Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8487)

Daugiau apie automobilį Mitsubishi Space Star
1998 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mitsubishi Space star | 2010-02-25
Patikimas ir patogus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas
Nedidelė bagažinė
Automobilis tikrai vertas prašomų pinigų, tik reikia nusipirkti geros būklės. Pats turiu pirmų gamybos metu, pirkau parvežta iš Prancūzijos, korozijos žymiu neradau. Stengiuosi tinkamai jį prižiūrėt ir dėl to tikiuosi rudžių greit nepasirodys. Bet geriau jau lai rūdija, negu pastoviai servisuose lankytis ir juos išlaikyti. Jau eksploatuoju trečius metus ir jokių problemų neturėjau. Todėl šiemet nupirkau savo antrajai pusei tokį pat, tik naujesnių metų ir galingesnių variklių. Manasis yra su 1.3 l. varikliu, kuro sąnaudos tikrai nedidelės, tik kai važiuoji pilnas ekipažas ir nori paspausti, tada truputi galios trūksta. Todėl kai savajai pirkau, tai nupirkau su 1.8 GDI (90kW), kuro sąnaudos ir ganetinai nedidelės, ir trauka gera. Eksploatacijos kaštus sudaro tik tepalų, tepalų filtrų ir stabdžių kaladėlių keitimas. Juos keičiu pats, todėl kaštai labai minimalus. O remontuoti ką nors daugiau neteko. Jei tik patinka, tai ir pirkti. Tik nenusipirkti visai nustekentos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Ka
1996 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-25
muilinė ant ratų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
įdomi salono ir kėbulo stilistika, nebloga vairo sistema, dianmiškas važiavimas 1,6 varikliu, nebrangios dalys, pigus taisyti
nepatikimas, perkaista seni varikliai, prasta surinkimo kokybė, mažas ir nefunkcionalus kėbulas, rūdi, pavarų dėžė karatsi apsitepaluoja, stabdžiai irgi sugenda, greit nuvertėja
mažas salonas ir tik trijų durų kėbulas sąlygoja mašinos nepraktiškumą ir salono minimalizmą. Mieste važinėti ji puikiai tinka, ypač moterims, nes dizainas yra panašus į išsiskėtusios varlės :) . tiesa, panašiai galima pasakyti ir apie prietaisų skydelio formą. Šioje mašinoje viskas yra minimalistiška - tiek salono medžiagos, tiek įrangos kiekis, tiek abejotina surinkimo kokybė. mašina vairuojama lengvai, tačiau komforto tikrai trūksta, ji vangoka. labai dažnai pasitaiko, kad nėra net vairo stiprintuvo, bet yra versijų ir su odiniu salonu ir oro kondicionieiriumi, todėl lengva apsigauti perkant. pasitaiko daug gedimų, tačiau viskas šalinama pigiai, nes Ford detalės vienos pigiausių Lietuvos rinkoje. tiesa, ne visos pigios detalės yra vertos mokamų skatikų, nes yra labai nekokybiškų. Variklis yra tik vienos kubatūros (iki 2003 metų), t.y. - 1,3 litro benzinis 50 ir 60 ag., jie paprasti, bet nedinamiški ir galiu paskayti, kad neekonomiški, nes norint įsibėgėti reikia smarkiai akseleruoti, o taip sąnaudos pasiekia kartais net ir 7 - 8 litrus. patariu pirkti mašinas tik nuo 2003 metų, ne spagerėjo kėbulo dizainas ir medžiagų kokybė, dingo tie šlykštūs juodos spalvos plastmasiniai sparnai (imta dažyti kėbulo spalva), atsirado dinamiškesnių variklių. liko senasis galingesnis 1,3l 60 ag bei atsirado naujas 70 ag, atsirado smagus 95 ag (70kw) 1,6 benzininis motoras. taip pat gimė versijos StreetKa (kabrioletas) ir SportKa (sportinis mažiukas su 1,6L) varikliu. bendras variklių patikimumas yra geras, tik jų apetitas yra abejotinas. Tiesa, jie mėgsta leisti alyvą per tarpines ir senieji motorai bijo perkaitimo. patikimumas abejotinas, nors mašina tikrai nėra prasta vien dėl tos pirežasties, kad galima gauti nebrangių detalių, kurios kainuoja nedaug. tipiška mašina miestui. dėl pakabos gedimų, kuriuos sukelia prasti mūsų miestų keliai, ją gali pabosti taisyti. sankabą gakima nusipirkti už 400 lt., stabdžių trinkeles už 80-90 lt, priekinį žibintą už 200 lt. žinoma gerai apžiūrėti variklį (ypač jo galvutę ir tepalo lygį, ar nėra tepalų nuotėkio). patikrinti pakabą bei kėbulą, kuris senuose modeliuose linkės aprūdyti bei blunka jo kėbulo spalva. Vnegti įtartinų mašinų. Tai nelabai vykusi mašina, kuri smarkiai nuvertėja ir ją nelabai kas perka, nors dėl skonio ir stiliaus visiems neįtiksi. tiesa, kabrioletas ir sport versija visai įdomūs mašiniukai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Panda
2003 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-25
Fiatas, kuriam nepasitaiko "fix it again tomorrow"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprasta ir gan patikima konstrukcija, pigios dalys, normalus patikimumas, gana įdomus ir funkcionalus salonas, gana erdvus vidus, lengva manevruoti, patogi pavarų dėžė
maža bagažinė esant normaliam sėdynių išdėstymui, prasta įranga, pasitaiko vandens siurblio, kuro siurblio, generatoriaus, pakabos, aušintuvo varikliuko gedimų. ne iki galo apgalvota salono erdvė
vienas iš tų retų fiat modelių, kuris mažai kelia problemų. išties, jis nėra blogas, vertinamas gana teigiamai. gana sėkmingi buvo ir jo pardavimai. mašina yra gera tuo, jog ji yra paprastos konstrukcijos ir nesudėtinga tvarkyti. žinoma, ji kartais sukelia problemų, bet tai nėra tas Fiat, kuris vardijamas kaip ligų maišas. vidus yra tikrai erdvus (keleiviams vietos turi pakakti, ypač jų galvoms). didesnė problema yra ta, kad mažai vietos vairuotojo dešiniajai kojai, kuri vairuojant remiasi į suapvalintą panelę, kuri yra per didelė ir išpūsta (neapgalvotas sprendimas) ir daugelis tai pastebi ir tuo skundžiasi. surinkimo medžiagos prastokos, nes barška, braška ir vairuotojo sėdynė. bagažinė tikrai pakankamo dydžio, sulenkus galines sėdynes galima be problemų gabenti dviratį. pakaba yra nei per kieta, nei minkšta, gana nebloga. dėl jos patikimumo daug nusiskundimų negirdėti, nebent dėl nepatikimos 4x4 versijos 100 HP, kuri turi silpną tiltą ir blogai spyruokliuoja (nepatariu pirkti). žinoma, mieste teks susidurti su stabilizatorių jungčių ir ašių disbalansu.šaunu, kad mašinos dalys pigios. varikliai yra geri, išskyrus bazinę 1,1 litro versiją, kuri per silpna ir perkaista variklio galvutė, nes stringa ventiliatoriaus varikliukai.iš benzininių patariu 1,2 litro 44 kw motorą, žinomą dar iš Punto, kuris pakankamai dinamiškas ir vartoja nedaug degalų. Yra ir dinamiška 81 kw 1,4l darbo tūrio versija, bet ji pareikalaus nemažai benzino. apie fiat variklių dinamiką geriau nekalbėti, nes ji - pavyzdinė. Problema tik jų patikimumas, nes jis gali būti nenuspėjamas dėl vienos priežasties - vairuotojo aplaidumo. Žinoma problemų dėl kuro siurblių, sankabos ir generatoriaus. patariu susidomėti 1,3l JTD (Multijet) 52kw versija su milžiniška turbina (tiesioginis kuro įpurškimas Common rail). tai labai geras dyzelis, nes tylus ir dinamiškas, ekonomiškas. jo problema - nepatikimos turbinos ir kuro siurbliai, bet tai yra prasto kuro ir agresyvaus važinėjimo pasėkmė. dažniau kritikuojami benzininiai varikliai. Beje, šis dyzelis buvo pardavinėjamas Opel koncernui, kurį pastarieji naudojo kompaktuose. O tai jau reiškia nemažai. Pirkti dyzelį iš kito koncerno, reiškia vertinti perkamą produktą. mašina nuvertėja, bet ne taip tragiškai kaip ankstesnieji Fiat modeliai. Nepatariu pirkti mašinų, važinėtų įmonėse, ne sbūna daug nuriedėję ir neaiški jų agregatų būklė. Mašina prastai įrengta, todėl elektros gedimai jos nekamuoja (išskyrus variklio valdymo sistemą). Labai dažnaoi tereikia pakeisti alyvą ir važinėti toliau. dalys yra pigios - sankaba nekainuoja net 200 lt, priek. amortizatorių komplektas kainuoja per 200lt, priekinis žibintas - 240 lt.(neoriginalios dalys) vertinu gerai, nes mašina mažiau gend anei ankstesni fiat be to labai pigios detalės, lengva nusipirkti neblogos būklės mašiną. verta žinoti, kad mašinos buvo gaminamos Lenkijoje ( ne tik Italijoje). Gamintojai ne viską apgalvojo, bet sugebėjo išvaduoti koncerną iš bankroto grėsmės. Tai nėra ideali mzšina, bet tikrai ne bloga. Sunku rasti gerai įrengtą, ervina plastmasės. Gerai, kad mašina nerūdija (tik duslintuvai). Geriau pirkti vėlesnių metų gamybos mašinas, nes jos mažiau genda. Dažni gedimai reiškia, kad mašinos istorija buvo sudėtinga ir ji buvo neprižiūrėta. Už mažus pinigus tai vienas geriausių variantų Mini klasėje
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A2
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-25
neįvertintas ir tikrai patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras patikimumas,ekonimiški varikliai, patogios sėdynės, mažai genda, gera pavarų dėžė (nors kartais išsiklaipo traukutės), nerūdijantis kėbulas, mažas nuvertėjimas, puiki surinkimo kokybė
nuteka alyva iš variklio, genda generatorius, rūdija duslintuvas, dujiniai amortizatoriai - neilgaamžiai, vairo trauklių antgaliai - neilgaamžiai, pasitaik stabdžių sistemos gedimų (žarnelių įtrūkimai), nepraktiška bagažinė, didelė kaina, nepigi taisyti
Labai gerai surinktas automobilis, turintis aliumininį kėbulą. Dėl šių naujoviškų išradimų mašina labai brangi iki šiol ir todėl ilgai jos niekas neperka, bei pasiūla labai nedidelė. Tai solidus mažas automobilis, nors išoriškai neatrodo labai mažas, toks nėra ir salone. Vidus tikrai erdvus , sėdynės patogios. Fantastiųkai gerai surinktas salonas, medžiagos labai kokybiškos, matosi, kad koncernas netaupė. Salonas labai ilgaamžiškas ir nenusitrina. Niekas nebarška, necypia ir negirgžda. Sėdėdamas prie vairo jauti, lyg sėdėtum aukštesnės klasės Audi modelyje, sėdėsena gana aukšta (panaši į A klasės Mercedes). Didelis pliusas - galimybė patikrinti alyvos lygį neatidarant variklio dangčio. Galines sėdynes gali visiškai išimti, visaip stumdyti. nervina galinis stiklas, kuris neatlieka tiesioginės fiunkcijos, jo nesimato per galvų atlošus ir jis labai siauras. Labai aukštas mašinos užpakalis kartais priverčia pajausti vairuotoją mašinos galą, kad užpakalio netrinktelti kur nors aikštelėje su žema pastoge. Todėl kartais gali pritrūkti vidinės galinio vaizdo kameros. Nelabai patogi bagažinė (pakrovimo atveju). varikliai labai naujoviški ir inovatyvūs. įdomus variantas - trijų cilindrų turbodyzelis 1,2 l darbo tūrio 45kw. jam pilnai pakanka 3 litrų šimtui km (jei tvarkingas). žinoma, jis tinka tik mieste. galingesni variantai - 1,4 tdi (55 ir 66kw) - puikūs dyzeliai, tik labai garsiai dirbantys ir drebantys. užtat ekonomiški (užtenka mažiau nei 5l 100km) ir patikimi. nemėgstantys dyzelių ir mažiau taupantys gali rinktis gerą ir modernų 1,6 litro FSI 16v variklį su tiesioginiu benzino įpurškimu. jis sunkiau tvarkomas, tačiau ryja vid. 100km apie 6 l. benzino, bet dažnai pasigirsta atvejų, kad tokios sąnaudos pasitaiko retai, jos neva gerokai didesnės. 1,4 l. 16v 55kw variklis - senas ir gerai žinomas, patikimas,bet norisi geresnės traukos, o ekonomiškumu yra visiškai analogiškas galingesniam. mašina labai mažai nuvertėja, didesnių gedimų nepasitaiko, pakaba labai patikima, bet jos remontas brangus. sankaba kainuoja apie 600lt (neoriginalas), priekinis žibintas svyruoja +- 500 lt, priekinės trinkelės - apie 90. gerai apžiūrėti variklį ir įsitikinti, ar tikrai verta pirkti tokią mašiną, nes joi nors ir patikima, jai sugedus gali kilti nemažai išlaidų. labai atidžiai reikia apžiūrėti kėbulą,c nes aliumininiai kėbulai trapūs ir sunkiai restauruojami, brangu pirkti aliuminines detales. o šiaip mašina verta dėmesio, tik ne visiems patiks jos išvaizda ir galinis stiklas, kurio "buvimas" tarsi yra "nebuvimas".
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
DD | 2010-02-24
2007m (3m senumo, 86000km) 2.0L benzinas, sedanas, likau patenkintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, minkštas, manevringas, erdvus, saugus - 9 pagalvės
žemas, nepakankamai ekonomiškas
Patogus erdvus automobilis, rekomenduočiau labiau universalą, labai gera pakaba, tačiau automobilis gana žemas - neapžioja jokio bordiūro. Greičių dėžė keistoka, reikalauja būtinai iki pat galo įmygti sankabą, labai gera antipraslydimo ir stabilumo sistema. Labai gera garso sistema, gana nebloga garso izoliacija Dinamiškas variklis, problemų nebuvo, smagus visame apsukų diapazone. Užmiestyje ypač ramiai važiuojant 100-110km/h 6,5L/100km mieste (Vilniuje) 12-14L/100km Mišrus vidurkis 8-9L/100km Per trejus metus (86000km) eksploatacijos nebuvo jokio remonto, išskyrus eksploatacinės medžiagos, lemputės, stabdžių diskai ir kaladėlės rekomenduočiau perkant patikrinti autorizuoto dilerio servise, dėl ekonomijos siūlyčiau D4D
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1983 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
geruks | 2010-02-24
golf II 1.6D ; 45kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mašiniukas tiems kas nori ir gali pasikrapštyt prie jos.Neužmušama(nebent važiuosi be tepalo ar medin).Atsparumas korozijai 7/10(ko neduočiau nė vienam naujam modeliui).Paprasta remonte.Dar važinėju. Pravažiuota apie 480000 km(!).Tiek metų važinėjant,perrinkta važiuoklė.Ir ne kartą.Nekartą keistos kaitinimo žvakės.Keistas paskirstymo dirželis,termostatas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
volvo S60 | 2010-02-24
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija
Dydis, pasukamumas
Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Puikus galios, komforto ir ekonomijos variantas (kalbu apie S60 2.4D 96kW 2002 m.). Didokas mieste, mažokas pasukamumo kampas.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2010-02-23
Patikimas draugas visur!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera izvaizda,dinamiskas,talpus,islaiko verte
V6 variklis nera ekonomiskas,galimi klimato kontroles gedimai,naujas ypac brangus
Tai buvo mano darbinis automobilis apie 3 metus, todel manau,kad ji pazinojau geriau nei asmenini automobili. Tai buvo 2.8l V6 benzininis variantas su automatine transmisija.Pries daugiau nei 5-meti, sis auto turejo ir dabar tebeturi isties gera varda tiek tarp tarnybiniu automobiliu vairuotoju, tiek tarp seimu ir zinoma-vagiu...VW man buvo ir yra vienas isvaizdziausiu minivenu tiek isore, tiek vidumi.Aisku, panele 2002 metu automobilijyje galetu buti siek tiek patrauklesne ir dureliu vidaus apdaila buti atsparesne devejimuisi. Sis automobilis tinkamas tiek ilgoms kelionems, nors ir pastebedavau,kad vairuotojo sedyne nera itin patogi, tiek naudojimui mieste.Tai manevringas,stabilus,turintis dinamiska V6 varikli autobusiukas.Keleiviams vietos taip pat pakanka. Oficialiai - 7 vietos su vairuotoju, bet esame vaziave ilga atstuma 9-iese. Is bedos tai imanoma :)Jei reikia, dvi centrines keleiviu sedinyes susilanksto ir issimontuoja,aisku tam reikia vyriskos jegos. Taip pat, norint uzdaryti sonies keleiviu duris jas reikia gerokai trinkteleti.Siaip salone girdimi girgzdesiai, barskejimas galineje pakaboje etc. Variklis tiesiogine ta zodzio prasme skrenda.Geras sukimo momentas nuostabiai veikia pradinese vaziavimo stadijose ir "uzmynus" trasoje.Automatine pavaru deze taip pat dirba be priekaistu nors artejant prie 150000km ridos yra buve, kad pavaros persijunginejo "nesvariai". Degalu sanaudos nera sajungininkas tokiam smagiam vaziavimui. Zinoma, tai budinga tik benzininiams varikliams. Eksploatacijos kastai nebuvo mazi. Zinoma, neskaitau tepalu,ausinimo skyscio, stabdziu kaladeliu keitimo, kondicionieriaus skyscio papildymo etc. Skaudziausiai firmai atsiliepe: kondicionieriaus kompresoriaus remontas ir galiausiai keitimas (jei keleiviai uzdaro ortakius, o klimato kontrole nustatyta sakykim maximaliai-galas kompresoriui, bent musu VW);duslintuvas nupuvo ties katalizatoriumi;garso sistemos problemos (garsiakalbiai nebeveike gale);granatos; automobilis buvo pirktas naujas ir neturejes ivykiu, bet "esdavo" padangas praejus kuriam laikui po ratu suvedimo. Pries perkant isnarstykite po kauliuka :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 100
1990 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Pulkininkas | 2010-02-23
Audi 100 C4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važinėjau 10 metų ir neturėjau vargo. Automobilis neapvylė, kaip sakė vienas meistras, kito tokio tvirto jau niekada neturėsiu. Gaila, bet pradėjo rūdyti, ten, kur buvo apdaužyta. Važinėjau dujomis. E 2,3 Priekinius amortizatorius, priekinius sailent blokus, vairo stiprintuvo siurblį, stabdžių skysčio bakelį, kuro paskirstymo mechanizmą (taip vadinamą "krabą"), durelių gumas apačioje, užpakalinio žibinto varlytę, termostatą, reikia keisti salono ventiliatorių (cypia).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Polo
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-23
vykęs automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis naudotų mašinų psirinkimas, daug variklių, mažos dalių ir remonto kainos, erdvus vidus, daug kėbulo versijų, geras patikimumas, geri dyzeliai
rūdi duslintuvas, genda generatoriaus įtampos reguliatorius, elektros sistemos gedimai (nervina užsikertantys langų kėlikliai, šviesų jungikliai, starteris, galinio valytuvo varikliukas). iš variklio ir pavarų dėžės palaša tepalai, subyra ratų guoliai.
gana erdvus salonas nors mašina nedidelė. gali tik pritrūkti vietos kojoms.sedynės gana patogios, tik trejų durų versija yra nepatogi dėl to, kad negalima stumdyti sėdynių, tik atlenkti. jei variklis pakankamos galios, su ja važiuoti gana smagu. mašina visiškai paprasta, nėra jokių išradimų. patiks, kad ji gana stabili, lygiais keliais važiuojant pakabai priekaištų dėl kietumo nebus, nors jos silpnoji vieta yra galiniai ratų guoliai. pirmas atvejis, kai pati pakaba genda retai ir golfui iš jos reikėjo pasimokyti. prietaisų skydelis vokiškai nuobodus, tačiau surinktas iš labai kokybiškų medžiagų ir labai tvarkingas, atsparus įbrėžimams. paniekos verti nebent sėdynių karkasai, kurie laikui begant išsiklaipo. kam reikia didesnės mašinos, gali rinktis versiją polo classic (mažas sedanas), universalas tiks minimaliai šeimai, tik pastarosios versijos labiau bijo korozijos, kuri šiai mašinai nebūdinga. mašina turi trūkumų, bet jie standartiniai ir jų nedaug. kad gautų maksimalų mano vertinimą, jai pritrūko komforto ir žavesio elementų, nervina streikuojanti elektra. jeigu domina benzininiai modeliai, tai rinkitės 1,4l nuo 55 kw ir ne silpnesnius. geri ir 1,6 ir 1,8. jokiu būdu nepirkite litrinių ir 1,3l - nepasiteisina nei ekonomiškumu nei trauka. dyzeliai geri visi. sdi versijos yra silpnesnės, bet labai patikimos, nors ir lėtokos. 1,9 tdi rekomenduoju labiausiai, nes galios bus su kaupu, tik bus sunku rasti geros būklės mašiną. dalys nebrangios, taisyti nebrangu, mašina genda retai. duslintuvą galima įsigyti geros kokybęs už 250 lt. sankaba neoriginali kainavo neseniai 230 lt, amortikai neoriginalūs apie 400 (2vnt.), filtrai nuo 15 lt. priekinį žibintą šrote galima gauti ir už 120 lt negailėti pinigų brangesniai mašinai įsigyti, mašina mažai nuvetėja. šiek tiek nervina silpni volkswagen benzininiai varikliai, kurie nepasižymi dideliu taupumu (ką sugeba japonai). servise retas svečias, nes daug dalykų net galima ir pačiam susitvarkyti. atspari rūdims, tik gerai ištyrinėkite pavarų dėžės sinchronizatorius, nes mašinoje kartais sunkiai įsijungia 1 ir 3 bėgis (ypač žeminant pavaras).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justas | 2010-02-22
Colt GTi cao
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas miesto automobiliukas...vienam arba dviem vazinetis :)
prasta garso izolecija..megsta rudyti stogas..
tikrai smagus automobilis..galios pakankamai,daugumoje buna A/C ,elektros paketas sioks tox,ABS .. variklis gan patikimas..tiek kad daugumos kompencatoriai skleidzia erzinanti garsa.. brangiausios dalys turbut butu amortizatoriai,apie 300lt priekiniai,stabdziu diskai apie 200lt vnt, daugiau..vaziuokliai daliu gauti neproblema ir kainos tikrai nesikandzioja.. na gti varijanta gan sunku rasti,o net jai ir pasitaiko tai dauguma pagriuve buna..tvarkingas gti dazniausiai bus vertas du kart beveik daugiau nei paprastas 1.3 ar 1.6 varijantas..svarbiausia reiketu ziureti kebula..daugiau nieko stebuklingo nera ko negalima butu sutvarkyti.. na bet cia jau manau turi tikrai tau ta masina patikti kad nebijotai i ja investuoti kazkiek tai pinigeliu...gaila tiek kad siam modeliui labai kuklus pasirinkimas performanco..galima gauti bet labai dideli pinigai lyginant su kokia honda..
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
colt gti | 2010-02-22
Mitsubishi Colt CA0 GTi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, mažas svoris, greitas isibegejimas iki 100, geras valdomumas
Garso izoliacija
Greitas smagus automobiliukas, megstantiems verzluma ir smagu vaziavima. Ypac gera dinamika, isibegejimas 0-100: 7,6sek, gamintojo deklaruota galia 103kW, taciau neretas savininkas "prasukes" ant stendo pamate 145ag ir daugiau. Geras valdomumas, analogiskas Proton Satria Gti- prie vaziuokles tobulinimo prisidejo Lotus inzinieriai. Konkurencingas tokiems populiariems automobiliams kaip honda civic vtec, Nissan almera, sunny gti, bmw 323, 325 ir pan. 4G93 dohc, N/A 103kW, 168Nm. Redline 8000rpm. Detaliu kainos kaip ir visu japonisku automobiliu. Tikrinti pavaru deze, kebulo stovi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Espace
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
andrius | 2010-02-22
Renault espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoti smagu, bet vaziuokle kas metus reik pereit,nelaiko sarnyrai ir kitos gumos, pries parduodant pradejo strekuoyt elektra, luzinet plasmases dalys(kapoto pakelejas, rankeneles, spyneles) 2.2 benzinas Visa vaziuokle, pries kiekviena TA, ir pagrindini itempimo guoli du kartus po 200 Lt, variklio pagalve, stabdziu kaladeles, peciuka, kaminas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Rover 400 serija
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
andrius | 2010-02-22
rover 416
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto, nupirkes pakeiciau tai kas ir priklauso ir uzmirsau, na ir paskui eigoj suluzo langi pakelejas ir posukiu rele. Galetu tyliau varikliukas dirbt :) 1.6 16v. tepalai, filtrai, dirzeliai, zvakes, stabdziu kaladeles, dvi gumos gale, posukio rele, langu pakeleja, vandens pompa.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2005 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gedas | 2010-02-22
Kasdieninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
lengva eksploatacija
dažnas gatvėse, su juo neišsiskirsi
Nors automobilis ir nėra ypatingas, tačiau jo eksploatacija patogi ir pingiine prasme, ir tuo, kad net ir garažinis meistriukas žinos kur kokį varžtą kaip atsukt ir kame gedimas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Eclipse
1990 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonis | 2010-02-22
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, išvaizdus, sprotiškas
Dažnai atsiranda sunkiai suprantamų gedimų
Automobilis viengungiams ir ne tik. Plastmasės, visos kitos salono detalės pagamintos ir aukštos kokybės medžiagų, nebarška. Nors ir priežiūra ne visada atitinka vairuotojo norus, tačiau viskas sutvarkoma Netikėti niekuo ką sako pardavėjas, tikėti tik savo nuomone :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Metflame | 2010-02-22
Mitsubishi Galant 97m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, gera komplektacija, patogus.
Rūdija galinės arkos, brangios detalės.
Važinėju 2metai su galantu-rykliu. Vertinčiau šį automobilį dešimtbalėje sistemoje - aštuonetu. Gražus, neekonomiškas ir gana greitas automobilis. Mechaninė pavarų dėžė, sedanas. 2.0l. benzininis variklis, 100kv., 16V. Mieste: 11-12l./100km. Trasoje: 8-9l./100km. Jeigu ieškote ekonomiško automobilio ir kad būtu pigios detalės, tai šis tikrai ne jums!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Almera Tino
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Japan | 2010-02-21
Almera Tino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dyzeliukas tvarkingas, baiminausi pirkdamas, bet nuspirkes rankom plojau. Minusai - gana prasta garso izoliacija, kebulas megsta rudis (bet padengiau antikorozine danga, ir viskas ok), variklis dirba gana garsiai, plona skarda, galia jauciasi tik kai apsukos pasieka 2.5. Pliusai - puiki seimynine erdvi masina, gedimu nepasitaike jokiu, pakaboje labai protingi sprendimai, variklis nepareikalavo jokiu pinigu (net per didziuosius salcius iki minus 26), vairuojasi itin stabiliai, sedi aukstai, priekinis stiklas puikiai atidengia kelio panorama, kuro valgo labai protingai (mieste iki 8-9 l., trasoje iki 5-6 l.), daug sleptuviu, bagazine erdvi, patogios sedynes, patikima elektronine dalis. Zodziu, geras automobilis. 2.2 Tik nusipirkes pakaba tvarkiau, zinoma, visus tepalus ir pns ekspluatac. dalykus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas. kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta) kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai. pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilius | 2010-02-21
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar 290 000 km. labai komfortiška ir smagi. Labai ekonomiška. Mieste 8.5-9 litro. Autostradoje ant 150 km/h apie 7 litrus. 1.9 TDI, 115 AG Keičiau radiatoriu prie 250 000 km, nepigus remontas. Keičiau šarnyra prie 270 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...318319320321322323324...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt