Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8498)

Daugiau apie automobilį Ford Galaxy
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Edmundas | 2010-03-20
Ford galaxy 2001m.,1.9TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, talpi bagažinė, komfortabilus, ekonomiškas
smulkūs elektrinės dalies gedimai, prastas šildymas
Pirkau padėvėtą automobilį iš Prancūzijos kaip man atrodė idealios būklės. Spidometras rodė 156000km, tech. apžiūra praėjau be priekaištų.Per metus nuvažiavau virš 25000km įvairiais keliais ir šunkeliais.Važiuoja automobilis labai smagiai, yra pakankamai manevringas ir patogus vairuotojui ir keleiviams sėdintiems ne tik antroje eilėje, bet ir trečioje eilėje. Mano automobilyje stovi turbodyzelinis 1,9l variklis.Galios jam pilnai užtenka, dirba tyliai ir švelniai.Kuro valgo vidutiniškai 6,5l/100km. Deja po pravažiuotų 250000km teko keisti smagratį, sankabą, išminamą, nes atsirado stipri variklio vibracija, kurios priežasties ilgai nenustatė net patyrę specai. Automobilio eksploatacija nėra brangi, nes einamos detalės( stabdžių kaladėlės, filtrai ir kt.) nėra brangios ir pakankamai gerai laiko. Brangu buvo tik sankabos ,smagračio, pusašių keitimas.Automobilio nuvertėjimas nėra labai ryškus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V70
1999 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Fast2fast | 2010-03-20
Volvo V70 dyzelinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, tylus automobilis. Labai nebloga komfortiska pakaba, gera salono kokybe. Didziausas pagyrimas - galingas ir ekonomiskas variklis, bei puikios sedynes.
Tarp minusu - gana zemoka pakaba, labai sunkus priejimas prie tokiu paprastu dalyku kaip zibintu lemputes - cia pilna ivairiausiu kabeliu, zarnu ir kitu dalyku. Reikia tureti labai mazas rankas :)
Labai solidus automobilis. Pirma - jis gerai atroso, tikrai labai retas universalas islaiko grazias formas. Manau, tai pavyksta padaryti Audi ir Volvo markems. Viduje - vienas kokybiskiausiu salonu savo klaseje ir labai patogios sedynes. Istiesu V70 tuo nenusileidzia savo konkurentams A6, MB E ir BMW 3. Turiu omeny senesnius modelius (2000 - 2003 metu). Be to malonu tai, kad automobilis sudaro ispude gerai ir "kietai" surinkto - niekas viduje negirgzda, necypia. Bendrai tai puikus seimos automobilis - labai saugus, su universalo kebulu, tylus, labai malonus vaziuoti, gal kiek viduje truksta erdves, taciau jei nesi krepsininkas tai ir cia skustis neturetum. Pas mane salonas ne odinis ir atrodo tikrai solidziai, o su odiniu interjeru isviso turetu buti super. Tiesa, automobilis daugiau skirtas ramesniam kruizinimui, nes posukiuose labai jauciamas jo svoris, patikekit, astriame posukyje tikrai geriau nebandyti V70 ribu, nes tikrai nesuvaldysi nemazo universalo. Automobilis linkes i nepakankama pasukamuma (visgi varomas priekiniais ratais) - teko keleta kartu tai patirti savo kailiu. Variklis - puikus 5 cilindru turbodyzelis su 163 AG ir neitiketina ekonomija kuri vasaros metu siekia vidutiniskai tik 6.5 l/100km. Labai gera ispudi palieka ir galia - variklis pakankamai elastingas, o prie vidutiniu apsuku sukimo momentas stebina net ir BMW megejus :) Automobilis patikimas, taciau kiek teko susidurti su remontu, jis yra brangus. Detales brangios lyginant su tarkim japoniskais automboiliais (koki turejau anksciau). Nesiulau automobilio pradedanciajam - jis pakankamai didelis, ilgas, gabaritus gana sunku pajausti, be to V70 labai nemanevringas. Bus sunku vairuoti mieste. Tai automobilis turintis kazka labai amerikietisko - toks autostradu rijikas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Lancer
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
DMS | 2010-03-20
Mitsubishi lancer GLXi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina tikrai liux, neskaitant siu daliu kur parasyta daugiau niekas nesugedo ir pagal tylu svaru garsa nesiruosia gesti, tikrai labai patikima masina, dideli atstumai jei ne kliutis, mai pogj labai talpi asina vazineju jau beveik metus kieviena savaitgali tenka pravaziuoti apie 340km. variklis kaip bitute. ir traukia neitiketinai, jame sutalpinti net 87 KW. tiesa garso izoliacija ne pati geriausia todel spaudziant trasa kokius 160km/h viskas labai sniokscia. tai pogi universalas labai talpi masina. 1.6 GLXi 16 valve priekines stabdziu kaladeles, vairo stiprintuvo guoli, tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
belgas | 2010-03-20
peugeo 406 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nu nupirkau 3 seimininkas esu. viskas joje yra ir klimatas visa elektra, graziai groja originali aparatura. traukia labai gerai, ryja 14 litru mieste, bet kieta vaziuokle ir garso izoliacija yra meslas. elektros problemu yra kai salta, tai lempos grybauja tai jungikliai. privalumas kad nerudyja. 3,0 24v 140kw 190ag nupirkes keiciau priekine stabilizatoriaus ivore, galine suvedimo traukute, termostata, visus dirzus su vandens pompa ir itempejais. spyruokle priekine. visus skyscius. niekad nepirkciau daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 605
1989 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
pezas | 2010-03-19
605 sl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minksta,didele,talpi,patogi masina. 1998 galine stabilkos trauke,ir priekines sakes sailentbloka.per du metus manyciau tas pats kaip ir nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Prelude
1988 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vaidotas | 2010-03-19
Honda Prelude 1987 - 1991m. HP3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, puikus valdymas, ishskirtinis dizainas.
Rudys jei ilgai vazinetas LT ziema.
Yra du variantai. Pirmas 1987 pab - 1989 m. pab. Antras 1989 pab - 1991 m. pab. Kebulas tas pats. Skiriasi, buferiai, galiniai stopai, gal.dangtis, moldingai, dureliu apmusimai, sedyniu medziagos, prietaisu skydelis, keli vaziuokles pakeitimai (granatos pin skaicius) ir kt smulkmenos. Geriausia komplektacija: odinis salonas, elektr veidrodeliai ir liukas, klimato kontrole, sildomos sedynes ir veidrodeliai, reguliuojamos faros, halogenai, auto pilotas, ABS, DOCH ir 4ws sistema (4 vairuojami ratai, retai pasitaiko) Silpniauias variklis B2OA3 dual carb (du karbai) nepatarciau pirkti su siuo varikliu, nes sudetingas karbu reguliavimas, o svarbiausia per silpnas galia tik apie 80kw. Taip pat yra vaziukles skirtumai tarp Doch ir Carb variantu.(Mazesni priek stabdziu diskai, suportai).Carb versijos komplektacija zymiai prastesne. Realesni variantai DOCH versijos bet retesnes ir rast tvarkinga bent jau Lietuvoj tikrai sunku, geriau is Vokieciu ir ne jaunimo vazineta, nes variklio remontas su orig. detalem kainuos brangiau nei visa masina.. Dazniausiai pasitaikantys DOCH varikliai B20A5 - 1O1 KW, B2OA9 - 103 KW, B20A7 - 11O KW. Pastarasis manau geriausias pasirinkimas (komplektuotas Olandija,Belgija, Prancuzija,Anglija, kitur labai retas). Galingiausias is varikliu gamos B2OA JDM 160 hp komplektuotas Japonijoje, taip pat galima rasti importuota UK, USA. Pacios masinos valdymas ir "sukibimas" su keliu super, neteko vaziuot su geriau valdoma. Varikliai tikrai patikimi, jei priziurimi ( t.y tepalai, filtrai ir kt. keiciama laiku) ir jei vaziuojama su protu, be red line, stabdymo begiais ir kt. O kas del rudijimo tai patarciau nepirkt masinos ilgai vazinetos Lietuvoje nes skardu bukle bus nekokia, nebent nevazineta ziema ir laikyta garaze, kas idomiausia is Vokieciu parvarytos daug tvarkingesnes matyt ten nebarsto tokio druskos misinio ziema kaip LT. B2OA - 16O HP JDM DOCH, B20A3 - 80 KW Dual CARB, B2OA4 - Carb, B20A5 - 101 KW DOCH, B2OA7 - 15O HP DOCH, B2OA9 - 1O3 KW DOCH, B21A - DOCH USA B21A1 - DOCH USA. Geros bukles be 1500 e nenupirksi, nuvertet nera kur nes pigiau tvarkinga DOCH vargu ar rasi. Eksploatacines islaidos nedideles, nes tikrai patikima masina. Kuro sanaudos 10 l mieste (su 15 '' ratais.) Autostradoje 7 l. Pirkt is uzsienio, tiktai DOCH ir patartina nuo 90 metu. Uzvedus varikli patikrint ar nedega check engine indikatorius.Taip pat galima paieskot su 4ws tikrai pajusit dideli skirtuma vairuojant, juolab kad sistema pilnai mechanine todel labai patikima, skirtingai nuo elektronines naujesnes kartos preliudu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-3
1998 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Melagis | 2010-03-18
5-door chatchback
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nors antroje eilėje keleiviams vietos mažoka, tačiau neįtikėtinai talpi bagažinė. Komfortiškas ir ganėtinai ekonomiškas automobilis, su sąlyga jei bus gerai prižiūrimi variklis ir pakaba. 2.2 TiD 93kW Tvarkyta elektrinė turbinos valdymo dalis, kuro padavimo sistema.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Maxima
2000 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Marius | 2010-03-18
Nissan Maxima 1997 3.0 l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,galia,patikimumas
Siai dienai brangus benzininio motoro islaikymas
3 metus sekmingai vazinejausi su 1997 3.0 V6 Nissan Maxima,parvaryta is JAV.Kadangi pirkau is pazistamo,kuris su ja vazinejosi uz Atlanto,buvau tikras,kad ji priziureta ir nedauzta ir svarbiausiai,neatsuktas spidometras,nes apgauti paprasciausiai neimanoma del ten isvystytos automobiliu registracijos ir aptarnavimo informacijos sistemos.Tai buvo mano pirmasis Japonu kurinys. Per 3 metus nuvaziavau su ja virs 60k km ir neteko nusivilti nei karto.Man joje patiko praktiskai viskas: dizainas,interjeras, jis buvo veliurinis,kas man yra zymiai geriau nei oda(ypac suskirdusi nuo devejimosi ir temperaturos pokyciu);esu beveik 190 cm ugio-vietos tiek priekyje, tiek gale-per akis; bagazine labai talpi, plius yra nisa slidems susideti per bagazine I salona... su originalia garso aparatura "Bose" nuobodziauti nereikdavo;salonas labai ergonomiskas,patogus porankis, smagus vairas, viskas informatyvu ir aisku... Variklis buvo labai smagus - VQ30DE, 190 AG... kiek domejausi, 1997-2001m jis buvo 5-tuke pagal kokybe (JAV).Esu vairaves ivairius automobilius, pagamintus iki 2006 metu, bet Maximos agregatui, nera prilyge niekas.Trauka gera ir maloni,labai svelni ir tolygi.Aisku,truksta jai 6-os pavaros nuo 120km/h, bet manau naujesniuose modeliuose ji jau yra. Eksploatacijos metu teko keisti einamuosius komponentus.Perkant buvo sproges kondicionieriaus radiatorius, bet del to ir kaina pavyko nusidereti atitinkamai.Visas keitimas kainavo apie 1300 LTL. Taip pat keiciau duju analizatoriu (ar panasiai jis vadinasi), kuris isisuka pries katalizatoriu.Viso apie 120 LTL (Denso).Ir viskas! Na, nepaminejau kuro sanaudu. Mano nuomone kaip tokio galingumo automobiliui 8 l uzmiestyje ir 11-12 l mieste-normalu. Kadangi Lietuvoje sie automobiliai nera itin populiarus manau,kad ir ju kainos nusidevejimas didesnis lyginant su Japoniskais ir Vokiskais konkurentais, o ypac dyzeliais.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 80
1991 - 1995
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mr.D | 2010-03-17
audi B4 TDI 93m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
daznai buranti vaziuokle (priekine)
si automobili jau turiu 5metus pirkau 230k km arteju prie 300k km. pagrindinis automobilio trukumas yra silpna priekine vaziuokle. na tiesa sakant yra dvi versijos:arba lietuvoje neimanoma gauti kokybisku vaziuokles daliu arba istikruju nevykusi konstrukcija. net ir pakeitus visus pakabos mazgus vistiek kazkas negerai. kartais buna kad jau nebezinai ka cia dar pakeitus kad tik nebebarsketu. nerekomenduoju pirkti tiems kas vazineja kaimo keleis, nepatiks. didziausias automobilio pliusas tai ekonomiskumas kurui. vaziuojant 80-90km/h vasara autostradoje suvartoja 3,8L/100km. Mieste vaziuojant su protu 5L/100km. ziema uzsikuria prie betkokio salcio jeigu geras akumas ir zvakes. perkant zinovai man patarinejo,kad atkreipciau demesi i besisukanti alkuninio veleno skyva kad jis nevizguotu ir jis nevizgavo , bet po 4 metu ekspluotacijos jis visgi nusivizgavo ir nusimuse degimas. supratau kad nuo to niekas neapsaugotas nes tai yra gamyklinis brokas , o gal inzinieriu nesugebejimas numatyri kad paemus alkunini velena nuo paprasto dyzeliuko ir ant jo prikrovus placiajuosciu masyviu skyvu kuriu neturedavo paprastas dyzelis jis prabegus virs 200k km neatlaikys. variklio remontas su veleno restauravimu ir dalimis kainavo pas nebrangius meistrus 1200lt. garsei dirba, ekonomiskas, paprastas kaip 3kapeikos, silpnokas, remontas nebrangus, bet labai daznas. dalys pigios,bet geros kokybes gauti yra loterija pasiieskoti naujesnio automobilio. dabar pirkciau toyota avensis arba corola verso (D-4D)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
darius | 2010-03-17
bmw e38 740i super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, komfortiskas, salygynai ekonomiskas
nera tokiu
Geras, smagus:) 740i
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-5
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gediminas | 2010-03-17
Karta paragaves saab, kito auto nenoresi:)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, saugus, komfortiskas, galingas variklis, gera garso aparatura, savitas dizainas...
Gana didelis automobilis, parkavimas sunkesnis, reikia daugiau vietos, tai labiau ilgoms kelionems skirtas automobilis.
Tai tikrai puikus automobilis. Saugus, verzlus, komfortiskas, gera garso aparatura, savitas dizainas. Labai didele bagazine, daug erdves salone. Sie automobiliai nera populiarus Lietuvoje, gal tai dar labiau traukia. 2.3 t 170 ag, sukimo momentas 280 NM. Labai zemi sukiai 90km/h vaziuojant nesiekia 2000 asp/min. Plente ramaii vaziuojant ne taip daug kuro valgo, tilpdaavu i 7 ltr benzino. Siuo metu vazineju su duju iranga, jokiu problemu. Siuo automobiliu vazineju jau 16 menesiu, pravaziuota daugiau kaip 30 tukst km, rimtu gedimu nebuvo (turbinos valdymo remontas 200 lt(vakuuminis vamzdelis trukes), atbulinis voztuvas pakeistas (30lt) tvarkyta vaziukle (300lt) bei tepalai ir filtrai, generat. dirzelis). Sio automobilio detales ir remontas saab centruose yra nemazas, taciau turint pazistama meistriuka ir netingint susirast pigesniu daliu, galima tikrai daug pinigu sutaupyti(kai kurios dalys tinka nuo opel vectros). Svarbiausia atlikti variklio diagnostika servise.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 323F
1998 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2010-03-16
Mazda 323F, 1998 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklio darbas, nebloga apdailos kokybė
pakaba (galiniai guoliai, traukės); rūdys; didelės apsukos užmiestyje
Automobilis gana patogus, sakyčiau moteriškas. Plastmases kokybiškos, nors su laiku pablunka. Komforto įrangos praktiškai nėra, išskyrus gal šildomas sėdynes ir galini stikla. 1.6 Doch, galios kaip tokiai mašinytei užtenka per akis. Kita vertus 5tas bėgis praktiškai nesiskiria nuo 4to. Mieste tai netrugdo, bet važiuojant užmiestyje nuolatos didelės variklio apsukos, variklis kaukia, kuro sąnaudos irgi santykinai nemažos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Irmutis | 2010-03-15
Audi valdo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus gemontai, patikimas ir auksta kokybe
pakaba ne kaimo keliam
auto labai geras, jaukus ir malonus salonas, jauciama auksta kokybe, remontas pigus kiap tokiam auto. Pas turiu a4 tdi nekeisciau y nieka nebent i naujasne audi tdi 1,9TDi 66Kw, jokiu problemu 180Km/h tikrai ne dugnas, negenda, kad ir sugestu pigu taisyt:) Mieste ziema 7l. Trasoj 5l. Spaudziu nuolat Pirkit dyzely ir jai gausis Tdi su raudona i super
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 166
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ernestas | 2010-03-15
ALFA 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, įranga, dinamika, sportiškumas.
Važiuoklės devejimasis, kai kurie elektros gedimai.
Turiu savo Alfuke jau du metus ir nebuvo nei vienos dienos, kad būčiau gailėjąsis pirkęs ją. Automobilis ypač malonus vairuoti ilgias atstumais kadangi jame nepavargsti sedėti, taip pat geras lenkiant mašiną nebūtina perjungti į žemesnią pavarą nes variklis yra gan dinamiškas. Interjeras labai malonus akiai bei pilnas papildomos įrangos nuo klimato kontrolės iki navigacijos (kuri nėra labai naudinga Lietuvoje nes reikia kompaktų su žemėlapiais o jų kaip ir neradau). Garso aparatūra kaip standartinė yra gan gera nes sudaro aštuonios kolonėles (bent jau super variantuose) priedo yra cd changeris ir stiprintuvas bagažinėje, viskas gan tvirtai surinkta kolkas niekas nebraška ir netarška. Važiuoklė yra standi, todėl staigiuose posūkiuose gali jaustis saugus kad nenuslysi nuo kelio, bei dideliais greičiais mašinos nemėtys, pati važiuoklė nėra labai atspari dėvėjimuisi bet jai netrankysi jos per duobes tai laikys gan ilgai. Automobilis yra vertas dėmesio, bet didžiausius neigiamus atsiliepimus išgirstame iš tų kas perka jas vien dėl to kad jos yra pigios. Todėl kai reikia jas taisyti žmonės nustemba kad remontas nėra toks pigus todėl pradeda jas keikit nors gedimu jai "nenuvaryta" bus mažai. Todėl nereikia sėsti už jos vairo turint golfo vairuotojo mentaliteto, nes tai puikus automobilis. Mano automobilis su 2.0 ltr V6 turbo variklis, beje vienas kaprizingesniu iš alfos v6 linijos. Todėl siūlau norint juo ilgai džiaugtis pilti tik geriausius tepalus tokius kaip 10w 60, nes tai iš lengvintas variklis ir dėl prastesnių tepalų gali greitai nusidėvėti velenai. Galia nenusileidžia 3.0 versijai nors arkliu turiu mažiau bet jai ne turbo lagas tai 100 pasiektų per tokį patį laiką, o kuro ryja mažiau nors kas mėgsta ekonomija ir nori ALFOS galimas tik vienas variantas TDJ. Šiaip variklis patikimas kolkas rimtų gedimų neturėjau tikiuosi kad ir toliau bus toks patikimas. Turbūt nereikia sakyti apie šio automobilio nuvertėjimą, bet kas nežino nauja alfa išriedėjus iš salono per diena nuvertėja pasak TOP GEAR vedėjų 50 svarų sterlingų. Puikia žinia perkantiems padėvėtus auto. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai galiu pasakyti ne ką brangesnis išlaikymas už Audi A5 Ir 5 klasės BMW. Paėmus smulkiau ką teko keisti ir remontuoti tai galiu nurodyti kainomis. Sankabos komplektas 760 su pakeitimu +400. Stabdžių kaladėles priekinės 80 komplektas galinės 60 L1t. Galiniai stabdžių diskai po 100 Lt. ABS daviklis kairys 400 Lt. Granata išorinė 270 Lt. Priekiniai viršutiniai sailentblokai po 100 LT. Būtinai prieš perkant gerai patikrinkite variklį, nes jai variklis paklius geras tai dėl kitų dalyku galvos neskaudės.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
1990 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
Petras | 2010-03-15
BMW 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas vairavimas
Gendanti važiuoklė, rūdijimas, didelės kuro sąnaudos
Turėjau prieš kelis metus 1994 m. laidos su 1.8 l varikliu+dujos. Galiu pasakyti, kad viskas priklauso kaip mašina prieš tai buvo išlaikyta, kas su ja važinėjo. Mašiniukas buvo truputį padėvėtas, porą metų su dujomis. Po kelių mėnesių išėjo važiuoklė, keičiau šarnyrus, sailenblokus ir kt. Po metų sustreikavo generatorius, bendixas. Žodžiu ir šiaip išryškėjo visi "privalumai". Tačiau kadangi aš pirkau vieną iš pigesnių variantų, to ir tikėjausi, kad reikės vėliau kažkiek investuoti. Šitos blogybės žinoma negalioja, jei perkate ne pigiausia, o vidutinės kainos tų metų ir techninių duomenų automobilį. Variklis gana nepatvarus, traukdavo tik su benzu, bet jo rydavo kaip tokiam motorui gana daug ~15 l. Duju ~ 12 l. Jei nesilaikysite žemiau aprašytų patarimų: 2000-2500 lt remontams, 15 l mieste/12 l uzmiestyje. Patarimas 1: nepirkite pačios pigiausios auto. Patarimas 2: nepirkite auto, su kuriuo važinėta Lietuvoje daugiau kaip 2-3 m. Be visų išvardintų savybių BMW turi dar vieną bėdą - silpną apsaugą nuo rūdžių. Iš pradžių maniau kad taip dėlto, kad auto buvo daužta, bet vėliau rūdys atsirado ir tose vietose, kur net nebuvo įdaužimo, beto draugas turėjo dvi tokios markės auto, ir patvirtino, kad pūna jos tikrai nemažai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Multipla
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
TaiAS | 2010-03-13
superinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus bei iskirtinio dizaino
Vaziojan negali centralizuotaj uzrakinti duru is vidaus
Isigyjau si automobili 2008 metu gamybos ir nei karto nesu pagailejas, mano multipla 1,9 dizelis (multijet) variklis, taupus mieste vidurkis 5,5 o uzmestyj iki 5,0 . Nors ir salta ziema problemu neturejau na aisku viska laiku priziuret reikia, detales nera brangios tai butu oro filtras pvz 27 lt, kuro filtras 18 lt. Vienintelis minusas na man tai automagnetola originali kuri nepriima mp3 bet ir tai sia problema issprendziau, radau Vilniuje firmele nedidoka kuri man sia problema isprende pajungus prie originalios magnetolos nediduka prietaiseli kuris dabar skaito ir mp3 is flesu bei sd korteliu, garso kokybe nepasikeite i blogaja puse o liko ta pati kaip grojant cd (tai nera moduliatorius). Na o del isvaizdos, man patinka ir as ne toks kaip visi... :))) Pirkti reiktu dizelini varianta
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S70
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Deivis | 2010-03-12
volvo s70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis visapusiskai puikus, erdvus kaip mersas keturakis, pakaba standi, nei minksta, nei labai kieta, ant kelio stovi uztikrintai, vidaus bendra apdaila gera, bet kaikur visvien pataupyta, beja savo klasei saugiausia masina, konkurentai audi a6 ir bmw e39 turi tik po 2 zvaigzdutes, kai volvo 4, atsivariau as ja is Vokietijos, kilometrazas buvo didelis, nes vistiek tai dyzelis, 420 tukstanciu, Lietuvoi zinoma butu standartiskai atsukta iki 200 tukstanciu, zodziu masina esu labai patenkintas, kitiem patariu, neziuret i kilometrus, o i bendra stovi, nes tokio amziaus masinos ypac dyzeliai vaziave nuo 400 tukst ir iki milijono km, kiek zinau situ volvu ligas, tai vairo kolonele, galiniai stabilizatoriai, beja kebulas cinkuotas pilnai, kaip ir audines, jai pamatysit nors viena rudele reiskia dauztas buvo, na ir pabaigai rinkytes masina atydziai nepagailekyt pinigu padoriam servizui, kad isskrostu masina kuo nuodugniau, sekmes renkantis si klasikinio dizaino automobili, kurio dizainas nesenanstantis. 2.5tdi Galini sailenbloka 65 litai, automatine antena naudota 40litu, visa kita tai filtrai, tepalu keitimas, kaip ir visom masinom, auto turiu virs 1,5metu, pravaziavau 44 tukstancius km per ta laika, beja servize sake priekini sarnyra reiks su laiku keist, arba restauruot.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 626
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mazda 626 | 2010-03-12
Neblogas seimyninis auto, bet buna ir geriau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, erdvumas, gera bazine iranga, nedideles kuro sanaudos kaip 2 litru varikliui, gera dinamika
Trapus bamperiai, silpna pakaba, rudims neatsparios stabdziu, ismetimo sistemos
MAZDA 626 sedanas, 1992 metu, 2 litrai benzinas, DOHC. Tikrai erdvus ir patogus automobilis, turintis nemazai privalumu. Automobilis dinamiskas, pakankamai ekonomiskas. 0-100 isibegeja per 9.7 sekundes, vmax 200 km/h. Kuro mieste naudoja apie 8-9 (ziema 10) litrus, uzmiestyje apie 7. Elektras be problemu, el.langai, veidrodeliai negenda. Jautrus priekiniai bamperiai, nuo maziausio bakstelejimo luzta, reikia saugoti. 2 litrai DOHC (du paskirstymo velenai), 16 voztuvu, 115 ag. Variklis tikrai neblogas ir dinamiskas, bet klaksi kompensatoriai. Ir tai yra situ mazdu liga. Pagydyti nemazai kainuoja, tad dauguma spjauna ir toliau klaksinciais vazineja. Tepalo valgo minimaliai, per laika tarp keitimu (keisdavau kas 10.000) sunaudodavo apie puslitri. Pakaba kaip ir dazno japono, silpna. Karta per metus butinai rekia kazka keisti, visokias traukutes, gumytes, sailentblokus ir panasiai. Elektra veike gerai, jokiu gedimu. Rudys pridaro bedu visur. Neilgaamze ismetimo sistema, vis prakiursta tai sen tai ten. Stabdziu magistrale parudyja, pakeisti - brangus malonumas (manes pvz. TA nepraleido, kol nepasikeiciau surudyjusiu magistraliu). Zodziu, automobilis lyg ir neblogas, bet vis karta nuo karto kazkokiu remontu islenda, o dalys ne is pigiausiu. 1. Pirkdami butinai atidziai apziurekite stabdziu sistema. Ar nemusa diskai, ar gerai stabdo, ar suportai neuzsikirte, ar magistrales nesurudyjusios. Pakeisti magistrales, atnaujint suportus ir pakeist 4 stabdziu diskus man kainavo 1500 litu, o tai nemazai, turint omeny kad masina siuo metu kainuoja vos kelis tukstancius. 2. Klausykit, ar neklanksi kompensatoriai. Jei klanksi, geriau pasiieskokit kitos. Kompensatoriu yra 16 ir nustatinet kurie klaksi ir juos remontuoti patikekite, jus nenorite ir niekas nenoretu :) Jeigu situos du dalykus rasite sveikus, drasiai imkit sita masina ir priziuredami pakaba, ilgai ir laimingai vazinesite.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
1997 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Corolla | 2010-03-12
Pilkas ir patikimas miesto arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, paprasta konstrukcija, pigus kasko draudimas, nedideles kuro sanaudos, patogi vairuotojo vieta ir prietaisai
Galiniams keleiviams mazai vietos, 1.3 variklis uzmiestyje nera labai patogu, pilkas niurokas interjeras
Aprasomas automobilis yra 1998 metu Corolla Hetchbekas su 1.3 varikliu ir automatine pavaru deze. Pagrindine priezastis, del ko ji verta pirkti, yra kokybe ir dar karta kokybe. Tai tikrai yra automobilis is tu, apie kuriuos sakoma "tik tepalus ir kaladeles keiciau". Svarbu neuzsirauti ant dauzto, skedusio ar kitokio prikelto lavono ir viskas bus tvarkoj. Salonas yra kompaktiskas, priekyje vietos pakankamai, gale maziau. Galiniai keleiviai keliais siekia priekines sedynes. Bagazine pakankamai erdvi, galine sedyne atsilenkia 1/3-2/3 principu. Eksploatuojant, stebina paprastumas ir kokybe, net lemputes pasikeisti yra 10 kartu paprasciau nei kitose auto, viskas labai apgalvota. 1.3 DOHC variklis, turintis 86ag, leidzia dinamiskai judeti mieste. Nors jis dirba poroje su automatine transmisija, dinamikos miestui uztenka. Startuojant suoliais nuo sviesoforo iki sviesoforo, masina tikrai nenusileis dinamikoje nei 1.6, nei 2.0 variklius turintiems srauto kolegoms. Nes iki 60-70 km/h ji sauna kaip maza patranka, matyt sekmingai apskaicuoti dezes perdavimo skaiciai. Po 70 km/h tampa zymiai vangesne ir ramesne, neteikia iliuzijos sportiskam vaziavimui.Autostradoje galima judeti patogiai 130-140 greiciu. Greiciau gali, bet labai nenori. Nuo 140 iki 170 (toks bent pas mane buvo maksimumas, o jos spidometras pasizymi itin maza paklaida) begejasi labai letai, todel reikia labai galvoti pries lenkimus, stebeti galiniam veidrodelyje greiciau vaziuojancius kolegas. Zodziu, uzmiestyje su ja geriau nebandyt lakstyt ir vaziuot tolygiai. 1.3 DOHC (2 paskirstymo velenai), 16 voztuvu. 86 ag. Tepalo nevalgo, kompensatoriai neklaksi, nors prabegus siai dienai 240.000. Uzsivede visada, net ir prie -30. Kuro sanaudos 8.5-9 ziema ir 7-8 vasara. Nepamirskim, kalba eina apie automata. Niekas nebyra, per 2 metus keisti tik stabdziu diskai, kurie mushe dar perkant. Detaliu yra originaliu, yra ir neoriginaliu. Rekomenduociau keisti originaliom, nes gedimai pasitaiko ypac retai, bet jei pasitaiko, geriau nepagailet trupucio pinigu ir sudet kokybiskas dalis. Nuvertejimas minimalus, kaina laikosi labai gerai. Del variklio kubaturos ir nepopuliarumo tarp vagiu, KASKO metams tik 500 litu, manau reikia dar paieskoti ar rasi pigiau. Pirkdami patikrinkit, ar zvaklaidziai geri ir nesutrupeje. Daugiau viskas kaip ir kituose auto ,tie patys dalykai ziurimi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mindaugas | 2010-03-11
VTI - Pigus, bet greitas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis
Komfortas
Honda Civic VTI sedan turiu jau tris metus. Per tą laiką pravažiavau ~70tūkst. kilometrų. Bendrai galiu pasakyti - esu labai patenkintas šiuo auto. Pagrindiniai privalumai: Gera dinamika;Pigi eksploatacija; Patikimumas. Pagrindiniai trūkumai: Prasta garso izoliacija; Vidutinis komforto lygis; Trumpai apie mano modifikaciją: pas mane yra VTI Sedanas, t.y. 4 durys ir 4 vietos (penktą žmogų galima nebent į bagažinę talpinti :D ) Visos sėdynės (tiek priekyje, tiek gale) yra su šoninėmis atramomis "recaro". El. langai, el. veidrodžiai, el. liukas. Nėra kondicionieriaus!! :( Sužeminta pakaba (keistos spyruoklės) Standartinis VTI variklis yra 1.6 litro 118kw/7600 RPM 150nm/7000 RPM Paprastai pamatavus galią dyno stende paaiškėja, kad galia yra ~120-122kw, t.y. japonas nenusuka galios iš auto savininkų :) Prie žemų apsukų variklis sakyčiau niekuo neišsiskiria, turi pakankamai traukos normaliam važiavimui. Kuro sąnaudos - iki 9l/100km mieste. O užmiestyje daug priklauso nuo važiavimo greičio. Tarkim važiuojant 90km/h bus ~6,5l/100km, o 130km/h ~7,5l/100km. Teko važiuoti ilgus atstumus 150-170km/h greičiu, sąnaudos siekė ~10l/100km. Žinoma, daugelis neperka šio auto kad važinėti žemomis apsukomis :) Taigi, nuo 5300 iki 8200 apsukų yra darbinė VTEC zona. Variklio garsas šiam diapazone labai malonus ausiai. Civic nuo 0-100 įsibėgėja per 7,7sekundės (gamyklos nurodomas parametras), mano matavimais ~7,5 sekundės. Tikrai pakanka tiems, kas nori turėti "nedidelį galios rezervą po pedalu" :) Važiuojant užmiestyje, didelis variklio privalumas yra tai, kad didėjant apsukoms, jo galia greitai kyla. Tai leidžia didinti greitį 100-170km/h intervale gan tolygiai penkta pavara. Problemų aplenkti nekyla, net važiuojančius 150km/h greičiu :) Esu išbandęs ir maksimalų 230km/h šio auto greitį, tiesa nuo 200km/h rodyklė į viršų stiebiasi iš lėto :) Svarbu paminėti, kad variklis labai atsparus aukštiems sūkiams ir nėra pasitaikę jokių esminių variklio gedimų. Nuvertėjimas. VTI nuvertėja žymiai lėčiau nei paprasti civic. Per tris metus mano civic kaina krito ~30% (įskaitant ir bendrą kritimą dėl ekonominės padėties). Taigi stabilios ekonomikos laiku kritimas manau būtų ~15%. Išlaikymas. Daugelis detalių yra tinkamos nuo eilinių hondos modelių. Pvz. stabdžių kaladėlės (priekis ir galas) berods nuo "accord" ~70lt. Tepalo filtras ~20lt. Dėl savo važiavimo stiliaus teko keisti sankabą su diskatoriumi ir išmninamu guoliu. Visas komplektas kainavo ~800lt, nors paprastam civic būtų pigiau. Apskritai išlaikymas tikrai nėra brangus, kadangi auto genda labai mažai :) Tiesa, keletas sužemintos pakabos trūkumų (galbūt tik pas mane): Neįmanoma padaryti pilno ratų suvedimo, todėl šiek tiek "valgomos" padangos; Dėvisi vidinės granatos, kadangi dėl sužeminimo jos stovi kampu, o ne tiesiai. Primenu, kad tai sužemintos pakabos specifika. Pasitikrinti dėl rūdžių. Ypač galines arkas. Patikrinti variklio tepalą. Patikrinti išmetamas dujas, ar nėra melsvo atspalvio prie aukštų sūkių (deginamas tepalas) Patikrinti, ar Vtec įsijungia nuo 5300 apsūkų. Patikrinti stabdžius staigiai stabdant nuo 150-160km/h.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...316317318319320321322...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt