Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8489)

Daugiau apie automobilį Honda Civic
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
simas | 2009-11-06
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nereikalauja dideles prieziuros ir patikimas
rudyja
automobiliukas neblogas, man kaip pirmas mano auto tai patiko labai. per 3 metus nebuvo savaiminiu gedimu dideliu, tik keli smulkus. siaip dalys nera brangios ir smagus vaziuoti. pas mane yra 1.3 bet galios man pilnai uztenka. kuro sanaudos nesikeite kad ir kaip vaziuotus ir uz miesto ir mieste panasios 6-7litro . kiek reikejo keist taj ne viena detale nekainavo daugiau kaip 60lt. nors pagrindinai tvarkydavau tik vaziuokle. patikrinti bendra stovi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
obosas | 2009-11-04
Eksplotacija 2.5 benzinas 125kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškumas , gerai stovi ant kelio , gera izoliacija , labai puiki originali muzikos aparatura.
Didelis kainos nuvertejimas , kuro sanaudos , kaip tokios klases automobilio per mažai vietos.
Automobilis kaip bmw 5 klases 98 metu vidaus interjeras yra tikrai gana grazus ir jaukus bet vietos gale tikrai neperdaugiausia kaip tokios klases automobiliui tikrai geda, kebulo dizainas puikiai suderintas ,vaziuokle byra bet gan retokai ,automobilis ant kelio stovi kaip styga laikant 180 km/h prakalbant apie kuro sanaudas tai yra visiškai neekonomiškas automobilis tiek mieste tiek užmiesti mieste 12 litrų užmiestyje 9 normalei važiuojant ,ištiesų modelis yra gražus , kaip 98 metu automobiliui galiu pasakyti permažai yra įvairianybių kaip tarkim visi el langai kaip pas dauguma tik priekiniai o gale be elektros paprastos sedynes be elektros. Varikliai labai lepus ,neekonomiški, reikalaujantys itin geros priežiuros tepalu keitimas turi buti ne tada kai kompiuteris parodys o likus 2 tukstanciams km ,galiu pasakytis kaip toks 6 cilindru variklis yra gan per brangus eksplotuoti Automobilio nuvertejimas tiesiog labai didelis tarkim lyginant su audi tai bmw nuverteja apie 4000 litu o audi yra brangesnis +4000 pvz: bmw 98 metu 2.5 benzinas lietuvoje nevažinėtas geras stovis kainuoja 9000 litų o audi a6 lietuvoje nevažinėta 2.4 benzinas kaina 13000 ir kitas dalykas audi lengviau parudoti negu bmw , bmw turi spalvu gama kurios spalvos reikia žiurėti perkant nes kai norėsis parduot niekas nenorės pvz : akrilinė spalva Perkant bmw patikrinti varikli ,žiurėti ar neplaukioja apsukos , ar nebuvo ardytas variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Sorento
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lauras | 2009-11-04
Dzipukas nenorintiems issiskirti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, labai komfortiskas, malonus vaziuoti. Geresnis nei galima buvo tiketis. Turi gera irangos sarasa. Galingas variklis.
Megsta rudyti, mazoka vietos viduje. Dyzelinis variklis visgi kur kas labiau tinka tokiam automobiliui. Savo interjeru negali prilygti kitiems panasiems tokiu metu automobiliams.
Ka gi pirkau Sorento is JAV pardavimui. Vazineju siuo automobiliuku ir esu tikrai nustebes. Automobilis 2005 metu, taigi nera labai senas, kad butu moraliskai pasenes, taciau Kia marke, o ir pats automobilio dizainas is pat pradziu siulo nesitiketi siurprizu. Taciau automobilis labai gerai nuteikia, ypac vaziuojant su juo. Jauciasi, kad automobilis ne parketinis visureigis, o ir lygiuojasi i MB ML arba BMW X5 lygi. Tai labai tylus automobilis - gera garso izoliacija, mazai garso is aplinkos. Pakaba veikia tikrai komfortiskai, minkstai, todel automobilis yra labai malonus vaziuoti. Lipant i automobili pastebimas labai aukstas slenkstis, todel nors sedima labau aukstai, taciau sedesenos poza lygiai kaip bet kuriame lengvajame automobilyje. Vaziuoja praktiskai kaip lengvasis automobilis, stovi ant kelio tikrai stabiliai ir didinant greiti stabilumas tik gereja, aisku iki tam tikros ribos. Salonas rusvas - kaip ir daugelio amerikietisku automobiliu. Plastikas minkstas ir gana kokybiskas, ypac turint omenyje, kad cia Kia (aisku panasiems europietiskiems automobiliams jis stipriai nusileidzia). Siaip jau didele erdve automobilis pasigirti negali, ant galiniu sedyniu ankstoka jeigu priekyje sedi aukstesnis zmogus. Kebulas kogero megsta rudyti, nes yra rudziu spuogu ant galinio dangcio, galiniu ratu arku, tose vietose kurias dengia plastikine kebulo apdaila - sios vietos turbut linkusios laikyti purva ir dregme. Sorento turi visu ratu nuolatine pavara, kuri veikia prie visu greiciu. Nezinau kaip paskirsto galia, lygtais yra nekintamas paskirstymas tarp abieju asiu. Pravazumo savybiu netikrinau - i rimtesni liuna nelindau. Variklis 3.5 litro V6 benzinas, AIsku, kad motoras veikia maloniai tolygiai, galios turi tikrai sociai. Grubias visureigio padangas galima prasukti ir su automatine pavaru deze. O stovint ant laisvos pavaros ir paspaudus gaza iki galio varikliukas net supurto automobili. Galios jis turi solidziai, sauna is vietos labai gerai, o benzina ryja kulturingai - apie 14-15l/100 km vid. Pavaru deze, be abejo, automatas, veikia gerai. Neturiu isivaizdavimo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda RX-8
2003 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
rotorius | 2009-11-03
Motociklas ant 4 ratu ")
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, jaukus ir praktiskas interjeras. Nedidele isigijimo kaina. Didziausias pliusas - unikalus variklis, ispudingas jausmas sukant varikli iki pacio galo.
Rafinuotumo trukumas, nemazas vertes kritimas, rajus degalams variklis.
Turiu sitoki bolida keleta savaiciu. Esu juo labai patenkintas. Kai ieskojau turejau tik keleta automobiliu galvoje - tai RX8, Honda S2000, BMW 3 serijos kupe. Pasirinkau RX8 del keleto veiksniu. Tai salyginai nebrangus automobilis, ypac perkant naudota. Automobilis yra tikrai dinamiskas, labai gerai laiko kelia. Nors sitais parametrais jis negali prilygti S2000, taciau RX8 kuo puikiausiai galima naudoti kaip kasdieni automobili. Jo pakaba nera "akmenine", yra 4 sedimos vietos, o ant ju patekti labai patogu. Na apie duris visi zino - nera ka pasakoti. Didelis pliusas - automobilio interjeras. Jis jaukus, dizainas grazus, viduryje skydelio puikuojasi tachometras. Kaip ir priklauso. Medziagu kokybe galetu buti kiek geresne, ji "mazdiska" - kiek ekonomiska ir kietoka. Sedynes labai patogios, sportiskos. Pakaba labai gerai subalansuota - automobilis gerai laiko kelia, neplaukioja, taciau ji pakankamai komfortiska. Didziausias pliusas - automobilio dizainas, jis isskirtinis, dinamiskas, taciau kartu savyje "sutalpina" 4 keleiviu kabina. Minusas - rasojancios galines faros. Varikliukas tik 1.3 litro, atciau zinantys rotorinio variklio ipatumus supranta ka reiskia toks litrazas. Variklis puikiai dirba, labai tolygus, subalansuotas. Mazu apsuku jis nemegsta, reikia sukti iki 7000 ir daugiau. Galios baisulines neistikekit, taciau automobilis smagus, ypac geras garsas - prie aukstu apsuku variklis skamba kaip britvos. Silpnoji puse - degalu sanaudos, pas mane jos vidutiniskai siekia 15l/100km. Na gal veliau ismoksiu taip nespausti ir pasieksiu kokias 12l/100km. Taciau si momenta zinojau ir jam buvau pasiruose. Nepamirskit dapilyneti tepalo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dima | 2009-11-02
BMW 730d E38
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina pirkta su vaziuokles defektais, uz mazesne nei rinkos kaina, todel iskarto nusipirkus, buvo isleista vaziuokles remontams apie 1500Lt su nuolaidom. Turbina keista jau veliau, amortizatoriai taip pat. Keleta svirciu buvo pakeistos taipogi eksploatuojant per tuos du metus. 3.0d Keiciau turbina (nauja, su metu garantija 3250Lt); Priekinius amortizatorius (Monroe 230Lt/vnt); Priekines stabilizatoriaus traukes, priekines apatines ir virsutine svirtis, virsutiniu svirciu sailenblokus, pora vaziuokles elementu gale, stabdziu kaladeles priekyje ir gale, dar keleta smulkmenu, kuriu nepamenu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Cordoba
1993 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
BLackMaiL | 2009-11-02
Seat Cordoba 1994
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dalys vw polo, golf ir seat ibiza. Siaip geras, patogus, pigus miesto auto. Bet jai atvirai as rinkciausi geriau cordoba nuo 1996 metu. Tada kebulai pradeti gaminti geresni ir ne .taip rudyja 1.8 mono ipurskimas Labai daug detaliu keiciau. pagrinde vaziuokle. Varikliu siaip geresniu ir paprastesniu dar nesu mates. Manau cia vienas is geriausiu variantu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Impreza
1992 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rimvis | 2009-11-02
subaru impreza 1.6 1999m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybe,patvarumas pravazumas.
nera.
Masina gera,patikima.Auto nors ir turi silpna vriklį,bet yra labai greitas.Nera labai didele masina. 1.6 benzinas 70kw 95ag. Masina nereikalauja daug priežiuros ir remontas nera brangus. Neziureti i senus modelius.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chrysler Voyager
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arnas | 2009-11-02
Lyderis tarp minivenu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, patogus, talpus, sudedamos sedynes, el. durys, 110 V rozete ! daug maloniu niekuciu, komforta didinanciu prietaisu.
Patauyta ant priekines paneles medziagu.
Isigijau truputi pamusta is Amerikos. Vidutines komplektacijos su 3.8 benzininiu varikliu. Kaip nekeista labai lengvai ir greitai susiradau visas reikalingas detales. Tuo buvau nustebes - modelis pakankamai naujas ir dar nera placiai paplites. Detales siek brangesnes nei senesnio Voyagerio. Bet tai logiskai - kol kas jos yra tik firmines, taivanis dar tik mokinasi jas gaminti ;). Auto didesnis uz senesni modeli. Vaziuoja siek tiek kitaip, nes pakeista vaziuokles galines dalies konstrukcija. Vietoj lingiu kaip senajame pas sita idetos spyruokles. tai turi ir pliusu ir minusu. Minusas - automobilis nebeplaukia taip, kaip su lingemis, yra siek tiek kietesnis (taciau tikrai nera kietas). Pliusas - pavojingai nebelinguoja be reikalo ir nesvyra ant posukiu kaip senasis, yra stabilesnis. Didziulis pliusas lyginant su senesniu - variklio skyrius. Prie 3.8 motoro priejimas tiesiog idealus. Is visu pusiu. Keisk ka nori - viskas kaip ant delno. Salone daug maloniu dalyku - el. durys su bagazine, sulankstomos i dugna kedes, kompiuteris, DVD, 110 V itampos lizdas !!!, el. pedalu aukscio reguliavimas, autopilotas, radijos valdymas ant vairo, kruva daiktadeziu, 3 zonu kondicionierius,el. langai, fortkes. MInusas - pataupyta ant priekines paneles medziagu. Ten kieta plasmase o ne oda kaip pas senesni modeli. Taciau visos kitos medziagos, sakyciau tapo geresnes - duru paneles nebesibraizo kaip pas senesni, lengvai valosi. Variklis paliktas senas, gaminamas turbut dar nuo kokiu 1996 metu. Taciau geriausios komplektacijos buna su nauju 4.0 varikliu, taciau jo neteko isbandyti. O 3.8 didziausi pliusai - patikimumas ir paprastumas. Siaip - uztenka jo ir palakstymui ir vaziavimui kalnuose. Greiciu deze - visiskai naujas 6 pavaru sekvencinis automatas. Vaziuojant 100 km/h apsukos laikosi ties 1800 aps/min. Isivaizduojat variklio garsa ! Aha. Jo nera ! Galima vaziuoti ir pusiau automatiniu rezimu. Patogu kalnuose ar siaip uzsinorejus :) Benzino valgo mieste apie 15 L, uzmiestyje apie 10 L. Duju dar nera, bet tikriausiai bus. Komfortiskas ir isvazdus automobilis ! Geras pasirinkimas !
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Grand Caravan
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dodzas | 2009-11-02
Komfortiskas ir paprastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiska sedesena, salono transformavimas, el. durys ir bagazine, patikimumas, paprasta konstrukcija
Dideliu neizvelgiau. Gal kiek sunkiau prieiti prie 3 is 6 zvakiu jei prireikia jas pakeisti. Taciau aciu dievui kiek zinau tai nutinka labai retai.
Vaziuoju su 3.8 2005 m Grandu. Komplektacija vidutine. Yra el. durys, sedynes susideda i dugna, dvd su monitoriumi, daug el. prietaisu. Bet ne cia malonumai - tikrasis malonumas yra juo vaziuoti. Jautiesi kelio karaliumi. Aukstai sedi fotelyje ir stebi aplinkinius vaizdus ;) Patikimas automobilis. Nepavede nei karto. 3.8 benzinas/dujos. Valgo duju mieste 16-17, trasoj apie 12 L. Manau gana ekonomiskai ivertinant su kuo vaziuoji. Pries tai tureta pasata serti nebuvo pigiau...:) Kaip ir visiems auto reikia elementarios prieziuros. Nepamirsti greiciu deze kas 50000 km pamyleti tepalais. Beje, jie tinka tik firminiai MOPAR. Taciau kaip sintetiniai kainuoja ne tiek daug - apie 90 Lt 5 L. Greiciu deze - jautri vieta. Taciau ja priziurint ilgai ir patikimai tarnauja. Perkant - tikrinti atidziai. Patikrinti visus el. prietaisus. Jei buvo po ivykio - pardavejo paprasyti nuotrauku. Puikus auto ! Sekmes renkantis !
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chrysler Voyager
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Klp | 2009-11-02
Patogus ir patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas, ilgaamziskumas, nebrangi eksploatacija, paprasta konstrukcija, talpumas
Siek tiek pataupyta ant kai kuriu salono detaliu.
Eksploatuoju 2006 m trumpa su 3.3 benzininiu varikliu su rida apie 50000 myliu. Nerealiai patogus paprastas ir patikimas automobilis. Elektrines durys ir bagazine, autopilotas, kompiuteris, adaptyvine (prisitaikanti prie vaziavimo stiliaus) automatine greiciu deze, el. sedynes, langai, fortkes,DVD, kedes, prilygstancios foteliams, gausybe dekliuku puodukams ir buteliukams, paprastai transformuojamas salonas padaro vaziavima juo vienu dideliu malonumu. Kuras benzinas/dujos. 3.3 ir 3.8 varikliai gaminami jau senokai. Todel jie tikrai nera teshnologiskai novatoriski ir super galingi. Taciau ju konstrukcija labai paprasta, jie pasizymi labai dideliu resursu ir yra vieni patikimiausiu varikliu kiek man teko susidurti su automobiliais apskritai. Be to turi labai neprasta sukimo momenta ir nereikalauja aukstos kokybes kuro.Turejau jau kelis voyagerius. Vienas is ju buvo nuvaziaves apie 200 000 km. Variklis dirbo kaip laikrodis. Esu amerikoje mates, kaip sie automobiliai nuvaziuoja apie 1000000 km ir dar yra tinkami eksploatuoti ! :). Sanaudos: benzinas - mieste 14 L uzmiesty 9 L, dujos - mieste 16 L, uzmiesty 11 L. dujine iranga taskine viena pigiausiu STAG (kainavo 2400 L) Su dujomis draugauja idealiai. Iki siol del to neturejau nei maziausios problemos. Vaziuokle patikima ir liagaamze. Taciau viena detale, tikliau dvi - stabilizatoriaus gumas, teks pasikeisti kasmet arba siek tiek reciau. ( kainuoja juokingai - po 20 Lt :) ). Ziureti (tikrinti) rida (daznai buna atsukta), atidziai tikrinti pavaru dezes darba - tai nera pati pigiausia automobilio detale. Butinai laiku keisti pavaru dezei tepalus. Vienu zodziu - rupintis ja. Pasitikrinti kompiuterio metamas klaidas su raktu, o dar geriau butu prijungti prie diagnostinio kompiuterio. Ten matosi daug kas, jei kazkas buvo makliavota..
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2009-10-31
MB E w211 320 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas ,Galingas variklis
Valdymas (Handling)
Tai automobilis ,kuris yra tiesiog smagus...Nevaziaves kitokiu ,tik E320 cdi ,automatas...Raso puslapiuose jog isibeja jis iki 100km/h per 7.7 sec , taciau mano greitejasi per 7.2 sec :) Automatas yra tiesiog puikus. Yra S ir C rezimai.Vidus tikrai lenkia tokius konkurentus kaip Audi A6 ir Bmw E60 ,daugiau komforto.Isore yra tiesiog solidi,paliekanti brangios masinos ispudi.Kuro sanaudos priklauso kaip vaziuosi..Manau ramesnio vaziavimo zmones turetu tilpti i 8-9 litrus. Variklis yra tikras gigantas 6 cilindru.Tokiai masinai manau pats geriausias variantas.Toliau kas liecia kitus variantus kaip 2.7 cdi ,nemanau ,kad toki vertetu pirkti, manau reikia griebti jauti uz ragu. Automobilio kaina vis dar islieka nemaza ,jeigu kalbant konkreciai apie w211 3.2 cdi. Kaina sokineja tarp 11-12 tukstanciu euru.Savaime suprantama ,kad 2.2 ir 2.7 cdi variantai yra pigesni.Dar pagalvojus jog tai yra mersas ,tai del patikimumo daug klausimu nekyla. Visi yra atsukti ,su rida tikra problema.Tikek tik vienu atveju,jeigu yra serviso knyga,daryti servisai.Jeigu nera tokiu dalyku ir rida nevirsija 200k km ,tai reiskias atsuktas.Sita masina siuo metu ir tokiu varikliu turi ir yra begusi 300k km -400km tukstanciu.Taciau jeigu vazineta ant tiesiu ir rida 400k km ,tai nereiktu isigasti,kadangi ju varikliai gali begti ir visa milijona,svarbu nebutu kebulas labai nudevetas :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2001 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Šarūnas | 2009-10-30
Corrola D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, patikimas, gana erdvu salone
maža bagažinė
Superinis miesto automobilis, jau vairuoju daugiau nei metus ir nei karto neteko nusivilti, apart labai mažos bagažinės, jei važiuoji dviese, tai sulenkus sėdynes vietos atsiranda pakankamai. Ekonomiškas mieste per kamščius ~7l/100km, užmiesty važiuojant iki 110 km/val ~5l/100 km. 66kw/90ag Gal kiek silpnokas, bet mieste užtenka. Įjungus kondicionierių variklis pasidaro visiškai "bukas". Kai nusipirkau pakeičiau dirželį, tepalus, filtrus (kaina ~1700 lt). daugiau tik du kartus priekinę lemputę keičiau ~40 lt. Kaip ir kiekvieną nenaują automobilį perkant patikrinti variklį ir važiuoklę ;).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
DK | 2009-10-29
Smagus komfortiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas ir ekonomiskas variklis, garso izoliacija, puiki interjero kokybe, cinkuotas kebulas
Jei ne silpna pakaba, tai automobilis minusu neturetu
Turiu si automobili jau trecius metus. Tai yra geras automobilis, taciau su tam tikrom islygom. Be abejo jis yra komfortiskas, labai gera garso izoliacija, paneles plastikas yra malonus ir apskritai automobilio viduj visur jauciasi kokybe. Niekas nebarska ir negirgzda. Sedynes komfortiskos, reguliuojasi nugaros islinkimas, taciau jos nera sportiskos. Gale keleiviams vietos mazokai. Apskritai vokieciai idomi tauta... Pvz sudetos sildomos sedynes, taciau nesudeti sildomi veidrodeliai. Automobilis ant kelio stovi labai gerai, o kadangi pas mane dar ir spyruokles sudetos kietesnes ir zemesnes nei standartas ir ratai 17 coliu, tai posukiuose automobilis kogero elgiasi netgi geriau nei pries tai turetas civicas. Su rudim audi apskritai problemu neturi. Silpniausia sio automobilio vieta yra pakaba. Nors kadangi as automobili labai saugau ir priziuriu, tai bedos su pakaba praktiskai dar neturejau. Pakeiciau 2 stabilizacines traukes kai nusipirkau automobili ir viskas. Vasara praejau technikine, tai per pora metu vazinejimo Lietuvoj, visa pakaba isliko sveika. Taciau neabejoju, kad jei palakstyciau duobetais kauno keliais arba kur nors kaimo zvyrkeliais, tai automobiliui tai gerokai atsilieptu. Variklis pas mane 1.8 turbo. Tai yra smagiausia sio automobilio vieta. Variklis tikrai yra galingas, bet kartu ir ekonomiskas. Kogero tai geriausias galios ir ekonomiskumo santykis. Kadangi turbina pilnai isisuka jau mazdaug prie 1800 rpm ir pasiekia savo maksimalu sukimo momenta, tai aplenkti kita automobili nesudaro jokiu problemu nei mieste nei uzmiestyje. O benzino vidutiniskai ima apie 8-9 litrus. Pagal tech. duomenis automobilis su siuo varikliu netgi ima maziau benzino nei paprastas 1.8 variklis. Islaikymas automobilio pakankamai brangus. Gerokai brangesnis nei pries tai buvusio audi 80 modelio. Jeigu jums reikalingas darbinis arklys ir tik kaip susisiekimo priemone nuvykt is tasko A i taska B, tai sis automobilis ne jums, nes uz tuos pinigus galima nusipirkt ir pigiau islaikoma automobili. O siaip tai cia automobilis kuri nusiprkus tvarkinga ir su neuzdrozta turbina, galima turet nemazai malonumo ji vairuojant.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
D1 | 2009-10-29
Geras automobilis taciau nepakankamai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras valdymas.
Silpnas variklis, garso izoliacija, rudys
Turejau si automobili pora metu. Bendrai paemus tai geras automobilis, nors turi ir trukumu. Vaziuokle labai gera. Pakankamai minksta kaip mazo automobilio bet kartu ir standi, kad butu galima iveikineti posukius ir dideliu greiciu. Skardos labai plonos, plaunant automobili linksta stogas. Arkos rudija. Garso izoliacija... kokia dar garso izoliacija? jos cia tiesiog nera. Skydelio apsvietimas labai jau paprastas. Net rodykles is vidaus nesviecia. Paneles plastikas virsuj minkstas ir malonus ir niekas viduj nebarska... hm... net keista dabar pagalvojus. Aisku kol nepaleidi garsiau muzikos... Sedynes patogios. Bagazine labai maza. Komforto nulis. Nera jokiu idomiu menkniekiu, jokiu blizguciu, jokiu... na absoliuciai nieko kas galetu sugesti. Gal ir gerai is kitos puses, nes nusipirkes negauni nieko isskyrus gera surinkimo kokybe ir patikimuma. Kadangi kai pirkau si civica, tai ju pasirinkimas tuo metu buvo ziauriai mazas, tai nusipirkau su 1.4 iS varikliu. D14A4 - 66kW. Prabeges buvo 70000 km. Puse metu ieskojau galingesnio, bet nerades nusipirkau su siuo varikliu. Cia ir buvo didziausia beda. Nepagvokit, kad kazkas buvo negerai. Tiesiog jis yra ziaaaauuuuriai silpnas. Mieste dar nieko. Bet kai isvaziavau i palanga autostrada, tada ir supratau, kad man reikia kito automobilio. Nelabai malonu kai lenki furas antra eile, o tau ant siknos prilipes VW busas dyzelis ir mirgalina sviesom, kad greiciau aplenktum. Bet greiciau jis aplenkt negali!!! nes jo maksimalus greitis 172km ir ta greiti jam pasiekt reikia laaabai daug pastangu, nes automobilis penkta pavara nuo 120km praktiskai nesigreitina. Galvojau cia gamintojas pasakas raso tech. dokumentuose, bet pasirodo tai visiska teisybe. Autostradoj su juo vos 175 km isspaudziau. Grizes nuvariau padaryt diagnostika, galvojau gal kas negerai, bet atlike apziura pasake, kad viskas kuo puikiausiai. Taigi po tokiu patyrimu sekantis mano automobilis jau buvo A4 1.8 turbo. Silpnesnio jau nenorejau pirkti, kad neilipciau i ta pacia bala antra karta :) Islaikyti si automibili galima sakyt nieko nekainuoja. Variklis ir pakaba dirba be priekaistu. Praktiskai reikia tik filtrus keisti ir benza pilti. O kadangi variklis negalingas tai jis dar ir to benzo nedaug valgo. Vidutiniskai apie 6-7 litr. 100 kilometru. Geras automobilis kasdieniniam trynimuisi po miesta, tik pirkit butinai su galingesniu nei 1.4 litro varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ceska | 2009-10-27
VW Passat Variant 3B5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per 2,5 nuvaziavau 60tkm, prie motoro nekista ranku (zr.rida), vaziuokle irgi minimaliai tvarkyta. Kuro sanaudos misrios 5,5, vien vilniaus mieste 6,3. Tik nusipirkes isidejau chipa (www.vimota.lt), ne varza! Galios nematavau bet apie 130 AG (realiu) turetu buti, sukimo momento i valias (apie 280-300 NM) 1,9 TDI 81 kW Priekines ir galines stabdziu kaladeles, priekinius stabdziu diskus, abu vairo traukes antgalius ir viena virsutini sarnyra, granata ir einamieji remontai dirzai, tepalai, filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Probe
1992 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eduardas | 2009-10-26
Probe GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiskas, gerai valdomas posukiuose, grazi isore ir vidus
Dideliu nera
Sportine Coupe 2,5l V6 - 120kw by Mazda
Pilnas atsiliepimas...
Tadune | 2009-10-26
w 208 clk
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mersas ir afrikoj mersas! Super automobilis, lupa gerai, ryja mazai... ko daugiau noreti? 2,0 compressor Turiu jau pusantru metu, keiciu tik tepalus ir filtrus... prasukau jau 50 tukst km, vaziuokle dar nereikalauja investiciju :))
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fusion
2002 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eimantas | 2009-10-25
Fusion 2004 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1,6l versija manevringa, talpi, patikima.
Isores dizainas nera pats graziausias, norint keisti cd magnetola atsiranda problemu.
Masina talpi, uztenka vietos tiek priekyje, tiek gale, manevringa, bagazas taip pat talpus, idiegta keletas idomiu sprendimu, pvz. atlenkiama priekine sedyne ir padaromas tarsi stalas, taip pat slaptas skyrius po sedyne, bei pasildomas priekinis stiklas. Is vidaus masina jauki, bet truksta blizguciu. Viskas paprasta ir aisku, gal net per daug paprasta:). Isdestyta viskas patogiai. Tik norint keisti automagnetola, reikia keisti visa panele, nes gamyklinis cd grotuvas yra padarytas nestandartinio dydzio, kam ir pritaikyta panele. Garso izoliacija gera. Geras dalykas, jog masina paaukstinta todel ne taip baisu atsitrenkti i bordiurus. Maniskio variklis geras su 105 AG. Salyginai kaip paprastai masinai, tai greitai isibegeja, ir siaip vaziuoja 180+, bei gerai reaguoja paspaudus gaza. Tik visi kas pirko su 1,4l benzinu ar dyzeliu liko nusivyle, nes tada galios buna siek tiek per mazai, nes ir pati masina nera maziausia. Del paties variklio irgi neturiu nusiskundimu - neuzsala, ir pakankamai patikimas, tik kad turi savo specifini "fordini" skambesi, kuris yra pakankamai garsus. Islaikyti masina yra pakankamai pigu. Kolkas niekas negedo, iskyrus kad perdege stop lempute, bet tai kainuoja centai. Keiciau tik dirzeli, stabdzius, ir valytuvus. Patarciau pirkti tik 1,6 benzina, nes kitos nelabai gerai vaziuojasi (traukia prastai, nera tokio manevringumo mieste).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vardenis | 2009-10-25
OPEL VECTRA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis tai geras, mazai valgo dyzelio, vaziuokle bloga visa barska kebulas po truputi rudyja, elektronika bloga po ziemos sunkiai atsidaro langai, spidometro lemputes nebeveikia. Nebepirkciau tokios masinos. 1.7 td Keiciau pusaasi, armotizatorius, antraminiu guolius,stabdziu slangele, buvo nutruke variklio laikykliai tai sunkiai begiai jungdavosi, po kiek laiko sugedo mobilaizeris, po to sugedo starteris ir nuo to viskas prasidejo, nebeuzsiveda kai saltas variklis yra. Kai sutvarkai gedima iskart kitas atsiranda.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fiesta
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Konstantinas | 2009-10-25
Fiesta 1997 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, patikimas, pigi
Masinos gale zmoniskumo nera, neekonomiskas mieste, prasta garso izoliacija
Neturiu as sio fordo ir nenoreciau turet. Galiu papasakot kaip is keleivio paziuros, nes vairuoja mano mama, jos nuomone gera. Niekad nepavede, rytais uzsikuria, nuvaziuoja kur reik kapryzu varikliukas nerodo, zodziu ledinis fordukas. Isigijom pavasari ir nuo to laiko nieko nekeitem apart padangas, dirziukus, akumuliatoriu ir vaziuokles remontas. Masina skirta 2 zmoniu seimynom.. gale nedaug vietos ir galva remiasi i stoga (galas vaikam), bagazas nedidelis bet ko noret, priekyje kaip tokio statuso masina tai pakankamai komfortiska patogi visai. Vaziuokle uz audi a4 minkstesne, nelabai patvari bet remontas pigus. Prasta garso izoliacija vaziuojant 130km/h jau sunkiau susisneket ir klausytis radijo.. Masina galim sakyt saugi surinko 3 zvaigzdutes is saugumo testo, yra 2 oro pagalves.. Su elektronika nelabai patenkinti esam, kartais galinis valytuvas neveikia bei neatsidaro bagazas. Variklis 1.3 16v 55 kw zetec, isibegejimas greitas, bet begejimasis nuo 130km/h sunkus, letai renka greiti.. variklis mieste neekonomiskas skirtingai uzsmiestyje is Siauliu i Klaipeda atvazoavom su 7 litrais spreskit patys.. Kainu nelaiko, bet verta tokiu pinigu
Pilnas atsiliepimas...
 
1...330331332333334335336...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt