Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-01-19
Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai

Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai
Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai į eismo įvykius patenka „Subaru“  automobiliai, o rečiausiai – „Peugeot“ . Visgi tarp visų tikrintų transporto priemonių didžiausias vidutinis apgadinimų skaičius fiksuojamas tarp „BMW“ modelių. Didžiausią vidutinę žalą patyrusių automobilių trejetuke – „Porsche“, „Subaru“ ir „Jeep“ markės. 

4 iš 5 „Subaru“ automobilių buvo apgadinti
 
Dažniausiai Lietuvoje žalas patiriančių automobilių sąrašo viršuje – „Subaru“. Net 78,7 proc. visų tikrintų šios markės transporto priemonių buvo patyrusios didesnių ar mažesnių apgadinimų. Toliau rikiuojasi „BMW“ (74,7 proc.), „Porsche“ (74,2 proc.), „Hyundai“ (62,9 proc.) ir „Jeep“ (61 proc.).
 
Tarp jų  išsiskiria „BMW“ – daugumoje tyrime dalyvavusių šalių, būtent šios markės automobiliai į eismo įvykius patenka dažniausiai.
 
„Senesnius „BMW“ modelius mėgsta įsigyti jaunesni ir mažiau patyrę vairuotojai, kurie dažnai sukelia avarijas. Net ir draudimo kompanijos pripažįsta, kad „BMW“ vairuotojai kelyje linkę labiau rizikuoti. Tai įvertinus, nestebina, kad šios markės automobiliai pagal apgadininimų statistiką dažnai atsiduria įvairių sąrašų viršuje“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.
 
Rečiausiai Lietuvoje apgadinami – „Peugeot“ automobiliai (37.1 proc. visų platformoje tikrintų modelių). Toliau rikiuojasi „Renault“ (40,2 proc.), „Fiat“ (42,7 proc.), „Citroen“ (44 proc.) ir „Opel“ (47,1 proc.). 
 
Į didelę avariją patekęs automobilis gali būti nesaugus vairuoti ir turėti rimtų defektų, kuriuos vėliau teks pašalinti. Norint įsigyti tvarkingą transporto priemonę, svarbu patikrinti automobilio istoriją ir pasitarti su profesionaliu mechaniku.


Daugiausiai žalų įrašų randama tarp „BMW“ automobilių
 
Kai kurių transporto priemonių istorijos ataskaitose galima rasti gerokai daugiau apgadinimų įrašų nei kitų. Lietuvoje daugiausiai žalų įrašų užfiksuojama „BMW“ automobilių istorijos ataskaitose – vidutiniškai 2,12 žalos. Penketuke taip pat randama „Lexus“ markė – 2,09, „Porsche“ – 1,99, „Land Rover“ – 1,96 ir „Subaru“ – 1,92.
 
„Statistiškai, automobiliai į eismo įvykius patenka kas penkerius metus. Žinoma, daug ką lemia ir vairuotojo per metus nuvažiuojamas atstumas. Daug žalų patyrusį automobilį gali būti brangu ir sudėtinga prižiūrėti. Tarp mūsų per pastaruosius metus tikrintų automobilių išsiskiria vienas „Volkswagen Passat“, kuris turėjo net 32 žalos įrašus“, – pasakoja M. Buzelis. 
 
Mažiausiai apgadinimų patiria ekonominės klasės automobilių gamintojų modeliai: „Fiat“ – 1,51 žalos, „Citroen“ – 1,57, „Peugeot“ – 1,59, „Opel“ – 1,6, „Mazda“ – 1,61. Kadangi greičio mėgėjai paprastai šių markių nesirenka, tai atsispindi ir jų fiksuotų žalų statistikoje.

Aukštesnės klasės automobilių apgadinimai atsieina brangiau
 
Lietuvoje didžiausia vidutinė apgadinimų vertė fiksuota „Porsche“ automobiliams – 6 150 eurų. Toliau rikiuojasi „Subaru“ – 5 028 eurai ir „Jeep“ – 4 495 eurai. Kuo didesnę žalą yra patyrusi transporto priemonė, tuo didesni gali būti jos patirti apgadinimai. Perkant tokį automobilį reikia gerai įvertinti visas rizikas ir išsiaiškinti, kaip buvo suremontuoti defektai. 
 
Aukštesnės klasės automobilių patiriamų apgadinimų vertė didesnė nei ekonominės klasės. Sutvarkyti net ir nedidelį prabangaus automobilio įlenkimą gali atsieiti tūkstančius eurų.
 
Tarp visų tyrime dalyvavusių šalių, brangiausiai vertinami „Dodge“ automobilių apgadinimai – vidutinė žalos vertė siekia 5 945 eurus. Į trejetuką taip pat patenka „Porsche“ (5 236 eurai) ir „Tesla“ (4 896 eurai).

Tyrimo metodologija
 
Tyrimo metu išanalizuotos „carVertical“ vartotojų įsigytos automobilių ataskaitos nuo 2022 m. spalio iki 2023 m. spalio. Kiekvienoje ataskaitoje užfiksuotos žalos buvo priskirtos konkrečiai markei, paverstos į procentus ir surikiuotos. Kasmet apdorodama milijonus automobilių istorijos ataskaitų, įmonė gali įžvelgti naudotų automobilių rinkos tendencijas ir prognozes.
 
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt