Markės

Straipsniai
Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-11-18

Universalios padangos: kodėl mechanikai nenori, kad jas pirktumėte?

Universalios padangos: kodėl mechanikai nenori, kad jas pirktumėte?
Universalios padangos tampa vis populiaresniu pasirinkimu tarp vairuotojų, kurie ieško patogumo ir nenori keisti padangų du kartus per metus. Bet kodėl mechanikai dažnai skeptiškai vertina šį sprendimą? Ar tai tik pramonės triukas, kad padidintų pardavimus, ar iš tikrųjų yra pagrįstų priežasčių, dėl kurių turėtumėte susimąstyti prieš įsigyjant universalias padangas?

Neatitinka ekstremalių oro sąlygų

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl mechanikai atsargiai žiūri į universalias padangas, yra jų nesugebėjimas užtikrinti optimalų veikimą tiek ekstremaliai karštomis vasaros dienomis, tiek šaltomis žiemos sąlygomis. Universalių padangų gumos mišinys yra sukurtas taip, kad būtų „geras“ įvairiose temperatūrose, bet niekada „idealus“. Vasarą jos gali perkaisti ir prarasti sukibimą, o žiemą – sustingti ir tapti slidžios, todėl stabdymo kelias gali būti pavojingai ilgas.

Kompromisas dėl sukibimo ir saugumo

Mechanikai dažnai pabrėžia, kad universalios padangos niekada neprilygs sezoninėms padangoms saugumo atžvilgiu.
Vasarą, kai reikia greito stabdymo ar staigių manevrų, vasarinės padangos užtikrina geriausią sukibimą, o žiemą – žieminės padangos yra nepakeičiamos važiuojant slidžiais keliais. Universalios padangos siūlo tik vidutinišką našumą, kas reiškia, kad rizikuojate mažesniu saugumu, ypač ekstremaliomis sąlygomis.

 
Didesnis dėvėjimasis

Dar vienas argumentas, kurį dažnai pateikia mechanikai, yra tas, kad universalios padangos gali dėvėtis greičiau nei specializuotos sezoninės padangos. Dėl jų hibridinio dizaino ir gumos mišinio, jos gali būti ne tokios ilgaamžės, ypač jei vairuojate ilgesnius atstumus ar sunkesnėmis sąlygomis. Taigi, nors sutaupote padangų keitimo išlaidas, galite dažniau susidurti su būtinybe keisti padangas.

Padidėjusios degalų sąnaudos

Mechanikai taip pat atkreipia dėmesį į tai, kad didesnis universalios padangos pasipriešinimas riedėjimui gali lemti didesnes degalų sąnaudas. Kadangi jos nėra optimizuotos konkrečioms oro sąlygoms, automobilio varikliui gali tekti dirbti sunkiau, kad išlaikytų tą patį greitį, o tai ilgainiui gali kainuoti daugiau degalų.

Saugumo klausimai

Galiausiai, mechanikai išreiškia susirūpinimą dėl saugumo. Dėl vidutiniško našumo universalios padangos gali būti pavojingesnės ekstremaliomis sąlygomis, ypač esant stipriam lietui ar sniegui. Mechanikai žino, kad vairuotojai dažnai linkę neįvertinti šių rizikų, todėl jie gali primygtinai siūlyti rinktis sezonines padangas, kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas.

Ar verta klausytis mechanikų?

Nors mechanikai gali atrodyti per daug skeptiški, jų argumentai turi pagrindo. Jei gyvenate regione, kur oro sąlygos labai skiriasi, verta investuoti į sezonines padangas. Tačiau jei gyvenate vietovėje, kur klimatas yra švelnus, universalios padangos gali būti praktiškas sprendimas. Galiausiai, jūsų saugumas ir vairavimo sąlygos turėtų būti svarbiausi veiksniai, kai svarstote, kokias padangas pasirinkti.

Mechanikai tiesiog nori užtikrinti, kad jūsų automobilis būtų kuo saugesnis, o jūs patys galėtumėte mėgautis kokybiška ir patikima vairavimo patirtimi.
 
Susiję straipsniai
Ką bendro automobilių gamintojai turi su festivaliais, sportu, mada? Ką bendro automobilių gamintojai turi su festivaliais, sportu, mada? 
Elektromobiliai kėsinasi į kone šventą teritoriją: ar jie prisijaukins benzingalvius? Elektromobiliai kėsinasi į kone šventą teritoriją: ar jie prisijauki 
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių? Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automob 
BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektromobilio versija BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektro 
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt