Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-17
Volkswagen pristatė mobiliąsias ir greitąjį įkrovimą palaikančias elektromobilių stoteles

Volkswagen pristatė mobiliąsias ir greitąjį įkrovimą palaikančias elektromobilių stoteles
Nepaisant nuolat didėjančių mobiliųjų telefonų baterijų talpų, daugelis vis tiek nešiojasi papildomą išorinę bateriją. Panašiu principu masto ir „Volkswagen“ kompanija. Ji kuria elektrinėms transporto priemonėms skirtą mobilią ir greitąjį įkrovimą palaikančią stotelę, kuri turės tiek energijos, kad galės „pamaitinti“ net 15 elektromobilių.
„VW“ teigia, kad mobili įkrovimo stotelė galėtų atsirasti viešose automobilių stovėjimo aikštelėse ar laikinai atgabentos šalia vykstančių masinių renginių, tokių kaip koncertai ar parodos.

Pirmosios tokios įkrovimo stotelės jau galėtų atsirasti dar iki šių metų vasaros. Kompanija planuoja bandomąją stotelę įrengti šalia savo buveinės Volfsburge, Vokietijoje. Jei pilotinė stotelė pasirodys gerai, tokios mobilios stotelės kituose miestuose bus pradėtos diegti nuo 2020-ųjų.

„Mobilios įkrovimo stotelės yra svarbus žingsnis link efektyvaus [elektrinių transporto priemonių] įkrovimo taškų tinklo [plėtros]“, - sakė „Volkswagen Group Components“ vadovas Thomas‘as Schamll‘as.

„Jos gali būti įrengtos bet kur, atsižvelgiant į poreikį – su arba be papildomo maitinimo šaltinio. Toks lankstumas leidžia visiškai nauju būdu ir sparčiai plėtoti įkrovimo infrastruktūrą. Tokiu būdu miestai, prieš įrengdami nuolatines elektrinių transporto priemonių įkrovimo stoteles, gali nustatyti vietas, kuriose būtų tikslingiausia įrengti tokius objektus. Taip pat bus galima laikinai atgabenti didelį kiekį įkrovimo stotelių ten, kur konkrečiu metu to labiausiai reikės.“

„VW“ teigia, kad vienos tokios stotelės pajėgumai siekia 360 kW ir galima įkrauti iki 15 elektrinių transporto priemonių. Dėl greito įkrovimo technologijos pats įkrovimo procesas vidutiniškai trunka 17 minučių.

Kai įkrovimo stotelės baterijų energijos lygis nukrenta žemiau 20 procentų, visas įrenginys gali būti pakeistas nauja stotele arba įkrauta iš maitinimo šaltinio. Šią mobilią stotelę galima nuolatos laikyti prijungus prie kintamosios srovės maitinimo šaltinio su nuolatine 30 kW galia ir baterijos pačios save papildys energija.
„Mūsų mobiliosios įkrovimo stotelės suteikia dar vieną labai svarbų pranašumą“, - teigė „Volkswagen Group Components“ techninės plėtros vadovas Mark‘as Möller‘is. „Tik tuomet, kai elektromobilis yra įkrautas tvariai pagaminta elektros energija, galima teigti, kad [elektromobilis] užtikrina CO2 neutralų mobilumą. Mūsų įkrovimo stotelė yra pirmoji, kuri gali trumpam saugoti tvariai [iš atsinaujinančių energijos šaltinių, kaip saulės ar vėjo] pagamintą elektros energiją.“

Prie vienos mobiliosios stotelės vienu metu galima prijungti ne daugiau kaip 4 elektrines transporto priemones, įskaitant elektrinius dviračius. Stotelė palaikys dvi nuolatinės elektros (DC) srovės jungtis, dvi kintamosios srovės (AC) jungtis ir 100 kW (DC) įkrovikliai galės elektromobilį pilnai įkrauti per 17 minučių. Kaip mobiliai stotelei tai yra išties puikus rezultatas.

„VW“ mano, kad ateityje klientams pasiūlys ir specialią mobilią aplikaciją, kurioje bus galima nuolatos matyti kur arčiausiai yra tokia mobili įkrovimo stotelė ir patogiai papildyti energija savo elektrinę transporto priemonę.

www.autodoc.lt
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viską Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų? Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviai Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairo Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga „Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti? Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumai Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt