiūlą europiečiams ir tik liepos pabaigoje „Tesla“ vėl grįžo prie įprastų europiečiams skirtų elektromobilių gamybos apimčių
 
„Electrek“ pripažįsta, kad „Tesla“ Europoje susiduria su išaugusia konkurencija ir čia akivaizdžiai spaudimą daro „VW“ bei „Renault“ elektromobiliai. Per kelerius ateinančius metus „Tesla“ rinkos dalis Europoje sumažės, tačiau pirmasis 2020-ųjų metų pusmetis neturėtų būti laikomas „Tesla“ pakasynomis Europoje.
 
Atsižvelgiant į ilgai buvusią uždarytą Fremonto gamyklą bei sutrūkinėjusias tiekimo grandines – tie „Tesla“ rezultatai Europoje yra visai geri. Be to, JAV elektromobilių gamintojas visada geresnius rezultatus demonstruodavo antroje metų pusėje ir ypatingai per ketvirtą ketvirtą. Tad šiuo atveju labai tinka pasakymas: „viščiukus skaičiuosime rudenį“.
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt