Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-29
Vokiečių inžinierius paaiškino, kodėl genda vokiška technika ir kodėl japoniška yra atsparesnė

Vokiečių inžinierius paaiškino, kodėl genda vokiška technika ir kodėl japoniška yra atsparesnė
K. Depaul, vyresnysis MTEP projektų vadovas, studijavo medicinos biotechnologiją, taip pat yra inžinerijos ir pramonės inžinerijos bei vadybos magistras.
 
Esu pusiau vokietis ir dirbu mokslinių tyrimų ir plėtros srityje kartu su vokiečių grupe.  
 
Tai leidžia daryti prielaidą, kad galėčiau apibendrinti, kaip galvoja vokiečių inžinieriai ir kodėl dėl to mažiau patikimi jų mechanizmai (ne tik automobiliai) vadinamajame realiame pasaulyje. Man taip pat buvo malonu dirbti su saujele Japonijos, Italijos, Taivano, Kinijos ir Rusijos mokslininkų ir inžinierių, tačiau leiskite šiame atsakyme apsiriboti dvejomis minėtomis šalimis.
 
Vokiečių ir japonų inžinieriai turi vieną bendrą bruožą: jie suprojektuos visas smulkmenas. KIEKVIENAM ATSAKINGAM komponentui! Taigi tai, ką jie konstruoja, žlugs tiksliai taip ir tokiomis aplinkybėmis, kokias jie numato. Taigi kodėl skiriasi patikimumas? Ar vokiečiai blogiau atlieka savo darbą?
 
Ne. Tačiau jie turi lemtingą ydą: jie yra vokiečiai.
 
Leiskite man paaiškinti.
 
Vokiečiai mėgsta taisykles. Jie laikosi tų taisyklių. Vokiečių inžinieriai tikisi, kad ir kiti žmonės jų laikysis.
 
Kai japonų inžinieriai pradeda kurti gaminį, jie klausia savęs: „Kaip klientai jį naudos? Kaip galiu užkirsti kelią nesėkmei, jei jie kažkuo piktnaudžiauja?“
 
Vokiečių inžinierius: „Aš sukūriau šią mašiną ir ji turi būti naudojama būtent tokiu būdu. Jei klientas tuo piktnaudžiauja ir ji genda, kaltas jis, o ne aš.“ 
 
Ir taip yra. Daugumai vokiškų gaminių, jei juos naudosite tiksliai taip, kaip nurodyta vadove, ir tokiomis sąlygomis, kurios yra jam skirtos, tikriausiai tarnaus neribotą laiką. Išeikite už šių ribų ir galite tikėtis, kad jie suges.
 
Kita vertus, japoniški gaminiai bus geresni, net ir nesilaikant instrukcijos ir tarnaus ilgiau.
 
Čia trumpas realus įvykis - anekdotas, kad pabrėžčiau savo mintį.
 
Mes (komanda: PM, chemikas, skysčių dinamikos inžinierius, konstruktorius) sukūrėme tam tikrą filtrą, skirtą tam tikros rūšies vandens valymui. Suprojektavome jį taip, kad tiktų apie 75 % pramonės klientų, ir pateikėme tikslų instrukcijų lapą, kuriame nurodytos darbo sąlygos.
 
Po mėnesio į laboratoriją atėjo šiek tiek piktokas pardavimų vadybininkas su mėginių konteineriais, vienu purpurinės spalvos ir vienu su švariu vandeniu. Jis emocingai paaiškino, kad mūsų filtras nuspalvino vandenį purpurine spalva ir kad tai buvo gedimas.
 
Mes analizavome skaidrų vandenį. Jame buvo 2 % daugiau nei maksimalus mangano kiekis. Dėl to jis nusėdo kaip KMnO4, kuris iš tikrųjų yra gražios spalvos.
 
Kai pardavimų vadybininkas grįžo, jis tikėjosi atsiprašymo. Iš jo buvo pasijuokta, jis buvo paskelbtas kvailiu ir išsiųstas atgal pas klientą su rekomendacija.
 
Mes buvome patenkinti situacija.

Foto: ©HScarphotographie | pixabay.com
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt